zo net eventjes gestemd voor de enquete.
Ga eventjes bijlezen groetjes
Wil er iemand nog een bon voor de Zwaluwhoeve voor de 2e persoon gratis… De eerste persoon betaald €25.- en de tweede is dan gratis…
In dat arrangement zit:
- Ontvangst met een koffie of thee en iets lekkers
- Vrij gebruik maken van alle sauna’s, whirlpools en baden op het gehele complex
- Vrij gebruik van shamppo, showergel en scrubzout.
- Op basis van beschikbaarheid gratis gebruik van de snelbruiner
Dus wie hem wil die moet het maar zeggen!
Heeelooaaaa…
Ikkke is ook weer thuis van work…Pffff weer mega super overdreven gekke chaotische vervelende vermoeiende irriterende de k*tdag!.. Zooo sorry hoor…
Maar de werkdruk was te hoog en eigenlijk niet te doen…
Mjaaaa…
Ik had wel heerlijk geslapen vanacht… en heeeerlijk gedroomd,… Oohhh Zucht…zucht…zucht!! heheeh
Allereerst Linda van harte Gefelciteerd met je verjaardag!!!.. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad…!!!
Ik heb wel weer alles gelezen, maar kan er niet tegen dat als ik alles gelezen heb, en ik hier ga typen alles weer vergeten ben wat bij wie hoort hahaha…!!
Nu eerst maar even wat eten halen,…
en dan beentjes omhoog, in de tuin, boekje erbij…en ff uurtje ontspannen!!! Heeerlijk ben ik echt even aan toe!
kusjessss
Tis wel stil hier…![]()
iedereen aan het eten!!!..denk ik…
Ben er wel hoor brenniej :biggrin: even maar ga straks naar vrienden gaan vrijdag op vakantie en nu gaan we wat drinken met z’n allen,vanavond konden we allemaal.Er gaan er gewoon 6 op vakantie vrijdag zal wel stil worden dan.Kon ook mee,maar hou de de centjes liever voor straks dat ik weer naar Turkije kan
Ja precies… had ik ook gedaan hooor!!!..
wel gezellig nog ffies wat drinken…
Mijn vrienden gaan ook stuk voor stuk op vakantie…en weetje het is stil maar denk maar zoooo… als hun terug komen heb ik het nog te goed!!! nanana…![]()
Dat is zo,ben vorig jaar een weekje meegeweest toen ze 3 weken naar frankrijk gingen nou dat was meer dan genoeg ben geen camping mens.Nu gaan ze naar Tsjechie 2 weken in een bungalow tent met 6 personen en 2 kids,vriendin van mij vindt het eigenlijk ook niks maar doet het voor haar kinderen
@linda
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@viva
Nog heel even en dan…
@marion
Is hubs er al uit?
Hotel ziet er mooi uit hoor!
@brenniej
Een grote knoop doorgehakt, wat zal je opgelucht zijn en je askim blij.
@bloem
Ik hoop dat hij het geld overmaakt, het is nogal wat voor een arme wereldreiziger
en daarna nooit meer contact zoekt uiteraard!
@beps
Is het motorhok mooi geworden?
@roanna
Een beetje in de lappenmand.
Doe je een beetje rustig aan.
Op zich vin ik een camping wel leuk heeft ook wel zo ze charmes…gezellig vuurtje savonds en gezellig wijntje erbij lekker babbelen en drinken!
hehe…
maar frankrijk vind ik alleen helemaal niks…Bah… ik vind de mensen niet leuk niet aardig… Nee geen frankrijk voor mij!!
tjechie das wel leuk…maar ook voor een keertje… je moet er gewoon een keer geweest zijn!;)…
maar ach ze zullen toch best een leuke vakantie krijgen!!..
@ MK: jaa zeker opgelucht ben ik…er valt gewoon zoveel piekeren en nadenken weg… ik ga het gewoon doen… hupladideee!!![]()
en askim jaaa is net zo blij en opgelucht als ik! hehehe:)
En met jou oook alles goed??
Oww weet wel zeker dat ze een leuke vakantie gaan krijgen,maar tis niks voor mij.Zou best wel een keer naar Tsjechie willen hoor,maar dan wel een hotelletje,maar met kids is dat toch anders.En vooralsnog geef ik de euro’s liever uit om naar turkije te gaan;)
off course!!..turkey the place 2 be!!!..![]()
Brennie,heb je het op je werk al verteld en tegen je vriendinnen en hoe reageerden ze?
turkijeLover: op me werk nog niet,… hoeft ook nog even niet…bewaar ik nog maar even… is wel zo slim denk ik!!
Maar vriendinnen jaaaa haha… Die zeiden… Zooo heeeheeee…eindelijk komt ze ons dat vertellen,…hebben wij geen onzekere piekerende brenda meer…die niet weet of ze nou wel of niet moet gaan maar er ondertussen 24 uur per dag mee bezig is en dat ze wel heeeeel graag wilt hahaha
;)
ze gaan me missen maar gunnen me alle geluk van de wereld…
Dus alleen maar leuke en goede reacties,dat zal je vast goed doen,en je vriendinnen hebben gelijk een leuk vakantie adresje:tongue:
ja precies,… dat kwam er natuurlijk gelijk achteraan!!..
Nou ze zijn van harte welkom hoor!!![]()
julie ook komen allemaal!!!
meeting bij Brenda in Marmaris…;)![]()
Ik had heel veel plannen van vandaag, een hele berg strijkgoed wegwerken en ook de administratie begint al weer aardig op te lopen. Dochter naar het dagverblijf, dus alle tijd. Niet dus, de kleine man had een slechte dag. Heel veel huilen en alleen bij mama willen zijn. Ik heb dus helemaal niets anders gedaan dan met hem rondlopen of op schoot zitten.
Oh ja, ben ook nog een flink rondje om geweest met de kinderwagen, ach dat was geen straf met dit weer.
Zo ikke is goed geslaagd, en ik heb m!! DE TANKINI…
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/uphk_h.jpg
Heb m zondag bij zussie gepast mocht een maatje groter… Net een badpak, maar met zonnen een bikini!!! GAAF
Ook een leuke jurk, onderdingen erbij… ja hoor, ff wassen en in de koffer(die nog gewoon op zolder staat hoor!)
mornink ladies
@ brenniej, nee idd, nog niet vertellen op je werk
@ mk, owh, beetje huiligerig de kleine man? misschien mistte die zn zusje
@ beps, ziet er goed uit!!
brennie,zal het onthouden mocht ik een keer naar marmaris gaan;)
Beps,das een mooie zeg…daar zul je veel bekijks mee hebben :unibrow:
Nou ik ga er vandoor
toedeloe