TTT deel 39!!

veel plezier turkijelover!!

En ikke is weg naar een verjaardag, giga veel zin(NOT)

ga je toch niet…

leuk trouwens, die turkije awards!!

zekersssssssssssss

hehe…

heee besmile op de hoeveel daagjes zitten we nou??
ik ben t helemaaaaal kwijt!..

zoo ikke heb ff gerelaxed…Nu lekker aan de koffiee!!

@Bep: Gaaf zeg! Nou en zo een had ik dus ook voor mijn laatste vakantie in Kusa, besteld. Bijna dezelfde, maar bij mij is dat bovenstukje dus zwart/wit gebloemd. Echt handig hoor Bep. Als ik ging zwemmen de handel naar beneden en als ik ging zonnen de hele handel weer naar boven schuiven. Super.

@ roanna, hoe gaat het vandaag met je? nog steeds hoesten enzo??

zal ons jillie vandaag een goeie dag hebben gehad met dit weer?

@Bloem: Och Bloem, dat wil je niet weten. Ik hoest niet meer zo erg, maar die ribben. Auwwwwwwwwww, maar wat jij ook ooit zei toen je zo’n last van je arm had, dit maakt Jill dus elke dag mee. Daar denk ik dan ook steeds aan. Jij nu ook weer dus. Ze blijft in onze gedachten en ik maak me dat weer zo ongerust, want ze is alweer zo’n tijd niet hier geweest.

@MK
Valt soms niet mee met die kleine, regeldag misschien?

@Beps
Das een mooie, daar kun je mee voor de dag komen!
Ook al heb je er niet zo’n zin in … toch veel plezier op de verjaardag.

@TRL
Ook jij heel veel plezier!

@Bloem
Maar me ook zorgen om Jill, het duurt nu wel heeeeeeeeeeeel erg lang voordat ze iets van zich laat horen.

ja idd
en dan schijnt het zonnetje en dan denk ik, owh hoe zou het gaan!!

@ roanna, maar ik dacht dat je alleen pijn had als je moest hoesten? toch niet dus! dan is er misschien toch nog wel ietsje meer aan de hand? ben je eigenlijk wel langs de dokter geweest?? tis ook wat!

ik ga ff wat anders doen
heb het een beetje gehad met alles na vanmiddag
fijne avond
tot later

@ Bloem: Tot later… Rustig aan… :kus:

zo vandaag weer eens voor mijn kaken op controle geweest en het gaat super. Voor de kerstdagen weer eens bellen en dan over 1 jaar en 2 jaar terug.

Nadat alles in het begin van het jaar alles een beetje tegen zat, gaat het tot nu toe alles goed. Stage gaat ook voorspoedig. Olelele

ja, idd. We kunnen een mini meeting houden in september in Marmaris. Nog meer liefhebbers?
Nou, ons nieuwe bed kan dus met geen mogelijkheid via de trap naar boven! Dus dat wordt via het slaapkamerraam, maar…het bed is best wel heel erg zwaar en er zijn minimaal 4 sterke mannen voor nodig om dat ding naar binnen te krijgen. En die sterke mannen zijn nu even niet op voorraad vanwege de vakantie haha. Dus wordt t een maandje later. Maar de beddenman komt morgen wel ons oude bed in elkaar zetten zodra de vloerbedekking is gelegd, zodat we toch een maandje nog lekker kunnen slapen.Wat een service toch!
Jeetje Bloem, wat een verhaal van je collega die is neergestoken, eng hoor!
Iedereen een fijne avond en morgen een mooie dag!

Ja Bloem, jij ook een beetje rustig aan he! :wink:

Nou, wie weet zit ik met mijn familie ook wel in September/Oktober in Marmaris.

Nou, ik ga er ook maar weer van tussen… Oja, heb mijn beeldscherm ook weer gerepareerd terug en gaat nu naar de zoon.

Doeg :dag:

@ Roanna: Das ook leuk,en gezellig natuurlijk!!!.. ik ben er in eind September en heeeel oktober!;):wink:

Nou, wie weet Brenniej. Ik laat het zodra we iets, waar dan ook geboekt hebben, meteen hier weten. :zon02: :wink:

Jaaa Leuk!!!
ik hoor het wel van je!!!..tof hoor!!!

tis rustig vanavond zeg…

@beps
Die ziet er leuk ui!!

@marion
Misschien een regeldag, wie weet. Ik bedenk net dat hij de hele dag al wakker is. Hij is nu wel stil en ligt in zijn bedje. Misschien slaapt hij nu de hele nacht door, haha dat zal wel niet.

http://image01.otto.de/bonprixbilder/shopposiklein/7er/klein/var1/all102x04.jpg

Bep… deze heb ik.