TTT deel 45

Haha,morgen ook nog lekker vrij zeker?

Mn schoonzus gaat met haar buurvrouw lopen en ik wil van de winter naar de sportschool om op de loopband te trainen

Ja dat is wel nodig he!!!

Ja ben vrij morgen, mag dan ook weer 3 dagen aancrocken:D

Alweer het weekend!!!

mn dochter zei van de week dat ze ons ging aanmelden. Maar wil het echt. Mn vader zei altijd dat hij trots zou zijn en een hele prestatie als we het zouden doen. Vandaar

Ja werk 2 zo’n beetje om het weekend

Moet zeggen soms baal ik er wel van. Weekenden, feestdagen altijd de klos. Maar goed dat weet je als je in de zorg werkt

Jij al bezig met koffer pakken?

Nee hoor ik begin er in het weekend aan,heb al een beetje routine erin he.

Ja gaat steeds makkelijker he.

Soory meid ben even met mijn zoon in gesprek!!

kom zo

Sorry maar spreek hem de laatste tijd toch al zo weinig maar ik ben er weer;

Sorry was even afscheid van mn huisgenootje aan et nemen, aahhhh IK WIL NIET WEEEEGGGG :cry:
SNIF! Maar goed ik kom dan wel weer terug, maar toch… Is moeilijk!
Ze wil graag langskomen in NL, maar ze heeft net een nieuwe baan en dan mag ze pas na 6 maanden een vakantie opnemen… dus misschien komt ze in februari langs :smiley: Zou leuk zijn!!! Weeehhhhhh afscheid is moeilijk!!! Snif…

Ja is eigenlijk gek he hoe snel je vrienden maakt en in het buitenland gaat dat nog sneller niet?

Wij willen in het najaar naar Istanboel en dan verder naar Alanya

Je hebt het wel getroffen met zo’n stage. Voor hetzelfde geldt heb je het niet naar je zin

Zou ook graag naar istanbul willen, lijkt me een mooie stad

Ja in het buitenland maak je helemaal snel vrienden! Dan heb je ze ook juist nodig! Helemaal als je alleen gaat en alles is nieuw. Zijn ook heftige vriendschappen op dat moment.
Hoop dat ze langskomt! En mn andere vrienden ook!
Zijn er al 2 Turkse vrienden die al een ticket hebben geboekt :slight_smile: