Ohhhhhhhhhhh wat mooi Marion. Doen!!!
Direct aan zee en kijk naar die zwembaden. Dit is echt iets voor J en voor jullie natuurlijk. Oh, hier zou ik niet lang over hoeven te denken. Prachtig!
Ohhhhhhhhhhh wat mooi Marion. Doen!!!
Direct aan zee en kijk naar die zwembaden. Dit is echt iets voor J en voor jullie natuurlijk. Oh, hier zou ik niet lang over hoeven te denken. Prachtig!
Kijkt niet verkeerd
maar staat helemaal niet vermeld op vakantiereiswijzer of zoover, dus helemaal geen reacties van mensen die er geweest zijn. Was daar wel erg benieuwd naar. Heb het net toegevoegd dus ff afwachten.
Was ook al aan het kijken op reiswijzer, plaats staat er niet bij
@Toos: Nou nog eentje dan hoor! Ik moet zo ook nog mijn slaappil innemen. Straks word ik helemaal niet meer wakker. :unibrow: Wie wil chippie’s?
Misschien is het wel nieuw op de Nederlandse markt en dan zijn er nog niet veel recenties.
@Toos
Staat in de gids gewoon onder Alanya. Foutje trouwens in een eerdere post. Ligt in Karaburun/Alara. Olarahan is een kasteel dat daar in de buurt ligt.
allicht, maar ja…misschien denken ze er wel het hunne van, maar laten ze het niet zo weten omdat ze te maken hebben met ‘dames op leeftijd’ :hihi:
ikke ga zo ff naar het hotel kijken. klinkt igg perfect, en who cares waar het ligt, als het er maar geweldig is! toch??
ikke heb de wijn op, logje gemaakt, helemaal weer opgewonden van en met rode koonen… gaaaapppp
Ik kom even zeggen, dat ik er nu in ga. Zie alles dubbel… geintje.
Bloem, ben jij al naar bed?
Truste allen. :slapen: :kus::dag:
owhhhh klik op die pagina en zie een prachtig hotel
niet nadenken, gewoon doen!! en alanya manavgat is goed te doen hoor! heb er zelf gereden, auto huren, maar vraag me af of je met zo’n hotel er nog wel uit wiltt!! hahahaha
@ roanna, nee, ben er nog, was ff druk bezig een logje te maken, moet ook nog allemaal gebeuren he, tussendoor, maar ja, ben al vet over tijd!! hahahaha
Ik vind het er prachtig uitzien hoor, wat maakt het uit dat het niet op reiswijzer of zoover staat. Ieder heeft zn eigen mening, wat jij geweldig vind, kan een ander niet warm voor lopen. Je moet het er toch zelf maken
Zou er niet over twijfelen hoor
:slapen: lekker Roanna.
Nee, ik ook niet. Hier willen wij ook wel een wijntje drinken he Toos?
Oh, nu ga ik echt. :dag:
Ja zou daar geen problemen mee hebben. Als het marion bevalt volgend jaar juni zo rond de 28ste:D
Wil er zelfs wel een wijntje opnemen als Marion gaat. Het is je gegunt hoor
Maar ik ga ook richting bed, ik zie wel dubbel. komt vamn mn pilleke
hahaha
proost, ikke doe mee!!
ikke hou niet zo van zo’n hotel, maar het ziet er wel prachtig uit en al die luxe die het uitstraallddd… mmmhhh!! :wub:
wat anders dan verliefd worden kun je daar doen? toch?? (op de plaats i mean :unibrow:)
owh das handig als iedereen gaat pitten
kan ikke ook lekker naar bed
turste toos!!
:slapen: Swaap lekkel Bloem