TTT deel 39!!

By the way; kent iemand het boek “Kom niet aan mijn kinderen”
van Janneke Schoonhoven…

Gaat over die 2 kinderen (Sara en Ammar) die zo lang hebben vast gezeten in de NL ambassade…
was ook altijd in de media enzoo…

Pff wat een boek zeg, ik was er gisteravond in begonnen… en heb ik 1 ruk uitgelezen…!!

Aanrader…zeker weten!.. als je van waargebeurde verhalen houdt…!

@ brenniej. nee ken het niet, maar titel komt me wel bekend voor…
altijd leuk als een boek meteen bevalt… beter dan dat je er in moet komen en iets zit te lezen waarvan je eigenlijk denkt: mis ik nix an!
hahaha

zet em als tip in het topic!

Ja ga ik ff doen!..

Ik moet ook nog even wat vertellen,…
Haha… ik moet het ff kwijt!!
Heb grote plannen!!
Zit er heeel lang mee in me hoofd…
maar goed hier komt die dan!!!:wink:

Gisteravond ook met me ouders om de tafel gezeten!..
even om het 1 en ander…
Paps en mams vroegen zich ook wel is af…wat ik nou wilde en wat mijn plannen zijn…mbt Turkije en Askim…
Ik heb ze verteld…wat ik wil, wat ik het allerliefste wil…
is zeker voor langere tijd naar Turkije gaan… en wat is lang… Ja ach dat weet ik niet…tot hoelang het me bevalt…

Praten… blablabla
wat er nu uiteindelijk uit is gekomen!..
Ikke ga weer terug wonen bij paps en mams… zodat ik lekker kan sparen!..
In september eerst lekker 6 weken naar Turkije…
En dan volgend jaar Maart wil ik vertrekken… Ik ga nu de knoop doorhakken… en de stap nemen… dit is echt wat ik wil…
en nu ik het er echt serieus met me ouders enzo over heb gehad…voelt het goed… heel goed zelfs!..

Natuurlijk hebben askim en ik het daar zooo vaak over gehad…en hij wilt niks liever dan dat ik daar kom…
Dus ja waarom de deur niet openen naar iets waar ik zo lang aan denk en zoo graag wil…

misschien denken jullie dat ik er makkelijk over denk…maar het zal echt niet makkelijk zijn… maar ik “moet” zeg maar…

Bloem,ben de dag wel doorgekomen.nee nog geen radio,maar ga zeker een mp3 aanschaffen radio mag ook niet of we moeten koptelefoontje op.We hebben namelijk flex plekken,en niet iedereen kan tegen muziek op de werkplek.

Brenniej,zal hem onthouden hou wel van waargebeurde verhalen.Ben nu in bangkok hilton bezig.

En het is ook niet iets…wat ik zomaar ineens beslis,…
maar iets wat al jaren door me hoofd gaat…

Zo Brenniej,dat is toppie voor je en een grote stap.Lekker sparen als je weer bij je ouders gaat wonen,maar zal soms ook wel tegen vallen,omdat je gewend bent op jezelf te wonen,maar tis voor een goed doel moet je maar denken…Heb je askim er al over gesproken dat je deze beslissing genomen heb.

@ brenniej… een super beslissing!! 1010% voor gaan, idd lekker sparen bij pa en ma en dan de start van de zomer daarheen! uren opsparen zodat je maand mrt en april nog uitbetaald krijgt (allicht onbetaald verlof en in nov weer terug met askim??) en idd… toewerken naar dat ene doel

bravo! applaus voor je besluit en je ouders dat ze je steunen en willen en kunnen helpen op deze manier, zal wel moeilijk zijn, weer thuis, maar met 1 doel!! jjeepepeeeeiii ben blij voor je!! :thumbsup:

Jaaa…
Helemaal happy natuurlijk…
Zeker weten…
Askim gaat volgend jaar ook niet naar Marmaris om te werken…
De dichtbijzijnde stad…Konya…gaat die werken…zodra die in marmaris klaar is zeg maar…Er woont daar een oom van hem…en bij hem kan die een vaste baan krijgen…

Dus we gaan is samen uitpluizen als ik daar ben hoe we het gaan aanpakken!!..

Jaaa ik ben ook zo blij!!!
Ook dat me ouders en omgeving zo goed reageert… doet zoveel goed en een bevestiging voor mezelf dat ik dit echt wil…!!!

Ik ga het gewoon doen!!!.. Joooeehhoooeeee.JIpppieeee…Jeeeee!!!
hahaha…sorry hoor maar ben zo blij…en dat ik dan nu eindelijk de keuze heb gemaakt…!!!

@ brenniej snap precies wat je bedoelt!! en in de tussentijd flink veel turks leren!! hahahaa

Ben ook blij dat ik voor 6 weken ga nu…
Dan kunnen we alles samen uitzoeken…
en preies kijken wat we moeten doen…
en waar we gaan wonen…! Zal wel eerst bij de familie zijn!!..

Maar dat zijn dingen die we beter kunnen overleggen als ik bij hem ben!!

Ja precies…! turks leren…!!
Stampen,…Stampen… maar dat gaat we goed komen!!!

ja heeerrllijk!!
maar snap ik het nu goed dat je vriend voor het laatst in barstreet wil werken? en dan volgende zomer ook niet meer terug met jou? of alleen voor de winter werken in konya?

konya is wel een errug turkse stad he? poehee, petje af hoor! tis al moeilijk in een toeristengebied, laat staan in een stad als konya… maar mensen met jouw skills en opleiding is altijd wel vraag, ook in turkije denk ik, alleen die taal he? dus idd flink stampen?

Dat is nu wel ff de vraag…
Het ligt er ook een beetje aan hoe die baan hem in Konya bevalt…
en of ik daar een beetje kan wennen…
ja ik ken Ken Konya wel… Errug Turks!!.. heb er 4 weken gezeten!..Maar toen ging het best goed! heheh!
Ik ga wel daar als eerste heen…

Maar bevalt het daar niet,… kunnen we altijd nog richting Marmaris gaan…

ikke zou sowieso niet in de winter gaan en gewoon voor het seizoen…
zijn er mogelijkheden tot onbetaald verlof bij jullie? heb ik ook gedaan, met in mn achterhoofd, zeg ik gewoon alsnog op als ik wil blijven en anders heb ik een baan om de winter te overleven!

Het geluk is…dat de oom van askim daar een eigen appartement heeft…
Onderdak hebben we dus altijd!!!..

ik kan wel onbetaald verlof nemen… maar ik neem ontslag…
Wil eind maart vertrekken…
Dan gaat toch het voorseizoen al beginnen,…

Maar kom ik terug in de winter… kan zo weer beginnen ergens in de zorg… genoeg vraag…heb me diploma’s…No worriesss!!.:slight_smile:

ach meissie wat fijn voor je…o spannend, je ziet ouders zijn toch niet altijd van die zeurders…samen praten over wat je wil, en dan heb je heel snel een beslissing je ziet het…geweldig voor je:kus: maar ook applaus voor je ouders…en het is best al snel dat je eigenlijk gaat…maar een paar maanden en dat ga je al…maart april is het zo weer…alles komt toch op zijn pootjes terecht dat zie je wel…wie had dat nu een maand of 2 geleden kunnen bedenken brenniej…