Hij komt er zo aan!!
Ben bijna klaar Bloem…alleen beneden nog stofzuigen en dweilen…alles spik en span…maar
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_toohot.gif
doe maar rustig Bloem met die arm…goed wrijven verspreid je het vacin een beetje
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_yawn.gif
Daar issie dan!!
ff de volledige enige echte goeie lijst!! toch??
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Kimbo: 2 november- Marmaris
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
Bloem, nee ik zit thuis nooit zo vaak op ww, omdat er meestal wel iemand thuis is, dus dan gaan we lekker de stad in enzo… Maar vandaag ben ik eenzaam ![]()
@ cyn hij is moooooiii!! maar er kan idd wel een turks oogje tussen ![]()
@ viva, doe jij zelf ook ff rustig aan? je hebt VAKANTIE!!
@ kimbo… uhm :paranoid: welkom?? van mij mag je in de lijst… maar wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan en waar ga je naartoe…? marmaris dus?? hoelang?? tell us allllll about it!
@ cyn, eenzaam?? je hebt ons toch :hihi:
Thanks! Ben er ook wel erg blij mee… Deze is dus nu vol… en ik ga donderdag een nieuwe lege kopen bij de juwelier… en dan ga ik daar een plekje vrijhouden voor het oog! :zon02:
Ja daarom ben ik nu ook online… Zodat ik niet al te eenzaam ben ![]()
Cyn,Supermooie armband weet nu gelijk wat je bedoelt,heb ze al vaak gezien,maar wist niet dat dat zo inelkaar zat.
Bloem,ja dat dacht ik ook alleen een vlucht kunnen we terplekke nog kijken wat we gaan doen.
@ Bloem: tja, gratis oppas he ;). Ik weet heo erg jij van kinderen houdt, haha. Ik ook. Maar deze zijn wel lief. En ik mag overal heen met de autooooo.
@ Turkije-lover: Schotland heeft nada laten horen nog. Blegh. Leuk, van die baan! Lekker niets zeggen hoor, dalijk weggaan als het wat wordt!
@ Viva: hahahah, weer aan de schoonmaak.
@ Cyn: Iskandil failliet? Ik denk dat ik moet huilen. Daar was mijn allereerste echte vliegvakanite zonder ouders. Zucht. Echt leuk hotel was dat!
Whoohoo, vanavond werken. Joepiedepoepie.
Cris, daar had Roanna het over… Ik weet het niet… Maar dat zou ik echt superjammer vinden, ben daar 7 keer geweest… :redface:
Hallo!!
Ik kan jullie echt allemaal niet bij houden hoor! Wat gaan jullie altijd snel zeg. Ben alleen al een uur kwijt om bij te lezen. Maar goed, ben er weer.
pfffff wat gaan julie weer snel, begin nu net in dit deel.
Ik leef dus nog wel maar loop nog een beetje achter. Nu weer geen tijd, want er scheeuwt er eentje z’n longen uit zijn lijf voor eten, tot later maar weer. 2 kinderen is echt nog een keer zo druk…
@ mk, hahaha, was ie maar altijd zo rustig
@ babsch geeft nix
@ turkijelover, zo is het maar net!
@ cris… ben jij ookal in iskandil geweest? in gumbet? wist ik helemaal niet!! wanneer was da?? nu word ikke echt nieuwsgierig!
Ik ga ff rollercoasteren denk ik… Heb toch niks beters te doen! :kus:
Cris,ik ben dat niet van die baan dat is Turkije fan …
Iskandil ken ik wel,ben paar jaar geleden in Guler resort geweest.
Is er nog iemand die mij een beetje kan opvrolijken? Ik ben net drie daagjes terug uit Turkije en mis mijn poepie nu alweer.
Ben op Antalya ook door de ambulance-broeders, douane en politie in het vliegtuig geplant omdat ik echt een hele zware voedselvergiftiging had en het in mijn eentje toch echt ff niet ging redden…
Nu nog steeds ben ik een beetje ziekjes, dus voel me zielig! ![]()
Turkije-lover ook in Gümbet haha vind het echt grappig!! Güler resort ken ik ook!
@ babsch, jaiks, voedselvergiftiging?? :eek: hoe krijg je dat nou voor mekaar? jullie kookten toch zelf in jullie app neem ik aan?
@ cyn, daarvoor heb je een vrije dag!! geniet ervan