TTT deel 39!!

of dat je bijvoorbeeld bent geemigreerd naar nieuw zeeland…
dat je het leuk vind wat van hem te horen, en dat je heel erg blij bent dat hij je dat geld terug wil geven…dat je het goed kunt gebruiken in je bedrijf wat je hebt opgezet…in weet ik waar…pffff…

ja kan… maar dan heb ik weer zoveel uit te leggen als ik em volgend jaar ineens tegen kom… snappie?
ach… ik wacht het ff rustig af, zal niet op een dagje aankomen…

Goede avond meiden!
Daar ben ik dan … eindelijk bijgelezen. Vanmorgen gewerkt en de rest van de dag bezoek gehad.

Het weekend!!!
We hebben wat afgesjeesd in regio Zuid-Holland. Eerst Gouda bekeken, terrasje gepikt. Daarna naar Leiderdorp om in te checken. Op naar het zomercarnaval in Rotterdam, hoorden ervan op de radio, niet echt iets gepland dus gaan met die banaan. 's Avonds gegeten op het strand in Katwijk. En een serie afzakkertjes in de hotelbar. Zat ook een Israelisch voetbalteam, sommige probeerden indruk te maken op het meisje achter de bar, leuk om die versierpogingen af te kijken. Grappig trouwens als je daar dan rond rijdt. In Leiderdorp woont Fransijn volgens mij. Den Haag op het bord, Viva’s plekje. B&R, o daar woont Cris en Delft daar woont Brenniej. Noordwijkerhout, was dat nu Miere of Mar? Dus meiden, ook al ben ik weg, toch nog aan jullie gedacht.
Zondag op naar Archeon en J. helemaal in zijn element bij het boogschieten. Daar had hij het liefst de hele dag gestaan. Gevaren in de kano’s, een roofvogelshow. Hij vond alles helemaal geweldig. Goede keuze dus. Waren rond een uur of 16.00 een heel eind uitgekeken daar dus op naar huis. Te vroeg naar onze zin, want eenmaal weg moet je er ook goed gebruik van maken. Schoonzus gebeld dus, was al weer weken geleden dat ik haar gezien had. Ze was onslagen uit het ziekenhuis sinds vrijdag dus dat moest gevierd worden met een etentje vonden wij. Makkelijk dan een mobieltje, hebben jullie iets te doen … nee … mooi dan. Komt het uit … OK … zijn we er over even. Dus gezellig uit gaan eten met zijn allen en de verdere avond lekker bijgebabbeld.

jij hoeft niets uit te leggen…als hij je betaald heeft kun je gewoon langs hem heen lopen…niets zeggen alleen I don’t no .

Jeetje Marion, druk programma…je bent dus langs mijn huis gereden had een bakkie komen doen…

@Marion: Al met al dus een geslaagd weekend geweest. Heerlijk toch! Dat heeft een mens zo af en toe nodig en als je kind dan ook nog plezier heeft, hebben de ouders ook plezier. :wink:

als je het zo leest is het net of je een week weg bent geweest Marion…en crazy en mierre wonen beiden in noordwijkerhout

Marion,goed volgepland dus en iedereen genoten heerlijk hoor.

Bloem,blijft een moeilijk dilemma,maar zou hoe dan ook dat geld terug willen moet toch iets te bedenken zijn dat je zo min mogelijk contact met hem hoef te hebben?

Roanna,sterkte met je rib…

ik stop voor vandaag heb weer meer dan genoeg gekwebbeld…toedeloe

Iedereen aan de koffie ofzo?
Nou, ik al aan mijn rode wijntje. :stuck_out_tongue:

@Turkijie-lover: Het kan ook wat Viva zegt, net zo goed een gescheurde spier zijn, van het hoesten. Nu, ik het zo voel, denk ik dat dat het is, maarja dat zal toch ook wel weer over gaan. Wel een beetje uitkijken met tillen inderdaad, maar dat hoef ik toch al haast niet.

Ik kan nog steeds niet op MSN. :disgust: Nog meer mensen met die problemen?

Ja, krijg je zo’n droge be…mond van he? :smiley:

Dag Viva, tot morgen weer he. :kus: Doegi.

:dag: Viva,fijne avond verder.

Roanna,me pa had vanavond ook problemen om op msn te komen.Ik geen last.

@ marion, owwwhhhh klinkt heerlijK!! echt genoten dus! en idd mar en miere wonen beiden in noordwijkerhoutje ofzo…
en dan goed nieuws en een leuk etentje: :thumbsup: helemaal toppie dus

gaaappp, ff lekker friends kijken, lekker ff nix…

Oke dan.

Ik ga er ook maar eens op tijd in. Huh??? Nog geen half tien? Oh, nouja, ga ik nog even verder surfen.

Weltrusten voor zo en tot morgen weer. :dag:

Helloaaa…

Zoooo jullie hebben flink doorgetypt zeg!!!..
pffff…
Moet ik allemaal nog bijlezen!!!..
Dat gaat wel ff duren geloof ik…

owhhh don’t ya luff it!! joey beseft dat ie verliefd wordt op rachel in friend!! whiehheioiieee!! zit dan echt te giebelen en te juichen voor de tv… vind dat zsoowowowow liefff :wub: zucht… hihihi

Moeten even lachen, mijn moeder heeft haar teen gestoten en het blijkt nu ook gebroken te zijn. Ooooh

eindelijk die aflevering weer gezien. hij blijft leuk

@ Besmile: zooo dan,… maar weetje dat dat echt pijn doet een gebroken teen… vorig jaar had ik dat in Turkije!!.. hahaha…
En askim maar lachen!!!..gemeen hoor!:wink:

Tja het zag er ook zo komisch uit. Vorig jaar mijn zus en nu mijn moeder.Het gaat lekker.

Hier ben ik weer even.

Nu lees ik weer op die site dat die persoon een heel goed gesprek heeft gehad met Tou**an en dat ze hen verzekerden, dat Grand Iskandil NIET failliet is en gewoon gaan. :confused:

Nou, we vernemen het gauw genoeg.

Truste :dag: :slapen: