TTT deel 45

En nu spreek je zeker vloeiend Turks?

Ja, als je nou 's nachts lekker doorklept. Alhoewel je gaat 3 weken weg, ga je niet meer redden

Nee dat lukt niet meer,maakt ook niet uit hoor maar het zou wel leuk zijn hahaha.

Ik moet vrijdag en het weekend werken, is je kans:D

Nee ben in de tussentijd niet in NL geweest :stuck_out_tongue:
Er zijn wel heel veel vrienden langs gekomen in Istanbul en samen op vakantie geweest naar Alanya, zij met het vliegtuig ik met de bus… Hoop verwarring vervolgens in het hotel… :stuck_out_tongue:
Mijn ouders zijn ook nog langs geweest, alleen mn zusje kon helaas niet die liep zelf ook stage in NL… dus haar heb ik al die tijd niet kunnen zien :frowning:
Ze haalt me morgen van Schiphol op, zal wel een hele scene worden daar :stuck_out_tongue:

Wanneer kom je weer terug, volgens mij als ik wegga

Haha ja voor een avond misschien ,ik ben ook zo vaak weken niet hier he dus ben mijn plaatsje snel weer kwijt.

19 September

Hoe laat gaat je vlucht morgen?

Ooo Kelebek dat worden zeker en vast tranen,jeetje dat is wel heel lang.
Was vliegen naar Alanya niet goedkoper dan de Bus?

Ik ga 6 dagen later:D

Ik spreek inmiddels wel wat Turks, maar zeker nog niet vloeiend :slight_smile: Wilde een cursus doen, maar ik kon niet eerder weg van mn stage dus dan zou ik in mn kostbare weekend moeten, maar dan had ik helemaal geen vrije tijd meer over. Weekenden was altijd sightseeing en feesten :stuck_out_tongue: dat wilde ik niet gaan missen, bovendien was het duur en ik had zelf een heel goed leerboek :slight_smile:
Hoop in NL beter Turks te leren, heb een Turkse vriend van me die in Groningen woont gevraagd of hij me wilde helpen :smiley:

Het is ook een moeilijke taal he,ik overweeg ook een cursus te doen

nee vliegen naar Alanya was niet goedkoper, maar als je met de bus gata zie je ook nog wat van Turkije! Echt zooooo’n mooi land!!! Offf ya!
Helaas kreeg die bus ook nog eens 6 uur vertraging, omdat de buschauffeur zn telefoon kwijt was… Ach ja maak je weer wat mee, leger werd er helemaal bijgeroepen om die telefoon uit het jaar nul boven tafel zien te krijgen…

Ook nog met d ebus van Alanya naar Bodrum gereden en van Bodrum weer naar Istanbul, heb de hele kustlijn gezien! Echt ik kan geen woorden vindne om te omschrijven hoe mooi dat wel niet is!

sorry mn snel reageer-reacties zijn nog niet helemaal optimaal ontwikkeld :stuck_out_tongue:

Lijkt me prachtig maar wel een lange zit in de bus

Ja Turkije is prachtig we hebben ook al veel gezien omdat we altijd een auto huur voor de hele periode.
Nu gaan we een paar dagen naar Konya met de auto vanuit alanya

Pfff nou dat is het zeker! Lange rit!
Istanbul - Alanya is ongeveer 13 a 15 uur dan hadden we ook nog 6 uur vertraging
Alanya - Bodrum ook iets van 10 uur en
Bodrum - Istanbul iets van 11 a 12 uur

En als alles goed gaat gaat er een vriend die daar geboren is maar in Alanya werkt mee.
We hebben hem uitgenodigd om op onze kosten mee te gaan dus wij betalen eten en hotel.

Oooo ik moet niet vergeten de stroopwafel en de belgische bonbons mee te nemen dat heb ik beloofd.