Ikke ben er nog (net) hoor…
@Cyn: WOW lijkt me helemaal te gek… mss volgend jaar… Ik wil wel eens op chique hoor!!!
Ikke ben er nog (net) hoor…
@Cyn: WOW lijkt me helemaal te gek… mss volgend jaar… Ik wil wel eens op chique hoor!!!
@Cris
Hadden niet in Alphen gezeten, kregen 's morgens telefoon dat het hotel overboekt was. Ze hadden Leiderdorp als optie dus die maar genomen.
Maar het weekend was wel leuk, zijn nog langs jou hometown gereden op weg naar het zomercarnaval.
@Cyn
Zijn prachtige hotels van WOW!
@ Marion: ah, zomercarnaval! Hoe wasset? Lekker druk? En Leiderdorp is toch ook best leuk, of niet dan?
Beps, ja het lijkt mij ook super!!! Zat er in Mei natuurlijk weer naast, en mijn ouders waren er naar binnen gegaan ( haha ik durfde niet, vondt dat dom vanwege Askim) en die vonden het er super mooi uitzien!! Dus ben echt benieuwd!!
x
@Marion: Wanneer weet je of je in het lijstje mag?? Ohh ik ken dit. Verleden jaar wilde IK in juni ff een weekje saampjes weg, maar hubbie had niet echt zin…ohhh en dan dat wachten tot hij ook wist wat hij wilde… Dussehhh hoelang moet jouw hubbie twijfelen???
@Cris
Maakt ook niet uit waar je slaapt. Overdag waren we toch op pad. Zomercarnaval was leuk om te zien maar ontzettend druk. Stond rijendik opgesteld. Hadden met moeite een parkeerplaats gevonden op 10 minuten lopen van de Coolsingel. Alleen te betalen met de chipknip. Hebben we dus nooit iets op staan omdat het bij ons niet nodig is. Parkerautomaten gewoon met geld of parkeerkaarten. De gok toch maar genomen want waren het rijden inmiddels wel beu. J. had er al vrij snel genoeg van, logisch ook want hij zag alleen maar ruggen en werd van links naar rechts geduwd. En na 2 uur had ik het ook wel gehad. Je staat toch niet echt rustig met het idee van een wielklem of weggesleepte auto. Maar hebben het meegemaakt, was leuk om te zien en de sfeer te proeven.
Dacht ga ff naar huis tussen de middag,maar heb nu helemaal geen zin meer…Zat me pa bij me huis heeft tie me ramen gezeemd,wat een topper is het ook he ![]()
Cyn,werkt je vriend in het hotel waar je heen gaat in september?
TRL: Ja
Dus ik krijg vast wel een voorkeursbehandeling!! :zon02:
@ TRL, had ie last van het viva-virus?
@ cyn, ja ik zou destijds in mei naar wow resort gaan, dacht ik… bleek ik wow beach club geboekt te hebben, alleen met de folder van resort voor mn neus… imagine de teleurstelling.
veels te groot voor mij, maar lijkt me super, zo luxe,
is het niet raar, dat jouw askim moet werken en jij daar op je strandbedje ligt??
@Beps
Geen flauw idee hoe lang ie moet dubben. Hebben iig tot zaterdag de tijd. Wel goed om te horen dat het niet alleen bij ons zo gaat, kan daar zo lekker chagrijnig van worden. Je weet al dat er weinig plek is en de keuze dus ook beperkt. Ben ik blij nog een leuk hotel gevonden te hebben, ook nog in alanya, zijn voorkeur en dan moet ie nog bedenktijd. Mannen … geloof niet dat ik ze ooit ga begrijpen.
@TRL
Leuk zo’n vader! De mijne zou er echt niet aan beginnen. Zelfs thuis niet.
Cyn,heerlijk zeg en zal zeker wel een voorkeursbehandeling worden.Ik ga ook altijd naar het hotel waar me vriend werkt,kan je lekker de hele dag naar hem kijken ![]()
Denk dat me pa zich verveelde hahaha
@ marion, ja allicht wil ie zelf nog ff kijken, het zelf in de hand hebben ofzo? ik weet het niet, maar ja, het staat in optie, dus loopt niet weg, toch?
Wow Beach club is nu ook geen Wow Beach club meer volgens mij… En ja ik vind het wel sneu… hij hard werken en ik met mijn kont en een cocktail in de zon… Maar goed hij vind het niet erg, hij vind het juist super als ik in “zijn” hotel verblijf… dan kan hij me namelijk nog meer zien dan alleen s’nachts… Vorig jaar natuurlijk ook bij hem in het hotel verbleven… en dat beviel eigenlijk wel…
Het is ook wel grappig omdat zijn collega’s van “niks” weten… en ze er laten toch achterkomen… En het dan verborgen houden voor zijn chef… Maar die weet het volgens mij ook wel!! En de rare blikken van toeristen als ik eerder mijn drinken krijg dan zij… :lol:
Oja dat heb ik ook altijd,collega’s en chef mogen het niet weten,maar collega’s komen er altijd snel achter of ze vermoeden wel iets ![]()
owh owh… lijkt mij eerlijk gezegd nix, maar goed, ikke heb geen turks vriendje, dus probleem non existing! :biggrin:
Wel gehad toch Bloem???
@ Marion: haha, ik heb nog nooit parkeergeld betaald in Rotterdam omdat i knooit chipknip geld heb. Gelukkig nog nooit boete gehad, maar met zo’n druk festival is politie natuurlijk wel extra alert! Gelukkig isser niets gebeurd en ik kan me idd voorstellen dat het druk was. Met koninginnedag en Red bull air race is Rotterdam (en dan vooral Coolsingel) echt een hel.
@ TRL en Cyn: hmmm, hem een beetje heel de tijd bespieden… Ik zou echt niet kunnen werken als mijn vriend heel de tijd mij zou aanstaren. Kun je hem wel mooi in de gaten houden, muhahal.
Ach ik houdt hem niet in de gaten hoor! Hij doet zijn ding, ik doe mijn ding… Enige nadeel is dat ik niet stiekem met andere kan flirten (onschuldig) haha…