TTT deel 39!!

Hoi MK. Hopenlijk slaapt hij nu inderdaad de nacht door. :slight_smile: Ja, ze hebben soms van die dagen…

okey dames
ikke ben echt weg
heb er ff geen zin meer an!
spreek jullie later wel weer
truste

Zo mn verplichting gedaan. Was best gezellig eigenlijk!

@MK: hoop dat hij of lekker doorslaapt, of dat je morgen een rustige dag zult hebben…

@Roanna: Hopelijk heb je gauw minder auwie… en idd anders toch ffies langs de medicijnman bij Adoorn…

Ikke is te bed. Morgen weer vroeg, EN met dit weer word het de …[http://valtaf.nl/smilies/665.gif](http://javascript%3cb%3e%3c/b%3E:showSmilie()

Slaap lekker Bloem…
Hoop dat je je morgen weer beter voelt na een goede nachtrust,…(als het lukt)

:kus:

ik hoop het ook!

@Bep: Als het na het weekend nog zo is, ga ik zeker weten even langs de medicijnman.

Nou, :slapen: weltrusten dan allemaal he! Slaap lekker en vooral rustig. :dag:

Roanna…Jij ook…:dag:

ik ga er ook maar eens vandoor. Morgen weer Arbeiten.

ikke ga ook slapen!
ben moe…heel erg moe!!

Welterusten…xx

Slaap lekker allemaal,ik duik er ook zo in.

Bloem,hoop dat je je morgen weer beter voelt.

Roanna,misschien toch ff langs de dokter.

welterusten allemaal, heb even niets te melden…

beps…leuk trankini
mk…misschien morgen uitslapen…is ook lekker
roanna…ga naar de dokter, dit is niet goed, waarom nog een weekend doorlopen?
brenniej…lekker al een beetje aan het idee van weggaan gewent
Bloemmie…zo ken ik je niet???
Marion…al beslist ja of nee
Toos…nog aan het werk??
Besmile…fijn dat het zo goed gaat met je kaak
Cris nog aan het werk
tkl…op visite, was het gezellig
Linda…veel visite gehad voor je verjaardag.
Cyn…morgen vrij??
ikke weet niet meer…toedels…tot morgen

Weer thuis van een avond werken, was druk vanavond. Vanmorgen/ middag poosje in de zon gezeten met mn oude buurvrouw en behoorlijk verkleurd. Lijkt weer een beetje op turks bruin

Viva,ja was gezellig zoals altijd:biggrin:,maar morgen moet er weer gewerkt worden dus op tijd naar huis he

zo dames
ben ik toch nog ff weer (zo ken je me weer viva :wink: )

zat nog ff met beps op msn en toen kwam er weer iemand en nog iemand. raakte ik aan de praat met een andere vriendin en die raadde me aan iets te gaan DOEN!! en dat heb ik gedaan… ikke moet mezelf beter in de hand houden.

heb ff door mn uitgeprintte foto’s gebladderd en kwam tot mn schrik best veel ongewenste foto’s tegen
heb ff wat bloemen van het balkon geflikkert, schaaltje gepakt en heb een half uur foto’s zitten verbranden
dat fikt als de neten!! hahaa, en walmen!! wat een chemicalien… en lekker warm die vlammetjes!! ahahaha :evil:
nee voel me goed, beter, ikke moet dit doen, ik kan zo niet doorgaan… dit is stap 1, morgen komt stap 2
ik moet…

@bloem: Goed gedaan meid, soms moet je zulke dingen doen om verder te kunnen

wat moet je Bloemmie???

je heb ali chemicalie maar nu was het bloemmie chemicalie hahahahah goed gedaan meis…ruimte maken…voor jezelf…lucht op

vandaag bij uitzendbureau geweest, maar die baan was er niet meer. nu heb ik een afspraak op 8 augustus in Amsterdam voor werk. vandaag weer bij mc donalds gewerkt. heb nu zere schouders van al dat schoonmaken. heb ook weer kassa gestaan.

over 16 dagen zit in in Italië :vak01:

ja lucht zeker op
zat lekker op het balkonnetje, wijntje erbij, turks muziekje op de achtergrond en een voor een de vlammetjes die verrotte foto’s met die enge grijns erop zien opeten…

poehee dat lucht op!! nu nog ff een flinke huilbui en ikke ben er helemaal klaar mee!!
dat is 1