TTT deel 39!!

@ Viva dank je.

@ Babsch lekker naar de zee, ik wilde dat ik ook dicht bij de zee woonde, vind het ook heerlijk om uit te waaien

Cyn: mooi hoor die armband, geniet van je vrije dagje.
Kimbo: welkom op dit forum!!
Babsch: Welkom terug, maar jij zit nu met heimwee of valt het mee???

Verder iedereen een fijne dag ben een beetje moe.
Hoewel ik vrij ben en kon uitslapen voel ik met toch moe.
Een mens zit raar in elkaar.
Donderdag maar eens een afspraak maken voor naar de dokter.
Heb een knobbeltje onderaan mijn middelvinger, dus eigenlijk ter hoogte van mijn hand.
En hij doet zeer als ik erop druk. Maar ja zusters zorgen voor anderen en niet voorzich zelf he. Maar donderdag maar eens gaan want het begint pijnlijker te worden. Ik denk zelf aan een slijmcyste en dat gaat soms vanzelf weg of wordt uitgespoten en in sommige gevallen geopereed,maar dat zal bij mij niet zo zijn. Maar goed ik ben geen arts.

Groetjes Jac

@ jac had ik laatst ook, echt een knoopje, erg vervelend, maar is nu vanzelf weg… toch ff langsgaan idd

@ Bloem: was in mei 2006. Was echt heeeel leuk! Bne er maar 1 keer geweest.

@ Turkije-lover: oo, sorry!

@ Kimbo:dat is waarschijnlijk salmonella vergiftiging, van die kip. Had een vriend van mij ook, heeft een week niets gegeten toen.

@ cris!!! dat MEEEENNN je niet!! in mei 2006 werkte ik hemelsbreed 50 meter van iskandil!! je kunt het zien liggen vanaf het restaurant!! nou moeeeee…!!

De wereld is echt te klein voor de wereldwijzers hahahaha

heyt meıden…hıer ben ık weer even…sorry ık schaam me dood daT IK zp lang nıks van me heb laten horen…ık hoop dat het goed gaat met ıedereen!!
hıer ıs alles goed…s avonds werken door de dag thuıs een beetje aanklooıen of naar strand of stad…stroom valt vaak uıt of dr ıs geen plaats ın het ınternet cafe…sorry sorry sorry dus maar denk wel vaak aan jullıe allemaal hoor!! terug lezen zal er helaas nıet ınzıtten dat wordt veel te veel…

@mk het geworden…ık ben reuze beneıuwd

nou meıden ık ga weer anders mıs ık mn bus…tot snel allemaal…dıkke kuss!!!

filiz

heyyyy filiz!!
wat leuk om van je te horen
geeft toch nix meid!! je bent op vakantie!! ww komt wel weer als er regen is en school en werk en blegghhh niet aandenken, lekker genieten!!

Hi ladies,

Ook maar weer eens een berichtje van mijn kant, het komt er gewoon bijna niet meer van om nog veel te internetten. Was afgelopen weken druk met het inwerken van een nieuwe collega, vond ze het toch niet zo leuk en is ze er gister weer mee gestopt. Wat betekend dat ik weer 50 urige werkweken ga maken totdat er iemand anders is gevonden :frown: Wordt er wel een beetje gaar van zo eerlijk gezegd.

Maar na deze week nog vier weken en dan zijn we al lekker in Kusa. Kan nu bijna helemaal niet meer wachten tot het zover is.

nog 35 daagies diamond

@Bloem: oh ja wij kunnen tegelijk aftellen!! 35 dagen klinkt idd veel aardiger dan in weken rekenen :slight_smile:

Hey Filiz, leuk even iets van je te horen. Meid, geeft toch niks…kan me helemaal voorstellen dat je wel wat anders te doen hebt dan in het internetcafé gaan zitten. We horen alle verhaklen wel als je weer op nederlandse bodem bent.
Diamond, ook leuk om jou weer eens te horen. Druk leventje zo zeg! Maar nog een dag of 35 volhouden en dan weer naar je favoriete vakantieland.

Ben vanmorgen om 9 uur de deur uitgegaan om met mijn vader mee te gaan naar het ziekenhuis. Om half 2 pas terug…! Was echt helemaal gaar. Toen ff snel de muren voor de 2e keer geschilderd. Zo direct komt de beddenman om te meten of het nieuwe bed wel naar boven kan. Jeetje, hoop t wel zeg. Anders zal er een raam of zo uitmoeten?!
Al met al een roerig dagje tot nu toe.
Iedereen een fijne avond alvast. Misschien ga ik vanavond nog ff met Mar buikdansen, ff een uurtje gek doen hihi.

jep!
nou ja, over 5 weken zit ik al lang en breed met mn gat in st petersburg!!! hgahahaha, MET cris!! hahaha, vreeeeemmmdd!!
owh en ik moet nog zooo veeel doen!

@ crazy mar, kreeg gisteren weer een lachstuip net als toen in de bazaar in marmaris toen ik besefte dat jullie ook echt in die pakjes dansen en niet in sportkleding zoals ik dacht… hihih… vroeg me idd af of jullie dat nog deden

en mbt bed, daar zullen ze toch wel ervaring mee hebben? idd takelen en raampje liften, maak je niet druk, komt vast goed
:kus:

Filiz,leuk om wat van je te horen.

Diamond,50 urige werkweek jee das niet mis,dan ben je straks ook echt aan vakantie toe.

Crazymar,is wel te hopen dat het bed naar boven kan,anders een kleinere uitzoeken ?

hahaha crazy…wordt het toch een eenpersoons bed…lekker knus op elkaar hhahahah

Filiz…fijn meis dat je het zo naar je zin hebt

dia…pfff…is niet mis 50 uur vraag maar aan Bloem…die is ook al afgestoffeerd van al dat werken

Bloem hoe is het met je arm,hij is er toch niet afgevallen he!!!

ikke heb een uurtje geslapen, wat!!! ja geslapen helemaal dood, isse niets voor mij, maar toch gebeurd…

cris en Bloem hebben jullie wel eens gemeet??? Zoniet hebben jullie elkaar misschien wel 100 x gezien in gummiebet

nou ja
arm zit er nog wel aan, maar doet wel pijn
hep B. bovenin en de mantoux onderarm, gemeen spuitje…

collega van mij is gister neergstoken nadat ie van werk naar station liep… ikke liep waarschijnlijk 2 minuten voor hem, want we waren tegelijkertijd klaar
alles ok met hem, zelfs langsgeweest enzo, maar wel mega raar idee…

uhm…ja afgelopen donderdag, weet je nog wel??

weet niet of cris toen veel haar hotel is uitgeweest, maar ik herkende er niet vanuit gumbet, wel vanaf de foto’s

tja…misschien niet op gelet Bloem…er lopen zo veel mensen in gummiebet…ach ja afgelopen donderdag gemeet met cris…over st. petersburg…sorry ben nog niet wakker.

mantoux ja die is venijnig…