Zo deze week na 2 maanden weer eens 3 keer gesport. En dat voelt toch wel weer goed aan.
@bloem
Leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet, nog ff en je kent iedereen hier persoonlijk. En het zou idd te gek zijn als jullie elkaar in st. petersburg ook zouden zien.
nou… cris heeft zelfs besloten om naar st. petersburg te gaan, zodat ze me daar kan treffen, en allicht is ze op het brilliante idee gekomen dat st. petersburg bezoeken toch wel erg gaaf is, doordat ikke er heen ga. maar goed… wordt helemaal toppie
en ja, ken aardig wat mensen persoonlijk, alleen ons toostje en marion is er nog steeds niet van gekomen en de rest woont te ver weg zeg maar ![]()
En toosje en Marion hebben wel gemeet:D
ladiedeelaadiedaaa…
rustig hieroooo…!!
@ toos, ja d’rom! dusseuhm… wanneer ben je weer in B?
en hoe was de meeting, was veels te druk op t werk om naar de site te kijken, helemaal vergeten!!
Welke meeting, je bedoeld met degene die net zo’n reis heeft gemaakt. Die mailde dat ie volgende week woensdag komt. Heeft het te druk met iedereen te zien na zolange tijd. Wanneer ik in B ben, geen idee.
hahahaha jammer!! dus geen reisavonturen van die neef (??)
Zo meiden ladieladieda,…
IK WEET DAT IK GA…WANT IK HEB DE TICKETS!!!
Werk volgende week maandag, woensdag en donderdag en daarna een hele week vrij. Dus misschien in die week??
Nee geen neef, een vriend
En hoe zijn je vliegtijden??
@ toos, ach we zien het wel! dacht dat je zei dat je vanochtend in Breda moest zijn, dus vandaar dat ik dacht dat je vaker hier zomaar moet zijn
@ beps… whaaaat tickets!!? you lucky! zo lang van tevoren al
ennnn… de tijden??? welkkkkkeeeee
@ toos, ok vriend, neef, kennis, ikke vind het best!! ![]()
Nee kom er nooit, dochter was er vanavond om dr autootje op te halen. Kom wel af en toe in Etten-Leur om de hond naar de kennel te brengen
die heeft dr autootje in brecity gekocht
Btje Kwalitatief Uitermate Tegenvallend…
18.35 heen, 10.20 terug
owhhh zo!! dus ze heeft d’r dinky toy toch hiero gekocht
meen me te herinneren dat ze idd ging kijken, maar was dus geslaagd!?
@ beps.,… :tssk: das inderdaad behoorlijk balen, maar ja, je hebt 18 dagen en zo kom je uitgerust aan en ook weer thuis ![]()
Ja ze is wezen kijken en dinky toy gekocht.
@Bep: Das inderdaad K**