hahaha… als dat je collega zou zijn indd!!.. ging ik ELKE DAG fluitend naar me werk,… en kwam ik makkelijker me bed uit!..;)![]()
**Drinken we nog wat vanavond? **
@Bloem
Mooi dat ie het goed doet! Kan jij mooi plastuiteren op je reis, geen gespetter op de hurktoiletten, scheelt ook weer in de was ![]()
de fles is hiero al bijna leeg!!
@ brenniej, jhahhaa… mezelf kennende… hahaha… :redface:
dan zou ik em mee naar bed slepen… hoef ik er ook niet meer uit te komen 's ochtend om em te zien op het werk!! :biggrin:
@ marion, jij snapt het!! al wordt het wel wat warm in je hand… das een beetje… vreemd…
ik zou zeggen… proberen!!
Das goed bekeken Bloem, als ik hem hier boven tegen kwam zou ik de trap af zagen ![]()
Zal er ook eens een kopen dan als ik ze tegen kom. Lijkt me leuk om ook eens tegen een boom te kunnen …
@ Bloem: jaaa hahaha das natuurlijk ook een optie!! hahaha…
@ Marion: volgens mij kan je die dingen ook gewoon bij de Kru*tvat enzo halen!..ik heb ze daar geloof ik wel is gezien!
JAAAA ik wil ook zo’n ding. Moet tegenwoordig op de gekste momenten, en het is idd vast makkelijk…
Ja een tuitje…voor een trutje haha
Ikke is weg, te bed, en morgen dus werken, dan naar mn ouders, daar eten en dan zien we wel weer. Word dus zaterdag voor ik er weer ben
:dag:
hahaahahha de trap afzagen!!!..
@ Beps: slaaaap lekkkeerrrr!!!. enne werkse morgen… :dag:
ikke heb ze bij de *tos gekocht
owhhhh
beps!! you’re killing meeee!!
en je weet het zelf niet eens
beps, heeft marretje van het enquete topic uitgenodigd voor een koppie thee op TTT en wat zegt ze aan het einde: hosgeldiniz!!
![]()
@ beppie, trustell en tot snel, doe rustig aan en rap een beetje!! :kus:
Allemaal alvast bedankt voor jullie lieve vakantiewensen
Laatste wasje is droog het nodigste daarvan nog in de koffer den de koffer maar eens wegen
spannend!! kan ie dicht?? das meestal al een goed teken he? ![]()
ppffff :retard: ben nu al teut… anderhalve fles in mn eentje opgedronken…
@bloem: dicht wel maar elk jaar weer spannend om onder de 20 kg te blijven
@Bloem: Ik las net ergens, dat je al in geen tijden meer een potje thee had gezien. Nou voila!
@ Linda: nou bijna klaar zo te horen!!.. laatste dingetjes…en morgen is het zover!!
EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!.. MAAK ER WAT VAN!.. maar dat zal best wel lukken denk ik!!..
VEEEEEEEL PLEZIER!!