TTT deel 45

BLOEMPJE, OOK VAN MIJ VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE

Mmmmmmmmm gaan we ook nog eten vanavond?

Ja Bloem, hoe denk je dat anders mijn hartje blijft slaan als ik die medicatie niet neem? Ik heb toch weleens hier of ergens verteld over die toestanden? Is ook al een hele tijd geleden. Anders vertel ik je dat nog wel een keer.

Maar evengoed drink ik wel een wijntje hoor en soms ook wel meer dan een… :stuck_out_tongue: Wat dacht jij dan? Leve de lol en wie doe me wat?

Oh zie je dat nu, ik kan heel niet wegkomen hier. :wink: Truste.

:dag: Oh… wat ruikt dat lekker Jill.

klinkt helemaal goed marion!!

wou al zeggen… ik krijg nooit een lekkere agent op het werk…
een vieze schilder die eruit ziet als een zwerver… ja… die wel…
maar goed

@ miere… hoi, hebbie ons gevonden!?

@Jill
Hubs ligt op de bank :smiley:

@Bloem
Is de wijn hoor. Is 7******* die pakt extra hard :wink:

HAHA Marion een heeeel strak plan,ik moest wel lachen ze was er echt een beetje gek van he.

Iemand een lekker glaasje ChampieBubbels???

Miere kan het wat groter ik kan het echt niet lezen

@ roanna, ja tuurlijk weet ik allemaal… maar ik dacht, je drinkt wel vaker, heb er nooit nix over gehoord… dus misschien had je nu ergens anders nieuwe medicatie voor waarbij je niet mag drinken

hoe gaat het met je broer??

@ miere…ze zijn mooi he? :unibrow:

Hoe kan je dat nou zeggen Bloem, weet jullie altijd te vinden, ik ga niet vreemd, hoor. Tenminste niet op een ander Forum

Oh zeg dat nu niet Miere. Kom ik nog niet weg. :tongue:

ff tandjes poetsen… lust toch geen goelash… dus ikke sla het eten ff over… hoe het wel alleen bij wijn vanaaf

Tuurlijk, Jill heeft ff een warm buffetje gemaakt voor het feestje van Bloem :thumbsup:

@ miere, ja tuurlijk!! weet ik… dacht alleen… die weet niet meer in welk deel we zitten!! hahaha gaat zo snel!

Champiebubbels!!!:finger:

@ marion…ja joh goelash, italiaanse wijn op een turks forum… wij doen niet zo moeilijk!

is niet zo moeilijk, staat toch altijd bovenaan bij de topics!!

Geloof ook dat ze hem wel errug leuk vond Jill

Duurt anders nog wel even eer die goulash gaar is,en ik maak die altijd heel pikant met paprikapoeder uit turkije

He, kijk, ikke ook een jubileum, 800

LOVE IS IN THE AIR!!!

Oooo we mochten niet roddelen van Bren,hahaha