TTT deel 39!!

Brenniej: Snap je echt helemaal! ik vraag me volgens mij al mijn hele leven af wat ik hier in Nederland doe. En het mooie is dat ik dat in Turkije dus helemaal niet heb! Voel me daar echt als een vis in het water…!

De reden dat ik mijn flat nu nog niet had opgezegd is omdat hij graag nog eens naar Nederland wil komen dus. Dan toch wel zo lekker wanneer je met zijn tweetjes zit. Maar volgend voorjaar gaat ie er toch echt uit!

Dan is het bye bye Nederland, Turkije hier ben ik!

:):):):slight_smile:

Joeeehooeeee…!!!
WE GONNA MAKE IT THROUGH!!!

Maar moet wel zeggen dat Konya toch wel heel turks is…Errug gelovig, maar goed, alles beter dan niet bij elkaar zijn toch?

ja ikke weet het…
Ik ben er geweest!..

Maar ik denk ook dat het niet echt de bedoeling dat ik daar heeeel lang ga blijven!!!

en dat we snel richting Marmaris vertrekken!!..

weetje ik ga het geloof ik eerst ff allemaal laten bezinken…

en dan is alles ff rustig bekijken!..das een goed idee denk ik!!!.. hahah

Ja, of naar een andere badplaats. Iets wat in ieder geval meer toeristisch is. Marmaris is wel ongelooflijk leuk. Misschien nog wel leuker dan Alanya…

Lieve mensjes, ik ga er weer vandoor voor vandaag!

Tot later :dag:

olahola

@ brenniej, ioiiehehehehee wat een opwinding!! joepie!! vast in sept eens informeren bij het ziekenhuis daaro! weet dat een nl meisje daar werkt, maar jij hebt je verzorgende diploma’s denk ik, informeren kan geen kwaad… wat een heeeerlijk besluit! en idd lekker bij pappie en mammie, ff weer een beetje binden en sparen

mn moeder belde gisteren en jubbelde ff dat het nog maaar 5 weken was, werd het stil, zei ze: ja daarom, toch ff wat meer contact hebben!! aan de ene kant niet leuk om te horen dat het dr zo zwaar valt, maar aan de andere kant, ook blij dat ze beseffen dat ik strax weg ben!! niet om hen te ontlopen maar wel om op mezelf te zijn, ikke gelukkig worden… heel ego, i know

tis rustig hiero voor de dinsdag…?
roanna? toos? viva? joehoooeeee??

dan ga ik nog ff lekker rustig ER kijken
mmmhhh :wub: dokter kovac! jippie

Bloem: Jep jep jep…daar gaat het toch uiteindelijk ook om… dat je gelukkig wordt…!!!:slight_smile: enne in ziekenhuis ga ik zeker informeren… Ik heb trouwens me verpleegkundige diploma…vorig jaar gehaald!!!:). maar ben in een verzorgingshuis gaan werken omdat ik hier in plaatselijke ziekenhuis helemaal niet naar me zin had…kwam door aantal collega;s… mja goed… ik ga van alles en nog wat proberen!!!..Komt goed!!!:slight_smile:

met zo’n diploma kun je overal aan de slag, alleen de taal, maar dat komt wel, 5 mnd konya en je spreekt het vloeiend :wink: hahahaa
zucht, wat zul je heerlijk slapen!! of niet!! hahaha, helemaal opgewonden en blij enzo… mmmhhh heeerrr-lijkkk!!

hahahah ze zullen smullen op het forum volgend voorjaar!! ikke terug van de reis en in gumbet/ bodrum, jij naar marmaris!! hahaha

Ooohhhh heerlijk vooruitzicht!!!
Wooowwww…
en slapen,… jaaa dat lukt wel denk ik…
eerst nog even mezelf gezetteld zien in turkije!!! hahahaha

maar allereerst ga ik is flink de taal onder handen nemen!!:wink:

Ik heb je trouwens PM gestuurd…!!!:wink:

right back at you

er zijn best wel veel goede zelfstudie’s turks, maar allicht een les met mede klasgenoten is een meer stok achter de deur! leuk hoor, turks leren als je er maar echt voor gaat

owh dr kovac is weer terug!! ERrrrrrrr

Goede avond!!
Ik is er weer even. Vanmiddag na het werk even met mams en J. naar het kerkhof geweest. Mijn oma’s sterfdag vandaag dus ff een bos zonnebloemen gebracht. Daarna naar het reisbureau, aan het puzzelen met de dame, vluchten waren bijna allemaal vol, de hotels die ik uitgezocht had ook dus. Op eentje na, wel wat duur maar staat in optie nu tot zaterdag. Hubs is er niet zo blij mee omdat het in Karaburun is dus te ver van Alanya naar zijn idee. Maar het is nog geen zaterdag dus we hebben nog even bedenktijd.

@Viva
Nog heeeeeeeeeeeeeeel even en dan mag je al, me jalours.
En … wie zei dat ik het rustig aan moest doen? De pot verwijt de ketel :stuck_out_tongue:

@Bloem
Was me niet verslapen hoor vanmorgen. Gewoon een beetje op het nippertje zoals gewoonlijk. Was gisteren aan het reageren toen vriendin kwam dus niet meer af kunnen maken. Zou prachtig zijn dat extra geld, kan je toch mooi een poosje langer van reizen. Plus … jou geld … hard voor gewerkt. Je hebt er gewoon recht op het terug te krijgen. Proberen dus of hij het gewoon overmaakt, desnoods op zo’n rekening die Crazy noemde. Nee heb je, ja kun je krijgen. Laat niet teveel over jezelf los voor het geval hij wel verkeerd wil.
Jeetje wat een irritant gedoe bij die spuiten, wil je al zo snel mogelijk vanaf zijn en dan moet je ook nog onnodig lang wachten.
Getverderrie wat eng dat je collega is neergestoken, goed uitkijken he!!

@Roanna
Nog even puzzelen en dan mag jij ook weer snel in het rijtje.

@Toos
Tuurlijk denk ik aan mezelf. Ben volop aan het kijken naar vakanties. Trouwens konden ook nog naar Agean Dream, maar hebben Bodrum al gehad en Alanya nog niet. En … Alanya was 10 dagen ipv 8 dus 2 dagen langer genieten. Moet er alles uit halen wat erin zit he.

@Cyn
Mooie armband zeg! Nu deel 2 nog vol zien te krijgen.

@Basch
Welkom thuis. Vervelend zeg die voedselvergiftiging. Vooral als je dan ook nog moet vliegen. Je bent trouwens de 2e al die ziek het vliegtuig in moest het weekend. Reisgenoot van mijn vriendin ook al.

@Kimbo
Welkom hier op het forum! En vooral veel mee komen kletsen.

@Filiz
Hey meissie!!! Geeft niets. NU genieten van je askim en thuis weer met ons ww-en.

@Dia
Druk druk druk maar over even zit je wel lekker in Kusa!

@Crazy
Tuurlijk kan het bed erin. Vinden ze vast wel iets op.

@Beps
Nog even en dan OP NAAR TURKIJE!

@Brenniej
Wow … een heerlijk vooruitzicht dat je zo lang naar Turkije kan! Wat een kanjers van ouders heb je dat ze zo met je mee denken en je de mogelijkheid bieden flink te sparen. Maar veel op bezoek bij de turkse buurvrouw, lekker beppen in het turks, dan heb je het zo onder de knie.
Dat meisje dat in het ziekenhuis in Marmaris werkt heet Cicek, met de friemeltjes onderaan dus. Heb haar al lang niet meer gezien hier maar altijd handig om te weten voor het geval je in Marmaris op zoek wil naar werk. Kan je haar altijd nog een pm sturen.

@ bloem: toevallig heb ik ook een turkse buurvrouw…en zij heeft 2 dochters…die me vast wel willen helpen en overhoren en toetsen…Ook heb hier een cdrom liggen, maar dat zijn echt van die cursus van Jaaaa uhhh wat heb je der aan?? maar goed voor eerste paar woordjes kan het ermee door!

@ marion: Jaa das zeker handig om te weten, ga der gewoon is pm-en!.. wie weet zal ze me antwoorden, en ben je toch weer een weetje rijker!!..:slight_smile:

Joehoe…ik ben er. Ik lees alleen. :paranoid:

@ marion, kun je die bon niet gebruiken voor een ander reisje en nu verder zoeken via een andere org? ik weet niet wat voor tegoedbon je precies hebt, maar tis jullie vakantie, zo hard voor gewerkt, zo lang naar uitgekeken, dan wel 100% wat jullie willen, en niet fethiye en niet alanya, niemand echt happy (ok, nog steeds turkije)

denk niet dat cicek zo vaak hier nog komt hoor! heb er never meer zelfs maar online gezien! maar goed, kan het altijd proberen natuurlijk!!

Ja… joehoe Toos…waar zit jij nu dan? :vak02:

JOEHOE ben er ook, heb even bijgelezen

ppfppfff open nu met kloppend hart nieuwe mail… poeheee
spannend wat er nu weer komt… zucht
owh
laatste deeltje ER