TTT deel 45

Ja inderdaad zou ook kunnen tegenvallen.
Hoe lang ben je er nu ?

Wij hebben ook een paar turkse vrienden en het valt me op dat het even duurt voor je volledig het vertrouwen hebt maar eens vrienden dan zijn het vrienden voor het leven en gaan ze voor je door het vuur.

Is wel leuk om er zulke vriendschappen aan over te houden

Ik moet altijd lachen als we zeggen dat we de volgende echt eens ergens anders heen gaan,dan krijgen ze het hahaha en ja jill zou jill niet zijn als ze ze niet een beetje plaagt he.

Komen ze dan bij jouw logeren Kelebek?

Die ervaring heb ik ook. Hebben ook wat turkse vrienden. Een van hun is manager in ADR. Ze was in het begin onzeker, omdat mensen vaak van zo iemand willen profiteren. Maar is in de afgelopen 3 jaar uitgegroeid in echte vriendschap omdat ik haar mag om wie ze is en niet om wat ze is

Toch maar goed dat ze een beetje voorzichtig is want er zullen er genoeg zijn die wel andere bedoelingen hebben.

Wanneer komt Viva terug?deze week zeker?

Ja precies, wordt ook vaak gedaan.

Jaaaaaaa vrijdag

Moet morgen flink doorkleppen, heb viva ingehaald met mijn posts. Nog even een voorsprongetje opbouwen. Want als Viva begint te beppen…

Ik ben benieuwd hoe ze het gehad heeft.

HAHA ja heb je haar ingehaald?
Hoe weet je dat?

Nee dacht dat ik ze ingehaald had, bijna.

Kun je dat dan ergens zien?

klik op wereldwijzer.nl, linkerbovenhoek en dan helemaal naar beneden. Zie je hoeveel posts er zijn

Ik zit hier nu 7.5 maand ongeveer.
Ja ik weet niet precies of ze dan bij mij blijven slapen (diegene die hun ticket al hebben geboekt niet) Ik heb een studentenkamer van 15 m2…
Maar mijn ouders hebben ook al gezegd dat vrienden van mij daar ook altijd welkom zijn, en ze wonen maar 8 km van mij vandaan, dus prima te doen. :slight_smile:

Weet ik dat ook weer,ja je moet nog effe doordouwen.
Ik sta onder jou he

Leuk voor hun en voor jou om ze lekker dichtbij te hebben. Nog plannen om te doen?

Sooo dat is een hele tijd al ben je yussenin wel thuis geweest?