TTT deel ...... 46 !!!!!

@ marion, heb nu 3 pakketjes gekocht, maar voor hetzelfde geld gebruik ik er maar 1-tje en blijkt het nix te zijn…
weet wel dat hurk-plassen met de broek op de enkels helemaal nix voor mij is… dus… tja… moet toch iets…
speaking of which… ff naar de plee…
zal ik :paranoid:
preofkonijn wie zal em…:paranoid: zijn?!

@ Bloem: Jaaaa tuurlijk daar heb je helemaal gelijk in!.. dat daarbuiten… maar ze zijn wel samen!:frowning: haha… maar ja die hebben ook vast en zeker weer zon standaard leven!;):wink: en elke dag ruzie!! haahah, en tis allemaal niet spannend meer, wordt saai, raakt in een sleur!..enz enz…!!;);):wink:

@ TurkijeLover: jaaa zit je toch t denken, om de hele zomer daar naar toe te gaan!!!.. JOin the club!;);):wink:

Ja week of 6 ofzo ff kijken of ik zoveel dagen kan sparen,maar dan kan ikd e rest van het jaar niet meer en das wel jammer dan.

ja precies,… maar ik weet niet,…ik denk dat je ook een keer iets langere tijd bij elkaar moet zijn!.. denk je niet!.. meestal zijn namelijk de eerste 2 weken, altijd zo heftig, en ben je alleen maar blij dat je weer bij elkaar bent enzo… maar ben je wat langer samen… kom je toch weer achter dingen van elkaar wat je nog helemaal niet wist… tenminste dat is mijn ervaring!:smiley:

Waar waren die forum-problemen? Hier bij wereldwijzer?

brenniej,daar heb je helemaal gelijk in.Maar eerst maar eens kijken of we het visum kunnen krijgen in november.

jaaa hopen dat het lukt!!.. ik hoop het echt voor je!..

Ikke kreeg weer zooo een lief smsje van Askim…
zit er gewoon van te huilen! haha…
en weet gewoon niet wat ik erop moet terug sturen!

Nog even over die man, nee ab-so-luut geen lekker ding! Iewwwww

Linda heel veel plezier meid! Genieten!!!

@ brenniej, ahhahaa… gewoon dat!! dat het lief is en je er moet van :tear: enzo…

@ trl, join the gang… strax is er niemand meer hier op ttt, maar zitten we allemaal voor het seizoen in turkije!

@ marion: I-D-E-A-A-L!! wel goed mikken, maar dit is makkelijk!! tis alleen ff die barriere over, van ‘niet-zittend’ plassen… maar ikke ben om! aan de plastuit!!

@ Diamond: hmmm ik vind hem zeker wel wat hebben!!!:smiley: smaken verschillen he!!! haha

@ Bloem: Jaa… ik maak er wel wat liefs van!..:smiley:

@Brenniej: hebben we het nu wel over dezelfde man? Je hebt het vast niet over m’n aanstaande collega toch???

Ooooooooooooooohhhhh hahaahahh sorry!!!

Ikke dacht hiero! die foto… van diegene die een ongeluk heeft gehad!

Njaaaa kan wel weer zien waar me hoofd zit!..Im sorry…! whahaah

Kvond het al zo raar, hij leek me al helemaal geen type voor je hahahahahahaha :lol::stuck_out_tongue:

Foto, ongeluk, mooie man? WAAR???

hahah… jaa ikke vergeet ff ze naam… paar pagina’s terug!..

pagina 18:D:D:D

baris akarsu…

Gevonden! Kijk da’s nog eens een collega :lol: