TTT deel 45

NL elftal? echt waar… gaat weer echt helemaal langs me heen!!

Zo, ik ga er nu echt maar even vandoor. Ik voel 'm al zitten. Komt denk ik ook van de medicijnen. Gaat niet altijd goed samen he? Ha, ha, ha. Geintje…:stuck_out_tongue: hoor!

Weltrusten ladies en ik zie jullie hopenlijk morgen allemaal weer. Als Toos nog komt, doe ff de groeten van mij en de die fles Samos staat in de deur van de koelkast. Vind ze wel!

Truste… ga lekker weer naar mijn WW zakje toe. :stuck_out_tongue:

Ja echt Bloem, morgenavond weer.

Sorry meiden ik was even afgeleid hier.

Truste Roanna, :slapen:

Slaap lekker Roanna!

Waren de naaktslakken weer bezig Jill :wink: ?

@ roanna, slaap lekker! ik bewaak de wijn nog wel ff…

enneuhm… heb ik iets gemist? medicijnen waarvoor? je drinkt toch wel vaker? heb je nieuwe medicatie?

@ jill… afgeleid… waardoor??
@ marion… verhuis anders alvast naar bed :wink:

O ik heb nog niet gekeken,heb de ‘hond’ nog niet uitgelaten

:smiley:

@Bloem ik was helemaal vergeten mijn goulasg te maken voor morgen,dus heb ik dat even gedaan,is nu aan het pruttelen

Nou wilde vannacht eens proberen hoe de bureaustoel slaapt :smiley:

@ marion… je bent ook lekker bezig he? en met de turkije foto :wink: tis toch besmettelijk vrees ik! of het is de wijn…:unibrow:

@ jill… hebbie nu ff staan koken?? :eek:
ik zei al… ik ben misschien insane, maar jullie kunnen er ook wat van! :wink:

@ marion… tis zomer… misschien de tuinstoel?

Dat zou ik maar niet doen Marion,dan heb je morgen helemaal een stijve nek en nog ergere hoofdpijn,nee ga maar lekker naast je hub liggen

maareuhm dames… ikke vind het echt errug gezellig, maar trek het echt niet langer
te weinig slaap afgelopen nacht, te weinig slaap deze nacht… moet pakken wat ik pakken kan…
ga maar eens mn ronde doen…en langzaam richting bedje…

Marion jij zit bijna aan de 5000.

O ik heb vaak s avonds vaak iets op staan

@Bloem slaap lekker meid geniet nog maar die paar nachten in je eigen bedje,sweet dreams tot morgen!!!

Zo, hoe later op de avond…

Of … dacht als ik nu ff in de auto spring richting B., ben ik er om 1.00 uur, in een uurtje moet het toch te halen zijn naar D.
Neem jij die fles wijn mee, die maken we daar verder soldaat zodat we flink naar de drank ruiken. Hoeven we ons alleen nog wat smerig te maken om op zwervers te lijken. En dan … om 2.00 uur ff kloppen en dan … belt Brenniej ff meneer agent :wink:
Strak plan of niet?

Heyyy Miere,alles ok?