TTT deel 39!!

goedemorgen Toos

heya
@ toos, hoe is ie? lekker vrij toch?? goeie dag voor uitgekozen :wink:

We zijn wat aan het verzinnen om de klanten een korting te geven ofzo… Maar we weten nog niet precies wat…

Bloem, nee joh een feestje pas bij 5 jaar he!!! :biggrin:

Maar goed sorry was dus even ego… Ben nu bij gelezen dus zal is ff reageren!

@Bloem, goed van je dat je toch een rekeningnummer hebt gemaild!! Nu hopen dat je het echt terug krijgt… Is een hoop geld!!

@Brenniej: Wat een super beslissing! Heb respect voor je dat je het grote avontuur wilt aangaan!!!

@Cris, haha in die periode zat ik ook in Gümbet… Iskandil… Nou ja begin Juni zeg maar… En Bloemmie zat erg dichtbij!!!

@Marion: Arycanda is leuk!! DOEN!!!

Sorry verder weet ik het ff niet meer!!

X

Nee ben niet vrij vandaag:crybaby:. Is normaal wel mn vaste vrije dag, foutje in de planning

@ cyn, ja maf he? gewild hotel bij Nl-ers blijkbaar, hihi
enneuhm… er is altijd tijd voor een feessie? toch??

@ toos, owh das flink K*T

Ja dat is waar… Maar goed ff geen feestje nu!! Pff nog 53 dagen!!! Kan niet wachten :wub:

Viva: weet je zeker dat je klaar bent. Heb je de planten al afgestoft en water gegeven

@Linda
Lang zal ze leven … lang zal ze leven :king:

Gefeliciteerd met je verjaardag

http://www.fiorerosa.nl/boeket%20rood.jpg

en een hele fijne dag

en dan wrijf ik het er ook nog zo in
solly!!

ikke zou graag buiten zitten, mmmhhh wat lijkt het een heerlijk weer!! is het lekker buiten?

@ toos, whahahaa, deed mn moeder ook altijd! planten afstoffen!! van die dikke vetplanten, hahaha, idd er ligt stof op!!

@ cyn, ppffff aftellen, schiet niet op!! het lijkt nog zoooo lang!

Ja dat is zeker K*T, werd gister gebeld of ik wat langer wilde werken. Welja. Morgen nog een avond en dan een hele week zomaar vrij.

Ja lijkt me idd. heerlijk weer buiten, kon ik maar lekker naar huis, maar nee ik moet gewoon tot 17.00 uur werken en dan heb ik 's avonds nog klanten, dus voor mij nier lekker in de tuin genieten vandaag.

Voor het weet is het zover.
Planten afstoffen deed mijn moeder ook, zal viva ook vast wel doen

@ toos, ik denk het ook :wink:
hahahaha… mn moeder, stofdoek in de hand en dan aaide ze echt over elk blaadje afzonderlijk… hahahaa… :biggrin: owh kom nie meer bij!

maar een hele week tussendoor vrij! wat een luxe!!

@Bloem
Zo tussendoor een bakkie denk ik, heb niet echt een zitkont momenteel dus zal wel in de tuin werken worden.
Beestjes is zo goed als klaar momenteel, zo af en toe komt er nog een verdwaalde.

@Cyn
Beetje laat om op de dag zelf de actie nog te moeten bedenken. Maar weet een hele goede voor het 4-jarig bestaan. De bazin verwent haar personeel en jij mag het weekend gratis naar Gümbet!
En ikke was er al uit hoor, wil wel naar Arycanda, nu hubs nog.

Ja is inderdaad een luxe, maar dan komt het 4 avonden en 2 nachten achter elkaar:mad:

@ toos, there goes your social life

@ marion, hahaha, een verdwaalde… je rekent er natuurlijk niet meer op! zogenaamde nakomertjes he? :wink:

@Toos
Balen dat ze zo laat bellen dat je langer moet werken. Maar daarna een week lang vrij is ook wel erg lekker.
Planten afstoffen, mijn moeder deed het ook. Ga er niet aan beginnen, hebben ze een spuitbus voor. Maar mijn groene vingers zijn verdwenen. Tegen de tijd dat ik de spuitbus nodig heb is de plant er al niet meer.

@Marion: Ja precies en als het nou ook nog lekker weer is. Ik stof trouwens ook nooit planten af erger me niet aan het stof. Als het te erg wordt gooi ik ze buiten