TTT deel 39!!

Mm ja ik had rollercoaster net opgestart maar toch geen zin haha

Cyn,is wel 5 jaar geleden hoor geloof ik.Onderaan de berg zat toen mascotte restaurant,weet niet of die er nog zit.

Ja, we koekn zo af en toe zelf…Ga eigenlijk altijd meer uiteten, en blijkbaar is dat niet helemaal goed gegaan.
Ik heb een kipsalade gegeten met de lunch, dus tja, je weet het toch maar nooit.
Ik moet wel toegeven dat ik hiervoor nog nooit problemen heb gehad, dus dit is gewoon een typisch geval van pech hebben!

TRL: Ja volgens mij zit die er nog wel… haha ik kom daar nooit!

O fijn Babsch, tja kip, hier kan je het ook oplopen…is alleen zwaar k*t als je het op vakantie hebt.

Cynnie…mooi die armband…die andere vol SPAREN dus verjaardag, kerst, weet je wat te vragen.

Ikke NU

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_brushing.gif

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_bathing.gif

EN DAN NOG

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_washing.gif

EN DAN

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_coffee.gif

KLAAR!!!:nod:

Zo Viva je bent er maar druk mee.

Werd zondag nog gebeld die een nederlands jongen die ik toen in Gumbet had ontmoet,hij had mijn telefoonnr gevonden hahaha moest eerst goed nadenken wie het ook al weer was…

@ viva, klinkt nog steeds druk!!

@ babsch, heb je nog wel vrij? morgen beginnen bij de nieuwe baan toch??

Ja, dat hoef je mij niet te vertellen. Ik kreeg er last van op de dag dat ik wegging. Nou, maak je borst maar nat. Als je moet dan moet je toch echt, maar ja, als het lampje brand van ‘‘riemen vast’’, mag je weer niet opstaan natuurlijk!
Nou, ik dacht het toch echt wel hoor! Stoere stuwardess die mij tegenhield! Kan wel zeggen dat je er geen vriendjes mee maakt… Sorry hoor!

Ja, mag morgenochtend bij mijn nieuwe werkgever beginnen. Het zal mij benieuwen en waarschijnlijk ook wel weer tegenvallen om elke morgen weer vroeg op te staan. Maar ook daar ben je na een week weer aan gewend.
En ik voel me alweer een stukje beter. Gelukkig. Nieuw is anders, maar voor ik een jongetje ben is het over! (Zei mijn moeder altijd tegen me als ik ziek was vroeger!)

@ babsch, als het echt voedselvergiftiging is dan moet je er ‘zo’ vanaf zijn, flink spugen en de maag weer rustig worden en met een dag of 3 m,oet het over zijn, daarna alleen slapjes nog allicht

en wat zei je? of ikke sta NU op, of je mag straks gaan poetsen!! :biggrin:

@ Bloem:

Nou mijn naam is Kim, ik ben doktersassistente en pedicure en woon in Limburg. Sinds oktober 2006 heb ik een Turkse vriend. Hij werkt nu in Marmaris maar in de winterperiode woont hij bij zijn ouders in Aksaray (3 ur van Ankara af). We zijn nu bezig om een toeristisch visum voor hem te krijgen, lukt dit dan ga ik 2 november voor een week naar zijn ouders en komen we samen terug en heb ik hier nog 1 week met hem vrij. Lukt het niet dan ga ik 2 weken naar zijn ouders.

@ Babsch: das heel vervelend, maar toch echt een geval van pech. Mijn beste vriendin was op een feestje zaterdag en at kip en is er ook mega ziek van, dus zo zie je maar kan ook in Nl gebeuren. Succes morgen op je nieuwe werk.

Bloem: Nou, heel onbeschoft misschien, maar negen van de tien x zei ik helemaal niks! Geen tijd voor. Billen samen knijpen en rennen maar! Gelukkig zat ik in een groot vliegtuig, dus zijn er redelijk wat toilletten.
Ik weet het, na twee drie dagen moet ik ervan af zijn. Ik heb het ergste ook al achter de rug. Gelukkig wel. Anders is het morgen bij mijn nieuwe baan ook echt geen doen.

Kimbo80: Ja ik weet het. Typisch geval van pech hebben.

Ik ga pleite meiden!!

Waarschijnlijk tot morgen!!!

x

klaar…LALALALALAAAAA …

Babsch…lekker belangrijk…looooopen en snel ook niets zo erg om te moeten blijven zitten,hahahha zie het al voor me…je komt steeds hoger in je stoel te zitten…en krijgt steeds meer ruimte om je heen hahahah

Ja, er zullen wel mensen zijn die het met het thuisfront besproken hebben dat er zo een vreselijk raar mens bij hun in het vliegtuig zat!
En dat was ikke lekker…:slight_smile:

@ babsch weet er alles van! ik heb vaak ren en race momenten, afgewisseld met opstopping en meer ellende in dat gebied en dat alles ZONDER voedselvergiftiging, dus kan me levendig indenken hoe je je voelt

Maar nu ga ik eens even fijn een rondje over het strand huppelen. Weer of geen weer, maakt mij niet uit. Spring bij terugkomst gewoon lekker onder de warme douche! Even de wind door de haartjes.

Tot later! :dag:

welkom Kim hier op het forum

@ babsch, owh lijkt me heerlijk om dichtbij het strand te wonen, gewoon ff een half uurtje of een uurtje uitwaaien… zucht :wub: ooit…