TTT deel 39!!

:tssk: JA heel erg… :tongue:,nee hoor als het beesie maar een naam heeft toch :smiley:

ja nou ja… weet ik veel…
ik kan er niet tegen als onbekenden me bloemmie noemen ofzo, laatst ook, noemde iemand die ik niet mag me ook bloemmie, ja hallo he? tis mevrouw bloem29 voor jou ya!!
hahahahha, sorry.!!

@Bloem: Welnee, je valt er niemand lastig mee en het houd ons van de straat. Ik vind het altijd wel gezellig . Zal ik er nog wat tukjes bijzetten. :eek:

zit de hele tijd serdar ortac, sor over en over en over again te draaien heeeerlijk nummer!! ben een bietje uitgekoekeloerd op mn turkse cd, maar 10 nummertjes dus 10x achtermekaar, 50 dagen lang is een beetje te veel van het goede…
zou eigenlijk gewoon eens zo’nturkse muziek zaak moeten binnenstappen maar op de een of andere manier '‘durf’ ik dat niet, alsof ik bang ben dat ze denken: owh ja hoor, weer zo’n NL meisje dat helemaal gek ik van turkije… hihi
turkse bakker of supermarkt… same! hahaha, terwijl het gewoon klopt so whats the fuss

@ roanna, whawww geef die fles wijn liever nog ff door!! hahaha :biggrin:

Mevrouw Bloem29 hahahah ik heb er ook wel moeite mee hoor om een turkse supermarkt binnen te stappen,hier zit een kleintje ergens en daarnaast is de surinaamse afhaal toko,daar hadden we wat besteld en ik wilde wel ayran halenmnaar ben toch niet dat supermarktje binnen gestapt stom he

@Bloem
Klopt is niet overdraagbaar. En Karaburun ligt tussen Alanya en Side, volgens mij vlakbij Olarahan.

Oke…hik…hik… hei je 'm? Hmmmmmm lekker he?

Wat zullen we zo slapen. Toos en wie zijn er nog meer, ook nog een?

Is dat zo’n resort Marion? Heb je daar geen plaatje van?

@ marion, juist! onbekend dus :biggrin:

heb mezelf ff bijgeschonken, niet slim als ik over een kwartiertje moet afsluiten, maar ach, moet kunnen he?

@ TRL, ja zo stom, ik durf dat dan niet, zit hier gewoon tegenover een turkse bakker, veel te bang, allemaal toko’s enzo… ikke nie durf hahahaha, chicken!!

De turkse bakker stap ik weleens binnen,maar voel me dan wel vreemd hoor,we hebben er hier nu 2 dus kan nog eens afwisselen kunnen ze ook niet denken daar heb je haar weer:D

Wij gaan regelmatig naar de Turkse super om boodschappen te doen. Ik denk daar niet eens over na, wat hij zal denken. Maarja, komt miss ook wel door mijn leeftijd.

@ roanna, ja allicht, dat zal het zijn :wink:

@ TRL, hahaha, goeie! okey goeie voornemens voor dit weekend: lekker in de turkse supermarkt boodschappies doen!! whahaha
jaja dames, de turkse supermarkt is het aller aller dichtste bij, maar ja, moi=chicken! hahaha ach woon hier nog maar 4 weken, dus dan kan het wel he? :wink:

dames,ik ga er vandoor,lekker me bedje opzoeken:slapen:,maar eerst ff kijken of ik me vriend kan bereiken

tot morgen allemaal:dag:

@ trl, succes en slaap lekker daarna!!

Weltrusten TKL :slapen: :wub:

Ga ook gewoon de turkse winkel in hoor, en niemand die raar kijkt.

@Roanna
Klopt is een resort. Hebben we de laatste jaren altijd, makkelijk met kids, en er is 's avonds meestal meer te doen zodat je niet halve nacht met zo’n kleine over straat zwalkt.
Site is www.arycanda.com

Denk het ook! Ga ook regelmatig naar de turkse winkel en idd niemand die raar kijkt :biggrin:.

Slaap lekker TKL
Doe mij ook maar een wijntje, wel een witte graag. Iemand nog chippies?

Ziet er wel heel mooi uit Marion