TTT deel 45

@ roanna, ja hiero… ik trakteer… heb wat te vieren

@ marion, met ons allen lukt dat wel denk ik!!

@ linda, truste!!

@ jill… honden uitlaten?? :unibrow:

waar is toos toch??

Stop Bloem, al wil je er vanaf dat glas hoeft nu ook weer niet tot aan de rand toe vol te zitten he.

Toos crockt zo lekker die plakt er nog een paar uurtjes aan vast.

Die moest toch tot 23.00 uur crocken vanavond! Ik denk dat ze zo nog wel even aan komt, vooral als ze weet dat de wijn koud staat. :stuck_out_tongue:

owh okey… meestal is ze er wel rond 23.00… daarom had ik eigenlijk nu pas de wijn aangerukt… maar er is genoeg

@ marion, drink je er toch gewoon een slokkie uit…!!

Valt me trouwens op, als je op turkijeforum drukt, dat er ineens zoveel “vreemden” online zijn. Vinden het vast heel gezellig hier! :wink:

zal nog eens ff nog wat rondkijken her en der… spread the love enzo… :unibrow:

@ roanna, ja heeeel erg veell!

:dag: hallo allemaal, ff zwaaien :dag:

Ze zijn idd niet weg te slaan hier!

O ja ikke ook ff zwaaien. :dag::dag::dag: Dag lieve nieuwe mensen.

Welkom! :zon:

Nou met zijn allen dan. Moeten wel zorgen dat ze zich welkom voelen hier toch :dag::dag::dag:

ga me denk ik ook maar ff lid maken bij seni en kijken hoe welkom ik daar ben als ik ga lopen roepen hoe GE-WEL-DIG turkije forum wereldwijzer wel niet is

:retard:

http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif

Als ze het nu NOG niet gezellig vinden met zo’n ontvangstcomitee dan weet ik het ook niet meer.

Ja, misschien willen ze ook wel wat drinken. :biggrin: Ik heb ook nog wat staan Bloem en jij dan?

weet je wat ik zo heerlijk vind…

dat wij met zo weinigen, zo’n groot en levendig forum hebben…
als je kijkt naar de mensen die elke dag komen… zijn er een stuk of 25 denk ik…
en andere fora hebben echt wel 100 vaste klanten op een dag

en toch hebben we een leuk, gezellig, knus, informatief forum waar (bijna) altijd wat te doen is!

@ roanna, nou… gaat hard hiero… er staat er nog 1-tje koud…
moet minimaal een glaasje voor toos bewaren… priorteiten he?

Tis nog nooit zo druk geweest om deze tijd. Wel gezellig hoor!

Oh, morgen weer voetballen he? Nederlands elftal. :wink:

Ja zekers Bloem. Ik heb ook nog een halve fles Samos staan, dus da kom goe. :biggrin: