TTT deel 43

@Brenniej werk ze en een rustige nacht!!!

en hoe gaat het daarmee jill?

en brenniej is idd ergens in juni langs gekomen en blijven plakken en binnen no-time een vaste thee-hopper geworden, he brenniej :wink:
lovin it
valt het niet zo op, dat ik zoveel lul!! :smiley:

Jammer dat ik die vorige niet meer heb maar er is iets gebeurd waardoor ik haar heb moeten ontslaan maar ik zet het hier niet graag neer stuur wel een PB.

@jill
Het is een komen en gaan met die poetsvrouwen van jou.

@ mk, don;t ya just hate that?? dan denk ik, wie ben jij dat we voor jou gaan aftellen en je een fijne reis gaan wensen, als je niet eens een beetje sociaal gedrag kunt opbrengen naar ons toe!!
maar goed, dat ben ikke weer met mn bepaalde forum-etiquette…

oeps ontslaan, ikke ook een pb graag

@ jill, ach, als je nu maar een goede poetsdame hebt, het schoon wordt en je haar kunt vertrouwen, toch?

@Die nieuwe is geeb blijvertje denk ik ze is eigenlijk pshygiatrish verpleegster,nederlandse en was dringend op zoek naar werk,ik vrees dat dit voor haar maar een noodoplossing is.

@bloem
Weet ik dat je daar een hekel aan hebt, moet altijd een beetje lachen in mezelf als je dan weer een berichtje plaatst. Wie bent u eigenlijk.

sjonge jullie zijn echt niet normaal!!! whahahaha
trek alleen even wat kleren, kam even me haren enzo!!!

en moet al 3 pagina;s lezen!!!..

maar indd ik ben ergens in juni langs komen waaien…en niet meer weggeweest!! hahahaah!!..

Enne Jill; heb jou dus ook pas leren kennen!!!..:slight_smile:

owh das dan weer een beetje minder dan… als ik jou was zou ik vast mn voelsprieten uitzetten naar een andere

owh zie dat die jacuelientje nu online is, dus als je dit leest… dit is je kans…

(voordat ik weer ruzie krijg met iemand!)

ok ik ga de styltang weer gebruiken!!!..

duim maar even dat me oor er niet WEER tussen zit hahaahah

@ mk, tja… negeren! ikke zet zo’n beetje mn hele hebben en houwen hiero op de site, en ik weet, dat doe ikzelf, moet ik zelf weten, iedereen moet en mag zelf beslissen wat ie wel of niet neerzet, ieders goed recht

maar als je nix deelt, kunnen we ook niet sociaal op die persoon reageren en dan neem ik zo’n persoon echt niet serieus als die dan eens een keer iets over mij zegt… dan denk ik echt: wie de f*** ben jij, dat je denkt dat je iets te zeggen hebt als raad, advies of wat dan ook, alleen maar omdat je dagelijks mee zit te lezen en zelf nix durft te posten/ vertellen

sorry, sommigen zullen dit erg hard vinden
maar krijg zo vaak mail van mensen over mn log of via hier, typ ik een heel verhaal, met tips en ideeen en hoe ik het allemaal heb gedaan (met mn reis enzo) en dan krijg ik niet eens een bedankje terug voor de moeite ofzo… fl**ker allemaal gauw een end op!! internet is afstandelijk, maar betekend niet dat je zomaar iemand kan en mag gebruiken!

zooo… stoom… grrrr!!

@ brenniej, oh oh :paranoid: als dat maar goed gaat!! hihih…

Moet niet alleen 1 richtingsverkeer zijn hè.

Pas op je oren!!!

daarom! dat is het juiste woord… hihi… had dus een heeeel stuk korter gekund! :smiley: hahaha

400… gaan we de helft vandaag nog volbeppen?

ik ruik hier wel een beetje verbrandde huid…!! snif snif… alles goed daar met de oortjes brenniej?? :smiley:

wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je hele dagen op je kamertje zit te forummen?? ikke mag bij mn ouders nooit zo lang achter de pc… vinden ze niet leuk, maar goed, ik woon ook niet thuis, maar dan nog!

MK heb het zelf al doorgestuurd

yesss tis goed gelukt!!!:smiley:
Nu nog even een red bull naar binnen, en op de fiets naar werk…bah eigenlijk helemaal geeen zin!