TTT deel 39!!

:turkey: Vivaturkije: 3 augustus - Alanya :turkey:

:turkey:Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta

Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Kimbo: 2 november- Marmaris

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina

@ toos, u lucky!! jealous!!

@Bloem: ook een optie… JA kan ik ook doen. Rijden we naar H’sum(40 min ong) en dan snel shoppen en terrasje pakken…JAAJAAAJAAAAA

ZONSE TOOS kijk uit dat je je billen niet verbrand, anders moet je op de blaren zitten

Man van mijn moeders vriendin ook, hele huis staat er vol van. Zal eens een keer vragen wat ie er mee doet :smiley:

Bloem ja die vazen met zand, leuk hoor, ik heb er geen een, staat niet echt bij mijn inrichting zeg maar…moet je een beetje modern…of standaard voor ingericht zijn vind ik…ik heb antiek…staat er echt niet bij.

a la…en vlag op een str*ntschuit zeg dan maar.

@ viva, nee idd, en al dat stof tussen het zand, hoe moet je dat schoon houden he? :biggrin:

@ beps, strak plan, ik zou het wel weten!!

ikke heb dus ook geen groene vingers, weet wat jullie met orchidee bedoelen maar dan houdt het op :redface:

@Bloem
Klopt zie je niet veel meer een huis vol planten. Hoe noemen ze het ook weer … less is more?

@Beps
Shop en terras ze straks!

@ marion, de kunst van het weglaten!! :wink:

ikke ben meer van de loeigrote zelfgemaakt foto’s in een mooie fotolijst met een souvenier erbij… maar ja, moet je wel een eigen stekkie hebben om het kwijt te kunnen… elas!!

Viva, ja het komt lekker dichtbij voor jou en Beps!!! Pff we zullen jullie missen!!!

In het hotel waar ik verblijf in september kan ik lekker gratis op internet dus ik zal jullie vast nog wel even lastig vallen dan!! :wub:

Oh en ik lees net ook dat de kapper gratis is (wassen en knippen) ze hebben taart, desserts en ijsjes de gehele dag… Drank ik 24 uur per dag all in… en s’nachts tussen 00.00 en 05.00 hebben ze soep en sandwiches… :smiley:

Jajajajajajajajaajjajaaaaaa nog maar 2 keertjes werken(wel hele dagen helaas, maar is goed voor de €€€)

Ik zwaai vast tot vanaaf
:dag: :dag: :dag:

@ cyn… welk hotel? klinkt wel goed, maar ja, je hebt wel ff wat beters te doen toch??

Het World of Wonders… Maar ja het mag ook wel goed klinken voor wat het kost… En overdag werkt askim dus dan kan ik wel ff buurten!!

@ Bloem: ik weet dat jij toen idd ook daar zat! Maar ik kwam op WW pas NA mijn reis, en daarvoor kende ik jou niet :(. Trouwens, mijn vriend en ik hebben visum geregeld, zijn visum is tot 8 sept. geldig! Ikke ben dus iig zeker weten met jou in St. Petersburg, hij gaat kijken hoe langie daar wil blijven. Mail mij ff wat jij allemaal van plan bent, kan ik mijn moeps om advies vragen voor routes, volgorde, etc.

@ Brenniej: dat boek waar jij het over had, er is een vergelijkbaar boek: ‘Gevangen in een sluier’.'Gaat over een mand ie zijn kinderen naar… ook iets van Palestina of weet ik veel waarnaartoeontvoerd. Ook een zeeeeer goed boek. Ook verfilmd.

@ Viva: het huis zeker weer aan het schoonmaken, klaarmaken voor het grote vertrek? Drie weken is niet niets! Wie moet hier nou de pagina’s gaan vullen samen met Bloem?

@ Beps: joehoee, eindelijk dan! Bijnaaa!! Hier hebbie zo lang op gewacht!

@ Marion: hoe was Alphen? Lekker genoten met zn tweetjes?

Ik ben wakker! Gisteren maar 3 en driekwart uurtjes hoeven werken. Was echt rustig. VAndaag ziet het er heel mooi uit, zal wel wer lekker druk worden op het terras.

@ beps, enjoy!! ook namens mij genieten, ikke zit hier opgesloten!!

@ cris, ikke ga strax ff kijken thuis en dan mail ik je!
enneuhm… ik lul wel door, ook in mn eentje hoor :wink:

hoe kan het nou dat het niet druk is? iedereen toch lekker eropuit, terrasje enzo? ikke kan niet wachten om naar buiten te gaan!

waw dat ziet er goed uit zelfs de watersporten zitten erbij in maar wat een prijzen zeg …

@ Bloem: maar ook zijn heeel veel mensen op vakantie gegaan. Daar ligt het denk ik aan. Sommige vaste klanten zijn weg, en heel veel mensen met kinderen zijn er ook vandoor.

Viva, ja goed he!! Minibar ook!! Dus dat is zeer gunstig… Heb altijd dorst als ik s’nachts terugkom!!

Las op vakantiereiswijzer dat het personeel niet vriendelijk zou zijn… Haha mijn askim dus ook niet :slywink: