TTT deel 45

Wij zijn nu 6 jaar in bodrum en omgeving geweest. Is er mooi vooral het achterland. Efese en pamukkele vind ik te ver vanaf bodrum. Zou graag ook naar fetiye willen. Gaan in januari op de vakantiebeurs kijken

Daar zijn ze gek op he,hoop alleen dat ik de bonbons heel daar krijg in de koffer want die mogen niet in de handbagage

Bodrum is mooie he,Alanya eigenlijk niet echt maar ja die vrienden he die wonen daar nu eenmaal.

chocolade vinden ze het einde is daar heel duur en niet zo lekker

Pamukale zou droog staan heb ik gehoord.

daarom ook bodrum, vanwege vrienden

We zijn er ooit geweest in november maar het was toen aan het regenen maar dat water was heerlijk warm.

heb ik ook gehoord, maar zou het eigenlijk niet weten

Marmaris ben ik niet gek van,wel heel gezellig hoor maar ze zijn er erg opdringerig.
Misschien is dat nu ook wel veranderd want het is al een jaar of 4 geleden dat we daar waren.

chocolade is hier niet zo heel erg duur en ook heeel erg veel in de schappen, alleen ze hebben hier geen bonbons… alleen van die tofifee dingen komen nog het meest in de buurt van bonbons

Het zijn echt snoepers he die turken.

Zo zeg, jullie knallen er weer ff tegenaan vanavond! Zal me niet verbazen als die kleine vannacht weer geboren gaat worden.

niet alleen turken hoor

Weet je wat ze me gevraagd hebben om mee te nemen?
HEMA worst,ik stond er pas achteraf bij stil dat ze dat toch niet mogen eten?

Dan moet je wel helpen Marion ander gaat dat niet lukken met ons drietjes.

@Toos
Zal je in oktober vertellen hoe Fethiye was. Lijkt me ECHT schitterend daar.

Ohw ja echte zoetekauwen! Ik ken iemand die deed (serieus) 10 suikerklontjes in zijn capucino!!!
Stroopwafels zijn niet aan te slepen!
En hebben jullie wel eens drop laten proeven?

denk het niet marion,of je moet flink helpen duwen ,trekken en puffen

En anders is het voor morgen ben ik er helaas niet,eerst naar de markt en dan naar het ziekenhuis.

Nog ff nadenken wat ik allemaal gelezen heb net. Het WW vierdaagseteam!
Je weet het he! Sta op vrijdag halverwege de route met een spandoek voor jullie.