TTT deel 38!!

Bloem…bod geplaatst 175,00 succes
Cyn…jan Smit lekker ding hoor, beetje te jong voor mij…maar heeft een lekker bekkie en een goed figuur.
Marion…mmmmhhhhh lekker weekendje weg zalig ff eruit
jac…nog wat gescoord
turkijke lover … oktober nog een eind weg.

best wel rustig hier…

@ viva thanks!

huh?? hebben we het over dezelfde jan smit?? lekker bekkie en goed figuur??? huhhhh :eek:

anyway
ikke ben weg
tot vanaaaafff

Viva,ja zeg dat wel een eind weg oktober,maar ja als ik nu ga werkt me vriend veel en zien we elkaar bijna niet dus dat schiet dan ook niet op,dus dan maar wat langer wachten:unibrow:

@Viva… MEE EENS :smiley:

dat is waar, turk.lov. hoelang ken jij de askim al?

Ja Jan smit de zanger…hij is goed opgedroogd zeg maar…snap best dan meiden er op vallen…

Ik ga sluiten…misschien tot vanavond girls…

haha ja toch!?!?!

Ik heb lekker een milkshake!! :dope::wacko:

@Cris&Bloem
Veel plezier straks!

@Cyn
Niets mis met je smaak, Jan ziet er echt niet verkeerd uit!

Viva, 3 jaar ken ik hem

Cyn,jammie jammie een milkshake welke smaak heb je ??

Ik vind ook wel dat ie er wezen mag. Toen wij laatst in Kusa met die boottrip gingen, werd zijn muziek ook gedraaid op de boot en de meesten blerden wel mee hoor! Was wel lachen, want er zaten ook best veel van die Oostblokkers bij en die zitten je dan aan te kijken, van wat is dit dan? :vak02:

aardbei!!! :wub:

Cyn,dat is helemaal jammie jammie.

Ik hoorde dat Jan Smit dit jaar ook in Kusadasi was geweest…

Zo ik ga de boel opruimen hier,heb het er weer op zitten voor vandaag

Ik las trouwens net op de site van SGR dat er vandaag weer 2 reisorganisatie’s failliet zijn. Het gaat nu wel erg snel allemaal.

Gefeliciteerd weer met het nieuwe deel. Was volgens mij een makkelijke bevalling.
@Brenniej: Beetje geslapen vandaag?
@Marion: Al wat leuks gevonden??
Vanmorgen gewerkt en vanmiddag naar de markt geweest. Verder weinig gedaan vandaag. Ben nog steeds van de leg:(

@Roanna: Ben je mooi mee als je bij zo’n organisatie hebt geboekt. Mijn broer heeft het ook gehad, was zo’n kleine organisatie, ging 2 weken voor ze vertrokken failliet. Gelukkig wel aangesloten bij SGR dus ze hadden snel hun geld terug.
Bij the way, bedankt voor de punten vandaag

Zooo ikke heb gegeten, ga zo ff de stad in, kijken of de tickets…mss wie weet… en verder gewoon de gewone dingen

Lekker gewerkt, geen probleem…
Tot straks
:dag:

Goedemorgen!!:wink:

pfff ik ben wakker,… en heb een hoofdpijn!! Baaahh…
Ik sliep pas rond 12 uur!!.. Nja heb tog me 7 uurtjes gemaakt!..
Nu ff lekker eten!!..

zo dames
volgens mij kan ik gerust 7 mnd weg gaan, want zoveel kletsen jullie allemaal niet, lekker snel bijgelezen

ben me toch een partij moe, volgens mij gaat het lichtje hiero vroeg uit

de stad in geweest om cris+ vriend te ontmoeten,. regende dus geen terras, lekker aan de ijskoffie, erg gezellie en leuk
dus dat gaat wel goed komen in st. petersburg…

owh gaaaapppp
zucht, wat een ellende, ga denk ik 2 dagen lang alleen maar slapen en verder helemaal nixxxxxx