@Marion: Ook spannend voor jou dan om het allemaal nog uit te puzzelen.
Nee geen :vak02:, was het maar waar. Wel in het zonnetje gezeten vandaag
Oke Toos.
Alles goed daar aan de Zeeuwse kust?
Nou een heel ander onderwerp. Ik heb ook gelijk ff de buitenboel gedaan met dit mooie weer van vanmiddag! ![]()
@Marion: knap dat je alles van iedereen kan onthouden:thumbsup:. Zou ook liever 10 dagen gaan dan 8, maar zou naar een plaats gaan waar jullie allebei achter staan
@Babsch: Welkom terug
@Mar: Kon je bed naar boven?
@Bloem: Verstandig dat je een mail hebt gestuurd, spannend wat hij nu gaat doen
@Brenniej: Het is een hele beslissing, maar goed dat je ouders achter je staan en je willen helpen door je weer naar huis te laten komen.
@Viva: Alles klaar, morgen tijd om vast voor te bruinen
@Roanna: Beetje opgeknapt?? Hoe is het met je rib/spier
Ja hoor alles goed hier aan de kust, de zeeuwse kust:smile:
Viva is het een besmettelijk virus ,dat poetsvirus. Heb ook de buitenboel gedaan
allemaal aan de thee
wacht, ik pak de koekjes!!
brbrbrrrrr hebben ze daar ook vaccinatie;s voor???
@Bloem
Nee die bonnen moeten op voor 31-12 dit jaar. Zou niet weten wanneer we nog zouden kunnen gaan. En 450 euro is wel teveel om te laten liggen niet?
Spannend … mail!
@Roanna
Ik vind deze best hoor, ziet er prachtig uit allemaal. En de drukte kan je op zoeken toch? En in noodgevallen kunnen we altijd J. een paar dagen van school houden als er dan meer mogelijkheden zijn. Maar wil dat liever ook niet ieder jaar doen.
@Toos: Nu, ik vind het ook knap van jou dat je dat allemaal onthoud.
Gaat al een stuk beter, maar die spier/rib zal toch even zijn tijd nodig hebben, want die voel ik nog wel degelijk, als ik nog moet hoesten. Maarja, gelukkig hoest ik niet meer zo erg. Af en toe nog zo’n bui maar voor de rest, gaat het wel weer. ![]()
@ marion, ja in dat geval!! is ie niet overdraagzaam op iemand anders? en ach, het blijft turkije, de zon schijnt, kebab everywhere en zo kom je nog eens ergens,… ik ken het niet, dus kun je zeggen dat je ergens geweest bent waar niet velen komen (en tis weer leuk voor plaatje raden!)
haaaiiddoohhhooo!!..
hahah ben nog helemaal happy… maar ikke ga slapen… zit hier, maar me oogjes vallen dicht…!! morgen weer werken…zal wel weer drukke dag worden…heb even op t dagrooster gekeken…werd er niet egt vrolijk van… mja goed…donderdag en vrijdag vrij…!
Fijne avond verder,…
en voor degene die ook hun bedje gaan opzoeken…
Slaaap lekker…sweet dreams…
Gule :dag: Gule…
Pak ik even de wijn en de nootjes erbij. :zon02:
Weltrusten Brenniej en droom maar fijn van… je weet wel :wub: :wub: Enneh, werkse ook weer hoor!
@ roanna, jammie!!
@ brenniej, truste!!
gaaappp zou eigenlijk ook naar bedje moeten, maar ja… okey vooruit
om 11 uur ga ik afsluiten en om half 12 lig ik in mn bed… promiss mammie
Nou Marion, dan lekker daar naar toe gaan toch?
Ja, ja Bloem, dat heb ik je ook wel vaker horen zeggen. Ik ga er vandoor! :unibrow:
Weltrusten Brennie,en lekker dromen he.
Bloem,al antwoordt terug gehad dan?
@ TRL nee nog niet! vind je het trouwens erg als ik/ we je naar zo afkorten??
@ roanna, ech wel! hahaha, tis ook wat die verslavingen! ach, doe er niemand schade mee, toch? alleen mezelf, maar ja, slapen kan ook morgenmiddag… zzzz