@ viva, ja ach, maar heb geen zin om te praten, dus komt mij wel goed uit… mn mond en hersenen lopen zeg maar 15 tellen achter met elkaar… en dan mn vingers lopen 20 seconden achter, dus tis een beetje een warboel… hihii
@ TRL, ja lekker, rust!! tis ook echt tijd om lekker loom vrij te zijn…! nu het weer er nog bij en lekker nix… dat het enige geluid het getingel van je ijsblokjes in je glas zijn en af en toe het gezoem van een insekt die overvliegt ofzo… kabbel kabbel kabbelende golfjes…mmmmhhhh… :wub:
@Bloemmie: Op straat hier ook zo rustig… Buiten de Bahama’s…dan hebbie mn tuin nog niet gezien… Kan hier echt niet lekker in het zonnetje zitten dus… Later wel, als hubbie alles opgeruimd heeft, dus dan maar naar boven onder het tosti app…
@Viva: De hele dag niets doen,… JAAAAAA dat is het, dat willen we allemaal… HEERLIJK!! Btje WW/TTT spelletjes, bakkie doen met vriendinnen… shoppen… JAAAAA En heus ik sop ook, wel eens dan, maar ik ga ECHT NIET elke dag het hele huis door, ik ben er niet voor het huis het huis is er voor MIJ!!!
Zo spullen voor hubbie in huis, ikke zo naar de chiro. En daarna hier ff zorgen dat de zaagselresten niet het huis over nemen :hihi:
:dag:
@ beps… is hilversum niet een endje karren voor jou>??
ikke zou ook wel ff in de magnetron willen (geweldige uitspraak in de film simon: (thais meisje) er ligt een loempia in onze magnetron…giggel)
@ turkijelover, owh… kijk naar buiten en zie de zomer!! (zo zal het vast niet voelen) maar heb nu eenmaal een geweldige fantasie… denk de rest er gewoon bij
Dat hadden wij ook gehoopt op het werk dat het wat rustiger zou zijn, maar volgens ons, neemt iedereen die vakantie heeft maar niet weggaat, zijn/haar hele familie mee om bij ons te komen eten. Nouja, in principe kan iedereen bij ons komen lunchen, maar van rust in de tent… wij hebben het nog niet gemerkt.
@Bloem: Bultjes? Oh ja die ja, nee geen last meer van en zodra ik een wit puntje zie, uitdrukken die handel. Heb nu alleen… 2 …gekneusde ribben. Links en rechts of …spieren, maar toe maar. Kan er mee leven, zeg maar. Auwwwwwwwww. :evil:
Verder geen plannen nee. Zo dadelijk werken en vanmiddag of avond zou mijn schoonzusje en zwager komen, want ze hadden wat voor ons meegebracht van Fuerteventura. Enneh… geen zin om te praten heb ik ook weleens hoor!
@ roanna, gaat het al ietsje beter?? en…? ik snap het denk ik niet, dacht dat je in een bedrijfsrestaurant werkte? kan iedereen zomaar binnenwandelen? of gasten van de werknemers ofzo??
@bloem: Ik werk ook in een bedrijfsrestaurant van ff A’doorn belle, maar in principe mag iedereen er binnen komen. Als je met de auto bent, moet je je even melden, maar kom je lopend, kan je zo naar binnen. Je kunt alleen betalen met chip, dat dus wel. We hebben een tijdje een zwerver binnen gehad en nouja op zich deed hij niemand kwaad en kwam ook alleen maar voor een kopje soep van € 0,48 en dan ging ie weer. Maar die komt nu niet meer. Die is denk ik van de aardbodem verdwenen.
Nouja, ik heb er ook niet om gevraagd, maar wij kregen ze dus. Ik heb ze mooi doorverkocht aan een verzamelaar. (kennis van ons)
Trouwens ik stuur toch echt nog wel regelmatig echte “post” aan mensen, want niet iedereen heeft een PC, laat staan internet, al denken wij vaak van wel. Ik ken er nog zat die het niet hebben.
Zo, ik ga ff koffie drinken met manneke. Die is druk buiten met schilderen en dergelijke. Ja, is nu weer voor he!!! :zon:
ik vind dat vreselijk als mensen geen internet hebben… kan ik nie volledig mee communiceren! kost klauwen met geld dat bellen en sms-en.
ierse vriendin in gumbet ook. doet niet aan mail… laatst een sms gestuurd… 3! dus voor ik mn verhaal een beetje kwijt was. als ze nou gewoon internet zou hebben, zou ik ff mailen…
anyway, ieder zo zn eigen ding, ik ben er blij mee en maaak er super veel gebruik van! lang leve de digitale vriendschappen, he?