TTT deel 45

OW? ik meld me nooit aan gaat vanzelf

Nee laten we het maar houden zoals het is.

Ja hoor dan houd het vanzelf op.

Heb je de afloop van Bren nog gelezen?

Ja dat heb ik opgezocht, was heel benieuwd. Wat een verhaal he

Ja he jeetje je zou van minder,ik ben blij dat het opgelost is en die meiden ook denk ik want je gaat toch niet prettig werken zo.

Nee zou me er ook niet prettig onder gevoeld hebben. Vind dat ze het heel goed aangepakt hebben

Ja he,ze zijn koelbloedig gebleven en ocharme dat omaatje zielig he.

Lees trouwens net op trosradar dat behalve hotel Bitez Han ook Grand Iskandil failliet is

Ja die kreeg ook de schrik van haar leven

Je zal er maar zitten en alles onder je kont wordt weggehaald

O echt wat erg,jeetje de mensen die daar nu zitten.
Ik ken die hotels niet,maar als je ook ziet he in heel Turkije ze blijven maar bouwen he.

Moet ineens weer denken wat er achter die muren speelt:D

Haha,ja moet je echt eens doen als je langs een flat of hotel rijdt,het is om je dood te lachen,je moet wel een beetje verbeelding hebben he.

Ja enorme resorts. Eigenaar van Ad vertelde dat de eigenaar van la blanche (hotel ernaast en net een jaar oud) en ander hotel wat dit jaar geopend is, hem haast dagelijks bellen of hij ze niet over wil nemen. Vanwege het budget wat niet rond te krijgen is blijkbaar. Staan trouwens in turgutreis ook prachtig mooie hotels onafgemaakt te staan omdat de eigenaars failliet zijn

Kan me er wel een voorstelling van maken:D

Turkije heeft de laatste jaren ook veel pech gehad he,aanslagen vogelgriep,ze zaten echt in een diepe crisis he.
Maar ze krabbelen gelukkig steeds weer op.

Maar dit soort verhalen maakt het er weer niet beter op. Heb gevonden waar je naar zocht.

:kus:Ik weet dat ik lief ben. Maar ga er een eind aan breien, morgen vast weer vroeg wakker door de stratemakers voor de deur. EN ze komen eindelijk mn klepdoos terug brengen

Hoor het wel of je gevonden hebt wat je zocht. Pilletje doet zn werk, dus tijd om mn mandje op te zoeken. Pm me trouwens je woonplaats want wie weet is dat niet zover nbij jou vandaan. Wij wonen ongeveer een uur rijden van antwerpen vandaan