Oke Bloem. Ben weer helemaal bij. Bedankt. ![]()
Brenniej, werkse zo hoor. Rustige nacht hopenlijk. Vergeet je peuken nie! :unibrow: ![]()
Oke Bloem. Ben weer helemaal bij. Bedankt. ![]()
Brenniej, werkse zo hoor. Rustige nacht hopenlijk. Vergeet je peuken nie! :unibrow: ![]()
Haha ne he Bloem,en dan heb je er ook nog die gewoon een half jaar weggaan,ik snap die mensen niet.
@ Roanna: Neee die vergeet ikke niet hooor!!!.. die zitten als eerste in me tas! whahaha…
Ik zie dat jaqeline op dezelfde dag vertrekt als ik,ook naar Alanya ik denk niet dat ik haar ken komt ze weleens op TT?
Mag er bij jullie nog gerookt worden op de werklvloer?
Hier nergens meer zelfs niet de vrachtwagenchauffeurs.
Oeps iedereen stilgevallen?
Bij ons nergens meer binnen het gebouw. Staan allemaal buiten te roken en als ik dat dan zie, ben ik toch wel blij, dat ik daar niet meer bij hoor. Maarja, ik heb makkelijk praten, heb het zelf 25 jaar gedaan en toen was het nog niet zo streng.
Iedereen moet doen wat die fijn en/of lekker vind toch? ![]()
Bij ons op het werk mag je nog wel roken!
maar ja das egt zo een rookhol!;)
hahaa
maar we hoeven niet naar buiten!
maar ja dat gaat nog wel gebeuren hoor!! denk ik!
Ja uhhhh Jill, moet ook weleens even naar de wc weet je wel?:unibrow:
Ja hoor ik heb er geen problemen mee,zelfs toen ik niet meer rookte en er kwam bezoek die wel roken dan zet ik gewoon een asbak neer.
Waar ik wel moeite mee heb is dat mijn hulp om de drie kwartier een sigaret gaat roken en dan elke keer bijna 10 min blijft zitten.
Dus op zes uur is dat een heel uur dat in rook opgaat haha leuk gezegt he
@ jill, nee weet eerlijk gezegd niet hoe zij in de lijst is gekomen, want heb nog nooit nix van haar gelezen!
dat is om de anderen wat rust te geven ![]()
Ben 1 uurtje weg, moet ik al 10 blz lezen. Willen jullie dit deel vanavond nog vol hebben ofzo ![]()
@ brenniej werk ze voor strax en slaap ze voor later!!
@jill
Hoe gaat het eigenlijk met je huishoudelijke hulp?
@ mk, ja eigenlijk wel… maar lukt toch niet, denk ik… maar we doen ons best he?
Nee ik ook niet maakt ook niet uit hoor maar ik dacht dat ze misschien hier was gekomen tijdens mijn afwezigheid.
Brenniej ken ik ook nog maar pas denk ik,of niet brenniej?
@brenniej
Succes met je nachtdienst!
Af en toe komt er zomaar 1-tje langs, die dan alleen vraagt of zij ook in het lijstje mag en verder niets.
Sympathiek van jou Bloem.
@MK ik heb alweer een andere!!!