TTT deel 39!!

IknHeb er ook iets over gelezen en dat er nog iets heeft afgespeeld

bij mij gaat het licht uit
:idea:

Welterusten, kan enkel om eventjes bij te lezen
Iedereen morgen een fijne dag!

Groetjes Jac

Ik leef nog! Tussen het oppassen, het werken, het heen en weer sjeezen tussen Rozenburg, Rotterdam, Capelle en Berkel, het bezoeken van speeltuinen, attractieparken en kinderfilms, het knutselen (ooo dat is zoo leuk, ben aan het scrappen geslagen) door heb ik eindelijk wat tijd gevonden om WW te checken! Friends… hmmm. Ik ben begonnen met het opnieuw kijken ben nu net bij seizoen twee. Heb alleen niet zo veel tijd momenteel.

Solly, heb niet bijgeleest, wou alleen zeggen dat ik het wel mis als ik hier niet elke dag eventjes wat minuutjes voor uittrek!

Anyhow, werkze morgen! Alsje vrij bent: genietze!

Toedels!

:idea:

Ik leef ook nog, had ineens visite gister…
Lees “ff” bij en meld me straks,

MISS YOU ALLL
:kus: :kus:

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

Zo moest er weer ff op dus…

Ja wat hebben jullie gekletst. HEb ff het oude deel snel gescant, mn instellingen op 10 per pagina gezet.
De sites gekeken met de armbanden, bedels en kettingen die er zijn(vriendin krijgt een ketting met 3 bedels, omdat ze op de katten past. Als ik die in pension moet stoppen kost me dat €720 :retard: Beter ketting kopen :so:)

@Marion: Mooi dat je genoten hebt. En dat het beter gaat met je schoonzus. Hopelijk houd ze dit zo, want het is zo vervelend voor haar en het gezin!!!(en voor jullie als familie!)

@Roanna: Wel opknappen hoor. Rustig aan, en je kan het beter laten komen allemaal. Dan bouw je anti-stoffen op. Zeker ook in jouw geval zeg maar… !!!

@Brenniej: Mooi dat alles goed gaat bij jou en bij Askim… Straks de verhalen als zussie thuis is, en dan ga jij al weer bijna…

@Viva: BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA BIJNA!!!

@Bloem: :kus: Heb je gemaild, ben het met iedereen eens. En zeker ook met jou!!! Denk rustig na, laat het eerst inwerken.
EN… gaaf dat het smsje naar broertje goed ging. Klote van zn auto, maar hopelijk toch een stapje op weg…

Ik ben dood…verschrikkelijk dood, helemaal dood, volledig dood… Morgen een vrije dag, en die heb ik nodig ook!!! Mannnn kom op met die vakantie!!!

Tot vanaaf(hoop ik) en anders morgen!!!
:dag:

gooooodddmmornink!!

dit keer geen enge mails, alleen hele vele lieffe emails!! :kus:

@ beps, aiii, werken en dan ook nog bezoek: oef! vermoeiend!! gelukkig doet hubbie alles voor de vakantie, kan jij morgen nog ff naar de bahama’s en bijkomen!!
ikke zag gisteren zo’n hondje als jij gaat krijgen op het station… wat is ie klein!! nu snap ik hoe je kunt zeggen dat ie zo klein is, op de foto’s lijken ze veel groter (ja hij was rood/ oranje en ja hij wasssie liefffff :wub: )

ikke nu al op? ja :retard: ff prikkie halen, boodschappie doen, thuis, weer naar de ggd voor een mantoux en een gesprek, werken, vanaaf gillymore girls enzo…pfffppff
ben nu al moe! hahahaa

@ cris, je geniet wel optimaal van je tijd hiero he? of beter gezegd… anderen genieten ervan dat jij er nu nog hiero bent :wink:

Goedemorgen allemaal,

Beps,weer in het land der levenden… :smiley:

Cris,druk druk druk en ondertussen al wat gehoord van Schotland?Laten wel lang op zich wachten of niet?

Bloem,goed geslapen of liggen malen?

Ben wat had laat me verslapen bed was nog zo lekker.

fijne dag allemaal

@ turkijelover, poehee, idd kon niet in slaap komen en was ergens halverwege de nacht/ ochtend al wakker en maar woelen en draaien en nog een keer schudden en omdraaien, andere kant van het bed proberen, koud, stukkie terug, deken goed leggen, kussen omdraaien, eruit, bed opschudden, liggen, staren, slapen, dromen, wakker, woelen, draaien, weer terug naar andere kant van het bed, andere zij, slaap, wakker, slaap, wakker, draaien, bed weer rechttrekken, kussen omdraaien… enzzzzzz…

Geen goede nacht voor je,weet je ondertussen al wat en hoe je het gaat doen?

@Bloemmie: Doe rustig aan… Goed slapen is zo belangrijk… toch nog maar een dromenvanger voor dat ffies???
Suc7 met de prikkies!!

@TRL: Sterkte vandaag dan. Verslapen, dan heb ik de hele dag het gevoel achter mezelf aan te rennen :retard:

@Bloem: Ja klein zijn ze he haha…das nou zo leuk!!!

Beps,dat gevoel heb ik ook en kan nu de gang er al niet in krijgen,zal wel een lange dag worden dan :frown:

Goede morgen meiden!
Even snel want moet naar kantoor. Gisteravond weer bezoek gehad van vriendin met leuke Turkijeverhalen. Te laat naar bed, veeeeeeeeel te laat, slecht geslapen, heb het nog 4.00 uur zien worden. Nu hurry hurry … tot straks!!

Morrege…turkije lover…o vervelend is dat verslapen…hele dag naar de maan, vanavond kom je pas weer een beetje bij.

Marion…jij loopt jezelf nog eens voorbij…rustig meissie, anders ben je je weekendje snel weer vergeten met al dat hollen en vliegen.

Bloem…och meissie toch…hele bed doorgewoeld onderste boven achterste voren binnenste buiten gedraaid…o al geen lekker gevoel vandaag dus het houd maar niet op…maak je beslissing, zolang je dat niet gedaan hebt, zal je de onrust blijven voelen/houden…dan ook nog prikkies, en gesprek…fijn.

He Beps meissie, in uit in uit in uit in uit in uit…blazen, blazen, blazen,…zo ik heb je gereanimeerd…nu weer in het land der levende…O heerlijk aan het aftellen, de dagen duren nu 48 uur he…JIJ OOK BIJNA BIJNA BIJNA.

Cris…ook nog ff snel langsgewaaid…tussen het pendelen door.

Ikke weer wakker, ga vandaag echt voor het laatst door het huis heen, met een emmertje sop…morgen op een klein hondje passen, een terrier…wat een baasje zeg, dus dan komt het er niet meer van.
Donderdag mijn woeffie weg brengen naar mijn ouders…dan nog 2 wasjes wegwerken…en dan kan ie…

Meiden ikke is te werk, tot vanaaf!!!
:dag: :dag: :dag:

werkse Beps…

zo ikke ook weer terug, een uur later dan noodzakelijk!

had om half 9 een afspraak. mij was gezegd, formuliertje, handtekening, rijbewijs laten zien, prikkie en houdoe… 5 minuutjes… jahahahaa…
iedereen op vakantie, deur dicht… wel een arts, maar ja, geen sleutel. anyway, 40 minuten later, komt mevrouw aankakken… ik kon het niet vinden. was al om half 8 in B. heb mn auto daar en daar maar neergezet en ben gaan lopen want met al die omleidingen… :retard: okey, hup deuropen en beginnen met die hap
owh ja :retard: weet niet hoe de deur open moet… 10 minuten later, deur eindelijk open… gaan ze eerst aan de weer met parkeerkaarten en al wat niet meer… hallo??! prioriteiten!!? stonden inmiddels met 7 man te wachten. ikke was als 2e… helpt ze nr 3… ikke zeg, dacht het niet, meneer heeft pas om kwart voor een afspraak, ikke half, ikke eerst,
zegt ze: ja maar ik mag hem toch alvast helpen??
neeeeeeeeeeeeee… pak mn spuit, stempelen en gaan met die banaan

nou ja, 100 en 10 tellen later… spuitje erin (auuuwwwww) en verder
strax naar ggd voor mantoux en gesprek… grgrgrr
ga ff lekker op bed liggen

heb een 1e opmaak van mn mail gemaakt… kort, bondig, geen vragen, geen antwoorden, nix geen info… heb em, nog niet verstuurd, ff wachten op wat ruggespraak en op- of aanmerkingen…

zo, dat was mijn 1,5 uurtjes…

@ turkijelover, succes vandaag, hopelijk komt het nog goed

@ marion, jij ookal te laat… zit et in het water ofzo?? en idd net als viva zegt, doe ff rustig aan, strax ben je het heerlijke van het weekendje weg alweer kwijt

@ viva, en nog een keer aan de poets… weet je zeker dat je ook niet nog ff de ramen wil lappen? de vaat doen? de tuin wieden? de zolder opruimen? de schuur uitmesten? alle muren sauzen en opnieuw verven en behangen??? :biggrin:
wat zal het altijd heerlijk fris en schoon bij jou zijn!! nog ff nog ff nog ff!!

Bloem,geen goed begin van de dag dus,nou ik zou hem ook niet voor hebben laten gaan,wat een muts zeg die vrouw…Maar goed je hebt je prikkies nu de rest nog…