TTT deel 39!!

ja idd
ggd nu, vrijdag weer
over 2 weken weer spuitje halen
bloed prikken
dokters afspraak
tandarts
na terugkomst weer ggd en week later weer ggd
en juli 2008 weer spuitjes halen…

owh ja, en tussendoor nog werken, inkopen doen etc etc… ikke voel de tijdsdruk een beetje naderen maar probeer zen te blijven en strax alles op het laatste moment er door te rammen!! :biggrin:
ff flink een keer winkelen, opruimen, weggooien en klaarrrr… (hoop ik)

maar vooral niet nu
ff 3 kwaertiertjes met de oogies dicht!!

truste

Slaap lekker Bloem.

Goedemorgen dames.

Ik meld me ook nog even voor ik weer naar het werk ga.

Voor sommigen komt de vakantie al wel heel dichtbij he?:vak02: Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.

@Bloem: Succes met je, auwwwwwwwwwwwww spuitjes en wat niet meer.

Kan trouwens nog steeds geen gebruik maken van MSN. Ook mijn startpagina doet het niet. Ik heb ze al een mail gestuurd over het hoe en wat. Buurman ook al even gevraagd om hulp, via een ander mailserver, dus dat komt ook wel weer goed.

Nou werkse en de rest ook weer een fijne dag thuis .:dag:

:tssk: weinig gemist zo te merken…

@ roanna, werk ze! vervelend he? als je het alweer gehad hebt en anderen op het punt staan te gaan? gelukkig ligt er nog wat in het verschiet :unibrow: al beslist??

@ marion, jij zou toch ook boeken? al langsgeweest? alanya? fethiye??

@Bloem: Nee, nog niet echt beslist. Mijn schoonzus is nog maar net terug en heeft nog een week thuis vakantie en dan gaan we samen op zoek naar iets geschikst en passend bij ons budget. Ha, ha. Vind ik ook altijd wel weer leuk, om het net af te struinen naar een leuke vakantie. :vak02:

We vinden vast wel wat!

Ik moet nu gaan :dag: Doegiiiiii!!!

@ roanna, ben ik van overtuigd!! en het speuren is al de halve voorpret!!

:dag:

ikke kiep ff de cappu weer achterover en dan vlieg ikke ook weer verder…

:redface: AHUMMM heb net de ramen gedaan, en hang net de gordijnen op…solly

hahahahaaa
viva!! je bent te voorspelbaar!! en laat me raden, ook nog ff het beddengoed verschoond en de keukenkastjes uitgesopt??

(zie … ik weet wel wat er gedaan kan worden!! :wink: … )

okey
ikke ben er weg mee!!

:dag:

Dat bedoel ik Bloem :vak02:

Ik ging dus net de boel afsluiten en ja hoor …hij doet het weer. Mijn MSN dus. Zag gelijk dat mijn oude gerepareerde lcd scherm onderweg is dus … :thumbsup:

:dag: :kus:

is een tik hoor, als ik op vakantie ga, alles spik en span…kan het echt niet helpen…ben dan ook gesloopt als ik in het vliegtuig zit…maar dan heb ik wel dan voldane gevoel, ik kan het niet…de deur zo achter me dicht trekken…geen fijn gevoel…hubs laat me maar…die denk die is niet wijzer.gelijk heeft hij…de lieverd.

yep

lag niet aan jou dus Roanna:p

Viva,je wilt het huis schoon achter laten,zo is me ma ook altijd want stel dat er wat gebeurt en ze binnen moeten wezen hahahaha.

Bloem,werk ze.

Denk dat ik vanavond maar eens ga kijken voor een vlucht voor oktober,wil ook weer aan het aftellen,maar zit nog te dubben of ik alleen een vlucht zal nemen of een pakket reis.Zal me vriend eens vragen weten nog niet of we in Kusadasi blijven of naar Marmaris of Alanya ofzo gaan…Dus misschien beter een vlucht naar Izmir en van daaruit kijken wat we gaan doen

Goeiemorgen,
@Roanna: werk ze vandaag.
@Viva: Al uit gepoetst?
@Bloem: Lekker geregeld daar bij de ggd. Hoe is het de prikkies, valt het mee?

@Marion: Denk ook een beetje aan jezelf. Wel fijn dat het weer goed gaat met je schoonzus
@TKL: Vervelend gevoel als je je verslaapt, heb het bijna nooit maar als het gebeurd ben ik een hele dag van de leg

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
**Mar Mier: 15 september - Marmaris
**Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

Ergens heeft iemend een oud lijstje gekopieerd, want Crazy en ik stonden er opeens niet meer in!!! Pas op hoor!!!

@Beps: Dat is vervelend dat je hub met een dooie op stap moet :crybaby::p.

Zo ik ben wakker :slapen: Haha nou ja dat ben ik al vanaf 8 uur… Maar lag in mijn bed te leren… Over 4 weken examen he!!! Spannend!!!

Heb ook bijgelezen en wat me opviel:

Iskandil Failliet?? Mm dat zou mooi *** zijn… Wil daar eigenlijk volgend jaar september misschien wel weer heen… Nou ja dan maar een andere acco in Gummie!!

@Beps, een ketting is dan inderdaad een mooiere oplossing dan €720.-

Verder weet ik het ff niet meer… Ben nu muziek aan het downloaden voor mijn mp3tje!!

X