ennuh Brenniej weet je askim het al???
@ Viva: jaa wie had dat kunnen bedenken… Maar gewoon ben zo blij dat me ouders me laten gaan met een gerust hart zeg maar… Zonder ruzies…je snapt wel wat ik bedoel…En dat heeft mij de doorslag gegeven… het voelt goed…
Maar wel zoooo spannend…!!!
@ brenniej, ikke zei ook: ik neem ontslag, ik ga weg, maar het heeft toch voordelen gehad hoor, onbetaald verlof, is toch anders in jouw beroep, maar zou het toch overwegen… anders moet je in de toekomst weer dat gat op je cv uitleggen en nu kun je dezelfde werkgever laten staan
meid, als je het kan krijgen: doen!! wil jij het neem, neem je okt ontslag en keer je niet meer terug!!
dat van dat app. is wel super idd! maar is het dan wel voor jullie 2 alleen?? wel privacy he? is zoooo belangrijk en zit je ook niet zo onder de plak van de familie, hoe lief ze ook zijn, kun je ze tenminste opzoeken als jij dat wilt en niet zomaar binnenvallen enzo!
**Zo ben thuis, eten achter de kiezen en nu lekker even een paar uurtjes helemaal niks! Ben in een heerlijk boek bezig (Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini, aanrader!!) en kruip zo fijn op de bank met thee en koekjes. **
@Brenniej: TOPPIE!!! GA ERVOOR!!! Maar ik zou ook als Bloemmie, de deur ff openhouden…(anderzijds, idd in de zorg ALTIJD werk…) MAAR GA ERVOOR!!!
Ikke is klaar, gegeten, met hubbie nog boodschapjes gedaan, en zometeen, over 5 minuten vertrekt mn vliegtuig naar de Bahama’s:vak02:
Viva: JAAAAAA hahaha die had ik net aan de telefoon!!!..
We hadden het er al zo vaak over…
Zaten samen te Joeeehhhoooeeeee-en aan de telefoon!!! hahaah… HAPPY TOGETHER!!!..
ja brenniej…heerlijK!! mn ouders zagen het allemaal niet zo zitten, nog steeds niet helemaal…
ze vinden het super hoor, daar niet van, maar zien de noodzaak er niet zo van in zeg maar…
ach tis mijn leven! en ze steunen me wel, maar zoals jij… handjes dichtknijpen en jezelf gelukkig prijzen!!
ikke naar huis
:dag:
@ Bloem: Jaaa maar dat moet ik gewoon nog allemaal even bekijken!..
Appartement is indd van ze oom,… maar die zijn er eigenlijk nooit… hoogstens 3 weken in heel het seizoen… ben ik daar is dat wel te overleven! haha…! Dus dat is wel heel lekker… Daar verblijf ik ook als ik in september ga… heel leuk appartementje…!:)![]()
@ brennie topppppppppppppppppppppppie
Morgen weer eens na het ziekenhuis. Helaas is de leuke kaakchirug weg, hihihi
@ brenniej, pas op dat niet meer familie het gebruikt! voor je het weet heb je altijd bezoek
okey sorry, klinkt alsof ik alleen maar spoken zie, maar er zijn zoveel dingen die daar zo gewoon zijn en waar ‘wij’ zo veel moeite mee hebben en dat zijn van die dingen die je van tevoren gewoon niet kunt inschatten, maar ik weet van anderen dat die dingen je zoooo gaan opbreken enzo…
oley
nu echt pleite
byebye banaan
@ Bloem: Ik snap heel goed wat je bedoeld… maar zelf onderdak vinden moet ook te lukken zijn!!..
Ik moet het gewoon allemaal even rustig bekijken…
en alles op een rijtje zetten enzo…
nu ben ik helemaal hoteldebotel en dan is alles leuk en goed haha…
maar later even met een ander hoofdje alles bekijken!!..
brenniej,jullie kunnen in september/oktober al een hoop gaan uitzoeken.Begrijp dat je dan la naar Konya gaat of heb ik dat mis???Echt top voor je hoor ben erg blij voor je.Zie je ook voor jouw gaat de zon weer schijnen…
@Diamond: idd die ben ik ook aan het lezen. Zijn eerste boek ook erg goed!!
@ TurkijeLover; Jaa indd ik ga wel eest naar Konya…
omdat die daar in de winter zowieso werkt…
Maar omdat het daar zoo errug turks enzo is… weet ik niet of ik daar wel voor hele lange tijd mijn draai kan vinden…
Dan waarschijnlijk wel naar Marmaris samen…
Maar goed wat ik al zei…we moeten het samen is ff bekijken wat onze plannen worden!![]()
Ik zie het ook weer helemaal zitten… valt gewoon een last van me af… geen twijvel meer… Maar DOEN!!! heerlijk zeggg!!!
Hey hallo!
Ben weer bijgelezen na vanmiddag!
Brenniej: Kan je maar een ding zeggen: En dat is zeker te weten gewoon doen! Ik ben 28, woon al 10 jaar op mezelf, waarvan ik 5 jaar heb samengewoond en ik heb afgelopen februari ook gewoon mijn baan opgezegd en heb mijn huis verhuurd voor zes maanden.
Ben begin april naar Alanya vertrokken en ben dan helaas iets eerder al terug, maar dat is ff niet anders en woon nu ook weer even bij mijn ouders in. Eind september is het huurcontract met mijn huurder afgelopen en dan ga ik weer terug naar mijn eigen stekkie.
Deze winter komt mijn poepie weer naar Nederland voor drie maanden. Volgend jaar zeg ik mijn flat op en vertrek dan ook voor zo lang als mogelijk naar Turkije. Schrijf me gewoon weer in bij mijn ouders thuis. Dan houdt ik mijn nederlandse nationaliteit en ziektenkostenverzekering.
De reden dat ik mijn huis nu nog niet opzeg is dus omdat hij voor drie maanden hierheen komt en wij niet bij mijn ouders thuis willen wonen. We willen onze privecy.
Ik begrijp maar al te goed wat je wilt. Ik heb in princiepe hetzelfde gedaan! En doe het dus volgend voorjaar weer…
Maak je ook maar niet druk om het gat op je c.v., heb ik nu ook, de meeste werkgevers vinden het alleen maar een uitdaging wanneer je zoiets onderneemt. Geeft in ieder geval aan dat je zelfstandig bent.
maar in September ga je toch nog wel naar marmaris??
@ babsch: Jaa… Alleen ik zeg echt me huis op… mja tis niet anders… heb er ook geen slecht gevoel bij moet ik zeggen… Ik zit hier wel… maar jaaa… echt thuis voel ik me niet… trouwens voel me hier nergens thuis…hehe…
Mijn bedoeling was eigenlijk ook om askim Hier heen te halen voor 3 maanden… maar aangezien ik weet door wat voor hel we WEER kunnen gaan…zie ik dat niet zo zitten…
Dan kunnen we daar beter maar even mee wachten en in turkije samen zijn… Willen we dan tussendoor…of einde seizoen naar NL…kunnen we het alsnog proberen alleen dan niet voor 3 maanden maar voor kortere tijd…!! en dan zorg ik gewoon dat die wordt uitgenodigt door mijn ouders… (dat willen ze ook doen) dan kan het altijd nog…
Ik wil gewoon in turkije zijn,… bij askim,… en alles er op en eraan…
en weg hier uit dat kouwe natt kikkerlandje!;)![]()
en is een andere Ik opzoeken,… als je begrijpt wat ik bedoel!..
lalalalalala ik heb er nu al zin in hehehe!!
@ TurkijeLover: OFF COURSE!!!..YEs yes…10000 maal EVET!!!.. haha
Jaaa dan gaan we de plannen maken!!.. jaaa ik kan niet zolang zonder askim hoorrr!! hahaha