@ marion hahaha… binnenkort een x oefenen, maar denk dat het erg makkelijk zal zijn, heb een x een website bekeken met allemaal foto’s van wc’s… mooie gouden, maar ook …uhm… is er nog iemand aan het eten?? nou ja, goed, laat ik zo zeggen, niet zulke frisse… en die waren vooral in china, tibet, nepal, thailand, laos, myanmar, cambodja, vietnam en uhm… maleisie?? waar ging ikke ookalweer heen??
en strax tijdens de jungle tour, zonder wc of gat in de grond, kan het allicht makkelijk zijn… als ik dan toch staand moet plassen… kan maar beter zo dan… :paranoid: okey… laa maaa
zo gelukkig niet zeg! ikke ben er vanaf!.. maar t gaat wel goed,… ik zit morgen onder de 30 daagjes… dus het komt steeds meer in zicht…en ik ga me steeds beter voelen! haha…
Je was een beetje ziekjes he…las ik!.. Nja gelukkig gaat het weer wat beter!
@ TurkijeLover: het is ook allemaal zo… pfff…alle vriendinnetjes van mij hebben ook een vaste vriend…maar ja die wonen allemaal hier, de helft woont samen, of gaan al trouwen, of hebben al kinderen!.. en dan zit ik hier lekker Misses Lonely te zijn!.. en je ziet het allemaal om je heen maar door gaan! soms vind ik dat egt moeilijk om te zien!..
@Bloem
Tuurlijk moet je er 1 meenemen! Lijkt me alleen zo 3x niks zo’n ding. Geloof als ik het moest gaan gebruiken dat ik al lang aan het plastuittrainen was. Ben namelijk altijd zo’n muts met dat soort dingen.
@Beps
Getver back to normal life morgen. Succes!!!
@ trl… misschien volgend jaar toch ietsje beter verdelen?
@ brenniej, maar ja, zij worden elke dag wakker naast dezelfde onfrisse kop, ruiken de zweetvoeten en alles meer, hun kaaskoppen zijn allemaal vast niet zo intessant als jouw askim
vraag je vrienden maar eens, of hun vriend 50 filmpjes voor ze heeft gemaakt!!?