Marion…Ik denk dat mannen hetzelfde over ons denken, we spreken 2 verschillende talen he…vrouwen komen van venus:wereld:en mannen van mars :wereld::wacko:
Cyn,hij ook niet dus …hahahaha.
Hij zal dan toch zeker s nachts wel bij jou op de kamer slapen?? Of mag dat niet van de hotelleiding
@TRL ja, maar dat was in de winter en daarna waren we samen, hij werkte sowieso toen in een winkel, had dus nix met em te maken zeg maar…
@ cyn, snap wel wat cris bedoelt… ook hij kan niet onschuldig flirten. kijkt ie boos, en jij ziet dat, moet ie meteen uitleg geven en andersom etc etc…
het lijkt mij nix, maar ja, elke seconde bijelkaar is er weer 1 meer!
dat mag noooooiiiiitttt!! en cker niet in zo’n hotel!
zelfs gasten mag niet! laat staan personeel!! vette no no! :delete:
Bloem,dat is dan ook wel weer lekker.Gewoon overdags je eigen dingen doen.Dat doe ik nu ook wel als ik in het hotel verblijf,hang niet de hele dag in het hotel.En als ik alleen ga dan nemen we samen een ander hotel,het is dus niet mogelijk dat wij samen in het hotel slapen waar hij werkt.
Dus als ik met me mams ga nemen we het hotel waar hij werkt en als ik alleen ga een ander hotel
tha… sh*t…je bepaald toch zeker zelf wel wie je bij je op de kamer laat.
Helaas zijn ze daar nogal streng in, ik ben in mei/juni naar mijn vriend in Marmaris geweest. Las al op zoover dat ze er geen vreemden binnen lieten en heb dus alles vantevoren proberen te regelen. Maar dat kon natuurlijk want hij boekte de vlucht niet bij hun… ja duhhh hij woont al in TR. Maar goed, met een beetje lullen met de baas mocht het tegen een kleine vergoeding dan toch.
@ viva, was het maar zo simpel!! aan de ene kant logisch… hotel wil weten wie er in hun hotel zijn en aan de andere kant, er moeten €€€ betaald worden als er iemand in een hotel logeert…
bovendien kan dat gewoon niet personeel en gasten
sommige hotels verbieden relatie’s, maar daar krijg je alleen gekonkel van, maar ff de hotelkamer bezoeken big no no
Afgelopen keer meegemaakt,Belgische had een man leren kennen in het centrum,die kwam de volgende dag naar het hotel,wilden naar de hotel kamer,maar mocht dus niet.Vriendin van haar wat mensen van het hotel afgeleid en hun naar boven.Naar een half uurtje komen ze terug,man blijft nog 5 minuten en gaat er dan vandoor hahaha die kwam dus maar voor1 ding…
@ trl, ja snap het, een relatie met een turkse jongen is sowieso anders, maar ga toch ook niet naar de bar waar mn nl vriend werkt om te kijken hoe ie dat doet, of hem bezoeken in de super en alleen gezeldschap houden…
oke, ik zou dan lekker zoals kim al zei, een vreemd hotel boeken…ga je op vakantie naar je askim kun je nog niet samen zijn…pffff
ach TRL… helpt als je vriendjes bent met de bewaking ![]()
Als ik een ander hotel boek dan waar me vriend werkt en we blijven daar samen dan regel ik dat altijd al in Nederland nog nooit problemen meegehad.
Ja Bloem dat is ook zo wat jij zegt als je een nederlandse vriend heb dat je hem dan geen gezelschap gaat houden op zijn werk,maar die zal je doordeweeks wel vaker zien en niet alleen op vakantie dat vind ik toch een beetje anders dan
@ TRL ja tuurlijk, dat zei ik ookal, maar toch, hij werkt dan, okey je bent bij elkaar, maar ik zou eerder kiezen voor qualititeit dan quantiteit
maar nogmaals, dat ben ik en ik zou sowieso kostte wat het kost een andere situatie creeeren, maar thats me!
Pff wat een gedoe met hotel, personeel en vriendjes.
Wil niet lullig zijn maar ben wel blijdat ik daar niet allemaa doorheen hoef.
Lijkt me zoiezo moeilijk om een relatie geheim te houden als je constant bij elkaar bent?
Haha, ik ben aan het knutselen geslagen tijdens de twee weken oppassen… Heb nu een zogeheten ‘sterrenboekje’ in elkaar geknipt, geplakt, gelijmd, gestempeld en geknutseld. Nu nog foto’s vna mij en mijn vriend en dan issie klaaar. Heeftie een leuk albumpje om naar te kijken als ik aan de andere kant van het kanaal zit.
Hahaha ja Cris en Bloem,dat zou ik een paar jaar geleden ook gezegd hebben,maar ben voor een turkse jongen in Turkije gevallen dus…met de voor- en nadelen ![]()
Een scrapboekje Cris,dat ziet er altijd wel leuk uit.Vroeger deed ik dat ook altijd de foto’s inplakken met vanalles eromheen,maar nu gewoon op dvd/cd of in een klapper