TTT deel 39!!

en nu??? ander hotel of geen vakantie…jeetje…zou toch wat zijn zeg.

mijn dochter zit naast me…zweethandjes…ze gaat voor het eerst haar benen laten harsen…wie heeft dit ook wel eens gedaan…doet dit pijn…ze sch**t peuken

Iedereen die heeft geboekt bij TOURPLAN opgelet.
Hotel Grand Iskandil is failliet!!!Tourplan ontkent dit .
Wij hebben van een reisburo"" SUNDIRECT een bevestiging gekregen zij hebben wel hun mensen op de hoogte gebracht.

Bij tourplan doen ze net alsof ze van niets weten, dus ze laten ons morgen gewoon gaan.

Bron trosradarforum

Nee, hen ik ook nog nooit gedaan. Lijkt me ook pijnlijk, maar volgens zeggen, hoeft dat niet.

Ja docher van Viva, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. :unibrow: Succes ermee hoor! :thumbsup:

@ roanna, ben je wel gaan werken vandaag? of was je vrij?? lijkt geen pretje idd

zit die mail over en over te lezen (ja i know, stom, maar what can i say)
vraag me af… zou ie op antwoord zitten te springen… zou ie benieuwd zijn wat ik terug stuur? niet dat het er ook maar iets toe doet, maar toch…?

wat vraag hij precies…hoe het met je gaat, waar je woont en wat je doet, of je hem nog mist…of is het een afstandelijke, zakelijke mail…
hoe komt het op je over meissie

Roanna…hahahaha…dochter zegt…noemen ze dat nu een hart onder de riem steken…hahahahha…helemaal gelijk Roanna…wie mooi wil zijn he.

@Bloem: Jawel hoor Bloem. Ik ben gewoon tussen de middag wezen werken. Ik prop me voor die tijd vol met pijnstillers en dan lukt het ook wel. Van het weekend heb ik dat alleen s,avonds voor het slapen gaan gedaan, daarom voelde ik me overdag denk ik, ook zo belabberd.

Maar kump allemaol wel weer goe! :wink:

mag je hopen…nie door blijven lopen met die rib, in de gaten houden…kan ook een scheurtje in een spier zijn, en dan lekker tillen…schiet niet op.

ja idd, wat ik doe, of alles goed is, waar ik ben
dat hij me mist, aan me denkt, dak speciaal voor em ben, goede herinneringen etc… komt eigenlijk heel lief over als je de historie erachter niet zou weten

ooowhwhhww
zo’'n grappige klant aan de lijn!!
hahahaha :smiley:
van rent-a-husband-klussenbedrijf
die wil ik wel ff inhuren hoor :unibrow: klonk zoooo lief en grappig :wub: had ik nog wel ff 10 minten mee aan de lijn willen ouwehoeren hehehehee :evil:

wat zegt je gevoel hierover…

@ viva, tja, mn gevoel zegt 500 verschillende dingen tegelijk
oprecht: ja, lief: ja, spijt: ja
maar ook, wees gewaarschuwd: ja, trap er niet in: ja, hij is niet te vertrouwen: ja

maar aan de andere kant, hij is altijd 100% eerlijk tegen me geweest, nooit 1 woord gelogen en hij heeft altijd gezworen het geld terug te betalen… (ff voor the record, hij heeft ook gezworen mn leven te vergallen, maar dat ter zijde…) ik weet het niet, ik weet het niet, ik WEET het niet…

heb altijd gedacht dat ie idd echt van me gehouden heeft, en ikke niet zo van hem, daardoor is ie helemaal geflipt, wil em niet weer onnodig boosmaken, hij kan nogal als een blad aan de boom omdraaien…
weet het gewoon echt niet

@ roanna, ikke zou toch oppassen, pijn is een signaal dat er iets niet goed zit, dat onderdrukken levert alleen maar meer schade op!! dus pas goed op jezelf en kijk goed uit, en doe rustig aan!

nou je waarschuwd jezelf…dus je laat hem niet te dichtbij komen…op een nette manier kun je hem te woord staan…zeggen dat je graag je geld tegemoet ziet…en dat het hem goed gaat…of je laat iemand anders zijn mail beantwoorden, uit jou naam omdat je al op wereldreis bent…

leugentje om best wil.

Heel groot dilemma bloem. Ik hoop dat je hier uitkomt.

Enneh, ik zal oppassen hoor. Vanavond zonder pijnstillers en even rustig aan doen, dan moet het wel weer goed komen.

@ viva, had ik ookal bedacht, ff 2 dagen nix laten horen en dan heel nonchi… owh maar ik zit in thailand…
maar aan de andere kant, dat gaat hem nix aan! al woonde ik bij em om de hoek, ik wil niet dat hij ook maar iets van mij weet wat em niet aangaat! ik wil niet dat ie weet waar ik wanneer heen ben of terug kom of wat dan ook!
zucht

@ roanna, en allicht hoest onderdrukkers, zodat je het niet erger maakt dan het allicht al is!

je kunt ook zeggen dat je in zimbabwe zit of australie…of op ijsland…weet ik veel op een plek waar je niet eens in de buurt komt…zet hem maar op het verkeerde been