TTT deel 45

En nu Bep terug is zal het nog sneller gaan.

Bloem hangt een beetje ban het vlees af maar toch 1 tot 1.5 uur
als die een nacht staat is die nog lekkerder en dan morgen met rijst en erwten

Was zeker gezellig, thx.
Schenk de Samos maar vast in want Toos is uitgecrockt :biggrin:

Slaap lekker Marion,ik trek het ook niet meer te lang,ik ben doodmoe van het winkelen.

En nu dan ECHT het bed in … truste :dag:

Truste!!!

:biggrin: Ben inderdaad weer uitgecrockt, ben 2 dagen vrij. Lekker Samosje

Alweer een nieuw deel, gefeliciteerd!!! Heb niet bijgelezen, dat is niet te doen. Iets van 300 posts ofzo

Ja het gaat hard he,hoe is het Toos alles okidoki?

Toos een toost op het nieuwe deel!!!

Beppie is even langs geweest,ze hebben het heerlijk gehad het verslag komt nog maar ze was ddodmoe natuurlijk.

Ja hoor met mij gaat het goed. Ben wel moe, was druk vanavond

heb even de discussie over het stemmen gelezen en klein stukje ttt44 over de crocks:D

Vind het wel humor wat die spuuglelijke plastic klompen teweeg brengen

Scheelt zeker veel de ene dienst tegen de andere?

Maarre je krijgt er wel degelijk zweetvoeten in. Heb er nooit last van en nu wel. Toch lopen ze lekker

Ja wat een gedoe he over dat stemmen,sommige doen net of andre hier niet welkom zijn dat is de grootste onzin.

Ja nachtdienst is qua werk een makkie, ochtend vind ik lichamelijk zwaar, veel geduw en getrek en de avonden zijn druk. Mensen onrustig en lopen nu in vakantietijd met 1 man (vrouw) minder

Sorry ik vind ze oerlelijk en ze zien er echt zweterig uit,ik zou er niet op kunnen lopen denk ik.
Ik vind het net o.k schoenen

Dat vind ik dus ook. Iedereen moet ook welkom zijn, maar alleen stemmen om een ander forum te promoten heb ik een beetje moeite mee

Dat zul je gelijk voelen he 1 iemand minder,is toch zwaar werk he.