TTT deel 45

Ze zijn ook lelijk, heb ze wel 10 keer aangehad voor ik ze kocht. Vond ze in het begin ook niet lekker lopen, nu wel. Maar draag ze alleen op mn werk

Ja zo denk ik er ook over om je speciaal lid te maken om te stemmen.
Ik had net opeens een idee van waar de wind zou kunnen komen .

Ja het is best zwaar. We moeten in de avonden 30 mensen op bed leggen, er zijn er maar weinig die het nog zelf doen

Gaat me niet om wie er wint, vind het een principekwestie. Maar goed ieder moet doen wat hij/zij wil.

Ja is ook zo,ieder zijn mening he maar wel beleefd bkijven he.
Als ik zie hoe hier iedereen met elkaar omgaat,dat is op weinig forums zo.

Daarom kom ik hier ook. Ben nog niet vergeten hoe iedereen meeleefde toen mijn vader overleed. Heb wel eens in tranen achter de comp gezeten

Ja is eigenlijk ongelooflijk hoe ‘vreemde’ met je meeleven he,ik zou dan ook echt graag eens naar een meeting komen.
Als ik weer eens weken wegblijf en ik kom terug dan is het hartverwarmend hoe iedereen reageerd.

En we zeiden straks ook,iedereen is hier welkom ongeacht of je naar Turkije of waar dan ook op vakantie gaat.

Vind ik dus ook, en het respecteren van elkaar.

Is ook zo al hebben de meeste een band met turkije

Ja iedereen kan zijn mening hebben en ook zeggen en dat is niet overal.

Daarom kiezen we ook voor WW he

Bloem had het mooi verwoord in dat topic van de awards,ik denk er precies zo over.

Zit maar 1 ding op, met zn allen meeten in AD

Jammer dat er in onze acco geen internet is,ik heb een hekel aan die internetcafe`s ,en dan nog ik weet niet hoe je dan kan posten hier moet je je dan weer opnieuw aanmelden?

Vind ik ook, had er in het vorige deel al wat over gezegd. Dat ik het kinderachtig vind om alleen maar lid te worden om te stemmen

Haha ja is ook een mogelijkheid,en dan zonder de hubbies bedoel je?

Gewoon net als je nu doet. Naam en wachtwoord

die mogen wel mee hoor, kunnen ze ook met elkaar optrekken:biggrin:

Ik wil niet graag teveel er op reageren er is al eens een topic gesloten door mijn toe doen.