ja dat is echt lachen als je ze drop geeft. Ze weten niet wat het is. de een gruuwt ervan en de ander loves it
Ja maar dat vinden ze niet lekker.
nee is dan ook wel de bedoeling dat je meeloopt he
@Kelebek
Hebben een vriend hier in NL, zou een turk kunnen zijn wat zoetigheid betreft. Gooit de halve suikerpot in een kopje koffie.
ben echt benieuwd hoe je het in fethye gaat hebben
Zo zie je hoe smaken verschillen he
@Toos
Dat ga ik niet redden met mijn wankel onderstel. Moet ik daarna weer een jaar in therapie.
Die thee ook he in het begin kreeg ik het niet af,ik heb het echt leren drinken en nu vind ik het lekker.
@toos
Ik ook. Wil er al vanaf het 1e jaar naar toe. Maar kreeg de mannen toen niet mee, ze dachten dat er niets te beleven viel. Nu heb ik er maar 1 om hoeven te praten, mijn babbel en die 600 euro deden wonderen he.
Ik heb ook een wankel onderstel, maar gaat lukken hoor
Lieve mensen ik kruip mn bedje in!
Ga morgen nog even lekker lunchen met een van mn beste Turkse vriendinnen hier (woont gelukkig ook in NL) aan de Bosphorus en dan lekker een frappucino (want ja hier is het wel warm weer) bij de Starbucks in Bebek drinken!
Dan nog even als het nog lukt gedagzeggen bij mn oud collega’s in Osmanbey, ze hadden een ontwerp van mij geprint op glas(ik ben grafisch vormgeefster)., dus ben heel benieuws hoe dat er dan uit ziet! Nog even een kadootje kopen (als dat nog lukt) en dan met mn zware koffers naar een vriend van me aan de Aziatische kant en daar nog even relaxen en afscheidnemen en dan brengt hij me s’nachts (de schat) naar de luchthaven met de auto, jeej ik heb me toch een mazzel ![]()
Slaap lekker iedereen en tot spreeks!
Ik zou mee kunnen rollen he!
@Kelebek
Voordat ik het vergeet te zeggen. Veel sterkte morgen met het afscheid. Zal niet meevallen.
we hadden 2 jaar geleden ook alle info gevraagd en inderdaad het leek ons erg stil daar. Maar hoor toch goeie berichten over fethye
Kelebek: Sterkte met afscheid nemen, maak er nog een mooie dag van. Goeie reis
@Kelebek hopelijk slaap je nog goed je laatste nacht,geniet van je laatste dag en van je vrienden en een hele goede reis!!!
Hopelijk spreek ik je nog voor ik vertrek.
slaap lekker en sweet dreams!
Cafeetjes en restaurantjes genoeg. En daarbij, je kan er toch maar in 1 zitten. Natuurlijk wel prettig als je wat te kiezen hebt natuurlijk.
tuurlijk kun je meerollen, is wel makkelijk voor de fles samos:D
Dank je wel voor jullie lieve berichtjes! Ik ga morgen nog even genieten van mn laatste dag en dan mn zusje weer knuffelen ![]()
HAHA ja ik heb een mandje aan de scoot en een netje aan de rolstoel dus een van de twee marion kun jij hebben