goshsakkers zeg!!
tis zondag en een beetje benauwd… dus ik zet de deur van mn balkon open… moet kunnen zou je zeggen? tis zondag, woon aan een druk kruispunt, maar behalve het getik van het voetgangerslicht weinig herrie… zou je zeggeN!!
ik word echt geeeekkkk van die klote-bikers!! staan ze voor het stoplicht te wachten en dat pruttelt en dat doet en dan nog ff gas geven, maar niet gaan en nog weer gas open en nog een keer…!! archhhh!! zit telkens tegen het plafond aan!! ik kom hier voor mn rust!! het is echt een af en aan gesjees van bikers (no offance beps) maar wat een klote herrie zeg!!
Hallo allen.
Zo, TKL kan tevreden zijn, haar cluppie heeft met 8-1 gewonnen van de superboeren. :biggrin: Is ze niet voor niks naar Doetinchem afgereisd.
Zat net een poosje buiten in de tuin ff krantjes te lezen, maar als de zon weg is, vind ik het wel fris. :hihi:
:eek: so 8-1!! das ook niet zo’n beetje ook zeg!! hahaha… die zal wel happy zijn dan!! hihi…
zo afwasje gedaan… rimpellige handjes nu… hihhi…
zal zo eens wat spullen bijmekaar rapen om over te verhuizen… lastig, aangezien ik hier nog 2 weken zit en natuurlijk wel het een en ander nodig heb, maar autootje komt vast wel vol!! hahaha…
Nou Bloem, succes ermee. Moet toch en keer gebeuren en zo’n moment is nu dus. ![]()
Zo alles staat klaar,inclisief de verse fruitsalade voor erna maar het is kouid geworden buiten,brrrr.
Dan zou zo`n terrasverwarming uitkomst bieden he maar om nu voor 1 keer zo een ding te kopen is een beetje te gek natuurlijk.
@Bloem ja je moet natuurlijk het een en ander nog hebben he,moeilijk maar je laptop wel niet meegeven he,dan moeten we je nu al missen.
ben ik weer…kwam even een vriendin binnen wippen…
ja klopt wel…idd dat het mijn moeder zeker aangaat wat ik in de toekomst ga doen…
ik heb gister avond lang met mam gepraat en daar kwam idd ook haar ervaring met turksen naar boven. en dat wil ze mij besparen…maar ik vind dat ik daar gewoon zelf achter mag komen…als het niet mag gaan met ons kan ik altijd terug komen toch?
en de aap uit de mouw…ze wil eigenlijk gewoon niet dat ik zo ver weg ga wonen…ze had gehoopt dat deze 2 maanden me zouden tegenvallen…wat dus absoluut niet het geval is…
achja we zien het wel…tussen mij en askim zit het igg goed…en ze is wat mij betreft altijd welkom in turkije om ons te bezoeken!!
@jill…wat rot dat het daar nu regent…toch gewoon bbq’en?
Ja hoor Filiz,we zitten onder een afdak dus,het is alleen kl… voor degene die moet barbequen maar dat ben ik niet dus hahaha ik zal al maar een paraplu klaarleggen.
Ja Filiz ik dacht al wel dat het zoiets was,jouw moeder heeft natuurlijk gezien dat het zo goed gaat tussen jullie twee en is daarom lichtelijk in paniek geraakt.
Geef haar de tijd meid en het komt wel goed,destijds heeft jouw moeder ook haar keuzes gemaakt en dat weet ze ook wel.
Ik heb hier nog die fles sangria staan,weet iemand van jullie welk fruit daarbij moet?
appels toch…? en druiven volgens mij…rest weet ik niet…
ik ga ook werken…
tot straks…xx
Een hele goed morgennnn!!!..
Thx Filiz,werk ze!!!
Goedemorgen Brenniej!!!
Lekker geslapen?
Jaa ikke heb heerlijk geslapen!,…
KOn van alles afschieten hier… maar ikke heb helemaal niks gehoord!
Heerlijk geslapen…!
had ik ook wel ff nodig hoor!..dus ik kan er weer tegenaan vanacht!
Lekker toch!!!Maar goed want als je niet kon slapen en dan vannacht weer nachtdienst,het zou niet te doen zijn.
Voel je je vandaag iets beter Brenniej?
Ja hoor, Tis allemaal weer wat rustiger in me hoofd!![]()
Ik kan er weer even tegen voor het weer in de war schiet! haha
En hoe is het met jou vandaag?
hey Jill we moeten vandaag wel dit deel vol krijgen he!!!![]()