Owww vond het al vreemd iedere keer hetzelfde stopbord hahaha
Bloem,ja gevonden op internet
Owww vond het al vreemd iedere keer hetzelfde stopbord hahaha
Bloem,ja gevonden op internet
@ turkijelover , hij is fijn!!
@ viva, alleen de 1e 2, maar snap de strekking, leuk gevonden maar helaas ![]()
hyves is aangepast bloemmie
nou ik ben d’r helemaal blij mee :so:
nee hoor, geintje!! ikke ben nu helemaal into the bebo… hyves ff op een laag pitje!
bebo??? dat is net zoiets als hyves toch maar dan voor buitenlanders
ja vooral voor mensen van dat uk island… maar goed, leuke turkije foto’s, ik word alleen helemaal mesjoge van al die omgekeerde letters, hartjes en whotnot in die teksten enzo…
kan ik echt niet lezen!! hahahaa
ja…valt ook niet te lezen, voor ons nederlandertjes he…
hgagagaaappp
nog een uurtje? waar IS iedereeen???
geen idee, allemaal achter de pannen of aan het eten denk ik, gaat vandaag toch vrij stroef…of ligt dat aan mij
zijn er momenteel toch genoeg online dacht ik zo…
vivaturkije, marifran, MK116+, Jacquelientje, Roanna+, bloem29+, Marissa*, besmile+, turkije lover+, Marion2+, ilsieken, Tjucky1
Ik ben d’r wel. Wou ff MSNen, maar het ligt al een hele tijd plat daar. :mad:
Ik las net op een andere site dat hotel Grand Iskandil ook failliet zou zijn. Is het niet hier de touroperator, gaan het hotel wel failliet. Heel jammer van zo’n mooie accomodatie, als het waar is natuurlijk.
Op vakantiereiswijzer las ik de hele week al over die geruchten, maar op de andere site staat dat het zo is.
ach ja
je zult maar zoveel te kleppen hebben als wij he??
allemaal van die meegluurders
hallo!!??? :dag:
@ roanna, oei! :eek: das niet goed, 2 jr geleden volgens mij al overgenomen door ati, maar komt allicht wel een andere maatschappij over, die het weer overneemt
denk dat ze daar ook wel een soort van bestemmingsplan hebben, dat het een hotel moet blijven zeg maar…
Joehoe…Viva…:dag: Ik ben er wel/weer
had het ook al gelezen op vakantiereiswijzer…het schijnt dat de kwaliteit van dat hotel ook heel erg naar beneden was gezakt…en als je dan via de mond tot mond reklame er niet goed op komt te staan, heb je dat de mensen wegblijven…
Toch is het raar wat club Pineta in Marmaris, wat een slecht hotel is dat en wat een vreselijk belabberd management daar, toch is het een zeer gewild hotel.
:dope:
weer een beetje bijgekomen Roanna, of nog beroerd??
Dat zou kunnen Bloem dat het weer wordt overgenomen. Ik las dat er mensen morgen naar toe zouden vetrekken met Su*dire** en dus niet naar dat hotel gaan.
tja.,… daar gaat je vakantie dan!! ![]()
poehee wat een ellende toch allemaal!
je zal maar speciaal een bep. hotel geboekt hebben omdat je vriendje daar zit? of hele goede vrienden werken? of vrienden uit holland ook daarheen zouden gaan en nu ook niet meer… djeeezzz
wat een vakantie ellende!
@Viva: Ja hoor. Ben nog niet optimaal zeg maar, maar een stuk beter dan het weekend. Hoest nu nog een beetje incl. gekneusde of weet ik wat, rib. Dat is nog pijnlijk, maar voor de rest, we gaan er weer tegen aan.
:zon02: