Ik weet niet meer wie het vroeg,maar hoe het met mij gaat vandaag?
Pfffffff niet echt lekker,de pijn trekt vanuit mijn rug naar mijn bekken en zo aan de achterkant van mijn been naar beneden.
Ik ben er bijna zeker van dat het een hernia is.
Ik weet niet meer wie het vroeg,maar hoe het met mij gaat vandaag?
Pfffffff niet echt lekker,de pijn trekt vanuit mijn rug naar mijn bekken en zo aan de achterkant van mijn been naar beneden.
Ik ben er bijna zeker van dat het een hernia is.
Oh maar Jill… dat kun je nu even niet gebruiken hoor. Dus toch maar weer even langs de arts. Hopenlijk is het geen hernia, want dan zie ik je nog niet weggaan.
ooo Jill,dat niet prettig,en dat zo vlak voor je op vakantie gaat.
ikke heb vanacht wel wat raars meegemaakt!
Er belde een mevrouw er klopt iemand aan me deur…
Ik zeg… ohhww ik kom er aaan!! moment!
Ik kom bij haar daar heen lopend kijk ik of ik wat zie … Niks…!!
Nou bij haar naar binnen gegaan, zat ze helemaal bezweet in der bedje… Ik zeg jaa ik heb niks gezien…!! Ze zegt jaa dat is al een paar nachten zo en elke keer rond 2 uur!!!
Hmmm… Nou jaa goed…ik har weer lekker ingestopt en als ze wat zou horen moest ze weer gelijk bellen!
Ikke nog ff op die gang om me heen kijken, toch beetje raar verhaal…mja!
Ik nog geen 5 minuten boven, belt die buurvrouw… Zuster zuster kom snel er klopt iemand op de deur…en ik hoorde het ook via de pieper zeg maar!
Dus ik denk…HEE!!!.rennen… binnen egt nou 15 sconde de trap afgerent maar nee hoor weer niemand…Wel is er ook een trap in die gang…met een traphek ervoor…die stond open en bengelde heen en weer…naar beneden gelopen, maar ik zag gewoon niemand…hoe kan dat nou??? haha, en zo vertelde zei oook dat het elke nacht rond 2 uur was…!! maar ik heb niemand gezien!!!.. is toch ene bizar verhaal?? die mensen die belde zijn echt nog goed bij de tijd zeg maar…dus ze nemen je niet in de …
maar ikke vind het een beetje creepy!
@ Jill: ikke vroeg hoe het met je ging, maar dat is niet zo mooi!.. en zeker niet zo voor je vakantie…:(![]()
Oh Linda. Ook goed zeg! Meestal vraag ik het aan mijn manneke, maar ben het vergeten te vragen en hij heeft niks tegen mij gezegd.
Hij heeft de hele middag teletekst op staan voor de uitslagen. Ha, ha.
Oh Brenniej… wat eng. Was niks voor mij. :retard:
@Brenniej,ja dat is inderdaad een eng verhaal,dus het zou mogelijk zijn dat er iemand van buitenaf binnen komt?
Eng hoor ik zou er toch maar niet meer alleen op afgaan.
Lijkt me toch sterk dat ze beiden iets hren wat er niet is,en trouwens je hoorde het zelf?
Ja precies,…ja maar als het iemand van buitenaf is…dat kan gewoon niet…heel bewakings en beveiliingssysteem in het huis!.. dan had ik iemand moeten zien lopen!..
raar hoor… ikke ga daar vanacht gewoon om 2 uur zitten!!! ikke wil weten wat het is!
Dan moet het haast wel een bewoner zijn, maarja waar is die dan?
Nou, jij durft. hahahahaha :biggrin:
Ja maar niet alleen he!!!
Hahaha misschien een oud opaatje die op zoek is naar een date!!!
Neee… ikke ga daar met me collega heen!! ik vind het zo een raar verhaal!
jaaa hahah… maar het lijkt me zo sterk dat 1 van die bewoners het is!.. want die zijn echt niet zo snel… dan had ik iemand moeten zien… ik was echt binnen nou wat zal het zijn 30 sec. op die plek… kan mij niet vertellen dat ik dan niks hoor, een deur ofzo… van een bewoner die op de deur aan het kloppen is!
Brenda –> Gostbusters!!!;)![]()
Nou ik ook! Het spook in de nacht. Grrrrrrrr Moet er niet aan denken. Toen mijn man zijn oma pas was overleden in zijn ouderlijk huis, gingen er ook van die verhalen over een persoon met een zwarte cape, die ze regelmatig op de trap zagen en voelden. Heb een hele tijd niet meer daar boven durven komen. Nu wel weer hoor!
Getver Roanna!!!..Gooi jij er nog ff een schepje bovenop!;)
hahah
Ikke ben helemaal niet zo bang, maar dit vind ik gewoon vreemd…
Kreeg hier tog wel beetje kippevel van!..
en zat telkens om me heen te kijken hahaha…
maar vanacht kan ik het raadsel misschien onthullen!![]()
Brenniej,spannend hoor :biggrin:.Ik zou ook willen weten wie of wat het is.Hoop dat je daar vanacht achter komt
@brenniej: erg vreemd inderdaad laat je morgen effe weten hoe t komende nacht gegaan is
Mogguh Brenniej, spooky verhaal. Ging daar ook zitten, zou het ook willen weten
@TKL: Goed gedaan van je cluppie
@Jill: Je kunt in sangria sinaasappel, appel, banaan, druiven en perzik doen