TTT deel 39!!

planten…uhmmm??? ookal zoiets… vergeet ik standaard water te geven,… die gaan geheid dood! had vroeger heel veel cactussen, maar kregen niet genoeg zon op mn kamertje en te koud, dus ook die hebben het loodje gelegd! jammerrr…

jOEHOE Viva… waar ben je??? Je zou toch niks doen vandaag

Nou dat doe ik nog ff niet…ja water geven, maar stoffen not…vroeger wel hoor met melk, gingen ze mooi glimmen…nee zet ze buiten als het regent…doet onze lieve heer voor mij…hahahah…

Viva: je meent het, geen planten afstoffen wow

@marion, ja is ook laat… maar die actie gaat pas vanaf een bepaalde datum in… Dus niet meteen vandaag… En die actie die jij hebt bedacht lijkt me een goed plan haha!!!

x

Had vroeger altijd een huis vol planten, leek wel een oerwoud. Nu lukt het op een of andere manier niet meer.

ik heb ook niet van die groene vingers hoor…en ook niet zo heel veel planten…1 plantenbak gekregen met de kerst met een varen, en een vetplantje en een of ander yuca…2 salseveria’s en in het keukenraam 3 mini varens…dus valt reuze mee…varens moet je veel water geven maar die salseveria’s 1x in de maand dus tijdens het ramenzemen en gordijnen wassen krijgen die water…

Heb ook niet veel planten, wat vetplanten en orchideeen.

zo…wasmand wederom leeg…vanavond ligt ie weer vol…maar toch…kleine wasjes wegwerken…vanavond komt zoon en schoondochter, mag ik nog even aan de bak…zoon knippen en hubs knippen…

haha die bananen lijkt wel een groep line dancers

orchideeen, ik heb er een gehad, mijn moeder krijgt ze jaar op jaar in de bloem, als ik er naar kijk vallen de bloemen en de knoppen er al af…:question:

Hub is van de orchideeen. Hij krijgt ze altijd weer in bloei.

Wat een weertje!! Het liefste zou ik mijn bikini aantrekken en in de tuin gaan liggen… Maar ben aan het werk :tssk:

het is heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk warm buiten…

ik kom al helemaal in de stemming…o ja…welke stemming…nou ahummmm
:wub::zon02::vak02: VAKANTIESTEMMING…NOG EEEN PAAR UURTJES EN IKKE GA!!!:tongue:

@ toos, ik vind je bannanaaa’s helemaal tha bomb!! houwen zo

@ viva, met melk!! hahahahaaa nu kom ik ECHT niet meer bij, giggel
en heb het idee alsof dat vroeger sowieso meer was, de kamerplant. tegenwoordig meer de flessen en vazen met zand en dat soort kunst en kitch enzo… of heb ik het mis??

@ cyn, leuke actie, stel het voor, wie weet trapt je bazin erin! hahaha

Ikke kan dat wel, bikini aantrekken, maar geen ruimte in de tuin :retard:

Zo ikke is er weer ff. Gekraakt(en het kraakte!!!) en de kamer een btje aankant. Derest vanaaf wel, als hubbie klaar is…

Planten doen het bij mij prima…ongeveer 6 maanden en dan zijn ze dood. Langer schijnen ze niet zonder water te kunnen :wink: En dan gewoon nieuwe halen…af en toe dan denk ik aan ze, als ik ze hoor roepen… Geen groene vingers dus. Als ze TE stoffig worden(EN dan nog leven) dan gaan ze idd bij regen naar buiten…dan houden ze het ineens ook nog een maand of 3 uit trouwens :hihi:

Werken: Nog 2 dagen hahahaha!!!

Shoppen: VANMIDDAG!!!

:dag:

@ viva… owh… echty?? zou je niet zeggen
zal wel rustig worden hier dan!

Maar ik ga een poosje in de zon zitten

@ beps, hey girl!! lekker shoppen owh, met dit weer!! ik zou met mn kont niet uit de terrasstoel en achter de wijn vandaan komen :unibrow: hehehee!!