Ja, ben ook benieuwd hoe het vannacht gaat Bren. Dan zul je zien, gebeurd er niks. haha. :biggrin:
Ga ff pannekoekjes eten. Mijn kokkie heeft ze net zelf even gemaakt en ik mag nu komen eten. Lief he? ![]()
Ja, ben ook benieuwd hoe het vannacht gaat Bren. Dan zul je zien, gebeurd er niks. haha. :biggrin:
Ga ff pannekoekjes eten. Mijn kokkie heeft ze net zelf even gemaakt en ik mag nu komen eten. Lief he? ![]()
Lekker Sangria, ben ooit in spanje samen met mn schoonzus zo vreselijk dronken geweest. Met veel moeite naar hotel terug gekomen zeiden de kids, moeders is niet gewoon blauw die is donkerblauw
:dag: Ha Toos. Ook weer on board?
Eet ze Roanna. Zoān kokkie zoek ik ook, kun je hem niet sturen?
Ja dacht kom nog even kijken hier
Zal helpen duwen, trekken en de polonaise lopen
Oh Toos, dat is mij zeer regelmatig overkomen in Spanje. Ik zou hier hele verhalen kunnen vertellen van mij en me nicht. Dan liggen jullie dubbel. Zal ik maar niet doen, maar het is heel herkenbaar!![]()
Ja geloof het, gevaarlijk spul hoor die sangria. Alhoewel heb je wel eens samos geprobeert? Heeft hetzelfde effect:D
@roanna: lekker pannekoeken die ga ik straks ook eten
Nee nog nooit gehad, maar lijkt me ook heerlijk. Als ik er maar niet zeeziek van wordt, want dat heb ik altijd als ik teveel cubalibre opheb. ![]()
Nou, ga ff eten. Jullie ook zo eetze allemaal en Jill veel plezier met het bbqen.
Latersssssssssss :dag:
@Roanna,vertel,vertel!!!
ik wacht even tot mijn bezoek hier is en vraag of ze wel sangria willen doe ik straks al die moeite en willen ze een plat watertje of zo.
Iedereen die gaat eten SMAKELIJK!!!
Eet smakelijk voor degene die gaan eten
@ Toos: jaaa ikke ga daar echt zitten!!.. neem me stofzuiger vast meeā¦als ik het spook zie!;)![]()
@Brenniej,het was nachtā¦het was stikdonkere nachtā¦
Ik heb een hekel aan muizen maar vannacht zou ik een willen zijn!
Je moet het gewoon een keer proberen. Jammer dat je niet in AD zit, zou anders een fles meenemen
Vlieg, kon ik op je schouder meekijken
Jooeeeeppieeee Askim belde net⦠Oooeefff wat ben ik blij hem gehoord te hebben!!..!
HIj zei dat die me zo misteā¦dat die aan me dacht, en hij zei: Just Close your Eyes, and u be here with me!!.. wat een schat is het toch ook!!..
was een leuk gesprek⦠ben er helemaal gelukkig van nu!..:D:D
@Brenniej: Wilde eigenlijk vragen of je lekker rondgecrockt had, maar dat heb je dus
Het regent,het regent,de pannen worden natā¦en mijn bezoek straks ook.
hahaha⦠jaa njaaa ik zal jullie morgen vertellen wat het was!!!