en die voor en nadelen maken het weer extra leuk en spannend
maar idd, hoe sommigen het volhouden? nix voor mij! maar goed, ikke ben ook door schade en schande wijzer geworden, heb nog veel te leren
@ cris, lekker crea-bea… jij krijgt nu ook een lange-afstandsrelatie!! hahahaa
leuk trouwens dat aug. de turkije-maand is… maar die recepten wedstrijd?? vraag me af of die niet een beetje ver gaat…
jac is wel van de turkse dingetjes maken…
ik kan niet kiezen… en dus doe ik het ook niet.
vind het eerlijk gezegd een beetje rare enquete… heb geen enquete gezien die hierop leek bij de spanje maand, of bij de thailand maand of een thaise bruid de oplossing is of hoeveel mensen naar thailand gaan voor sex toerisme… maar goed, thats just me
Daar zullen weer een hoop reacties op gaan komen denk ik… Ook de nare reacties… En ik mis eigenlijk ook een antwoord… Want ik geloof wel dat heel veel jongens echt maar 1 ding willen… Maar er zitten echt ook wel een paar uitzonderingen tussen!!!
En nee ik slaap niet met askim in het WOW… Dan huren we wel gewoon een kamer in een ander hotel!
ach, reactie’s krijg je toch. ik zie juist steeds meer jongens/ mannen die wel serieus zijn, maar die zijn dan ook in de regel wat ouder en hebben hun wilde haren wel een beetje laten wapperen… wil niet de jochies over 1 kam scheren, maar tja, geef ze eens ongelijk, pakken wat je pakken kan en trots erop zijn, niet mijn ding, maar toch is het echt niet zo zwart wit…
iedereen heeft gevoelens en soms worden die getriggerd door een bepaald iemand. zelfs de slechtsten kunnen dan ineens veranderen, als ze maar willen voor de juiste persoon…
ja je hebt vakantieliefdes en vakantie flirts maar de enquete zoals ik hem begrijp is echt op de langere termijn…en dan kan ik prima de keus maken, zoals ik heb gedaan. Ik denk, hoe goed bedoeld en hoe goed ze hun best doen in turkije om te verwesteren de cultuur altijd de doorslag zal geven.
Mensen die uit oost turkije komen en eigenlijk van de hele westerse cultuur geen notie of benul hebben staan toch in het grootste gedeelte afwijzend tegen hoe het er hier aan toe gaat. Dan nog het geloof…is ook niet een makkelijk ding, maar zeg nu eerlijk hoeveel van al die vreselijk verliefde stellen er nu uiteindelijk als getrouwd echtpaar over blijven, heel weinig, de familiebanden in de landen zijn heel strak. Of de ene partner moet zijn of haar cultuur volledig uitbannen en doen wat de andere partner zijn of haar cultuur is…Ik zie een meisje uit nederland nog niet zo snel ergens in de bergplaatsjes topless liggen zonnen in een string. En dan heb je het alleen daar nog maar over, waar we hier niet eens voor omkijken is daar een doodszonde.
@ Turkije-lover: scrappen is ook niet mijn ding, veel te veel moeite! Maar voor 1 keer wasset heel leuk!
Jullie geloven het nooit, ik heb net een mini-kastje geverfd. Ijsblauw (dus eigenlijk bijna wit) issie geworden. Beautiful.!! Kan ik meenemen naar Edinburg, voor in mijn kamertje.
@ Bloem: neeeeeuh! Mijn vriend en ik zien zo’n lange afstandsrelatie niet echt zitten. Het zal wel iets in die richting worden maar misschien zoiets als: ‘we hebben wel wat maar alleen als we in hetzelfde land zijn.’
gelukkig mag je die hebben en die wordt ook in de enquete gevraagd
heb ff wat foto’s ge-upload! voor de wedstrijd… daar zat ik op te wachten :unibrow:
pfff heb het echt helemaal gehad! wat een onbehoorlijke klant net zeg, geen woorden voor
NL-maatschappij verloederd waar je bij staat. brutale bek, eisen stellen, eigen fouten niet erkennen, geen respect en denken de halve wereld te kunnen beheersen…gumblgublegubleeee
@ cris… oei! :eek: je maakt het dus eigenlijk gewoon uit strax… vind je het dan niet super moeilijk om nu bij hem te zijn en te doen alsof er nix aan de hand is??
Ennehm, wij vinden dat het niet uit gaat, het is gewoon nog steeds aan alleen dan met wat meer ‘vrijheid.’ De meningen over dat soort relaties zullen wel uiteenlopen, maar we zijn allebei nog zo jong en ik ben degene die voor 5 jaar weggaat, kan toch moeilijk van hem verwachten dat hij op zijn 18e zo lang trouw gaat zijn, etc.
Anyhow, dat is allemaal misschien en we weten het nog niet zeker. :delete:
Chillze bloem! Je moet Friends kijken, dat is ultieme chillmood. Alsje naar www.tv-links.co.uk gaat kun je daar allerlei series, films en docu’s in streaming video kijken. Echt leuk. Soms hapert het en de kwaliteit is net altijd uber, maarje kunt het kijken.Zonder datie eerst drie uur moet woden gedownload.