@ viva, in mei liepen er nog niet zoveel mensen op straat, cker niet groepjes ‘jongeren’ wel engelsen enzo, maar die pik je er zo uit
en hetgeen ik heel de dag deed was: mensen kijken, mensen kijken, drinken, lachen, mensen kijken, enneuhmmmm :paranoid: mensen kijken
dus als ze door mn straatje gewandelt had, had ik er echt wel gezien
Bloem dat is niet normaal neer gestoken, wat was de reden, of geen reden gewoon zinloos geweld, of heeft hij wat gezegd, of iemand aangesproken…pffff…niet te geloven.
brrrr…eng idee moet jij vanavond ook weer langs dat stukkie???
maar er zit in dat straatje een daklozen en een verslaafdenopvang, nooit geen problemen, af en toe wat ongure personen te slapen, maar die doen echt nooit nix echt niet!
gisteren wel vreemde vent daar, die ik nog nooit gezien had
collega stak over, wilde die vent laten passeren… na u, nee na u, en toen is ie in zn rug, boven de nier gestoken…wat trouwens die collega die ik in eerste instantie best leuk vond, nu trouwens ook niet meer hoor!!!..
politie… in de trein naar huis (de gek) toch maar naar het ziekenhuis… etc etc
allemaal in orde nu, maar ja, the talk off the town natuurlijk… stelletje roddeltantes hiero!! hahaha
Meiden ikke is thuis, maar duurt ff voor ik mee kom kletsen. Eerst ff eten, en dan naar de Bahama’s.
Wil nl klaar zijn als mn vriendinnetje thuis is, kunnen we EINDELIJK bijkletsen…(Gaat wel veel tijd in werken zitten hoor!!!)
zoooo… mail verstuurd…
nu maar afwachten wat er gebeurd…
heb een rekeningnummer gebruikt waar nix op gebeurd, kan nix af, kan niet in de min en als er iets gebeurd, dan merk ik het meteen
nu maar afwachten… komt er geld, mooi, zo niet, ach… als het verder stil blijft is het ok
zucht… shaking again
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi Crazy: 15 september - Marmaris Mar Mier: 15 september - Marmaris Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Kimbo: 2 november- Marmaris
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
owh… zou het bijna vergeten met al dat gestress van vanochtend, maar over 5 weken… ja dames…5 weken zit ik gewoon in st. petersburg… en is mn wereldreis begonnen… weird
Jullie gaan zoooo snel hehe!!!
Ikke is thuis van werk… Poeehh wat een drukke dag heb me de … gelopen…
Pfff weet niet wat de mensjes hadde nvandaag… maar waren erg dwingend… maar acchhh!!..
ene oor in,…andere snel weer uit!!!
@ Bloem: jaaa 5 weken… dat gaat echt opschieten nu…Whhoeeeiii…
ik heb bijgelezen, maar ohhh weet het allemaal niet meer… hehe was zo veel!!!..