hmm die jan smit heeft het dan goed voor elkaar toch???
Zo heb besloten om 14 uur te vertrekken richting stad en dan maar kijken wat er te halen valt.
Volendam ja daar ben ik ook nog niet geweest, lijkt me ook leuk om een keer heen te gaan en dan idd lekker de toerist uithangen.
Hopen dat het lukt marion
Inderdaad, camera om je nek… en lekker plaatjes schieten! :biggrin:
Ja die jan heeft het zeker voor elkaar… Leuke vriendin, en op vakantie voor 4 weken naar India en de Malediven! :zon02:
@ cyn wat heb jij met jan smit??
geheime liefde???
Ja dat is mijn secret lover…
haha was het maar zo!!
Jan>> Tsja vind het gewoon een superdesuper lekker ding!!! :hihi:
en zijn zang???
ik vind dieliedjes altijd wel lekker voor onderweg.
Je kunt zo lekker mee schreeuwen
Haha ja inderdaad… Ik heb de nieuwste cd in mijn auto… En als ik die Turkse “herrie” een keer zat ben dan zet ik Jan aan… En dan lekker meebleren!!
jan smit een lekker ding… :paranoid:
en je vindt jouw askim ook een lekker ding …?? :paranoid:
dat kan ik echt niet samenrijmen… smaken verschillen natuurlijk, maar dan heb je wel een hele brede smaak… of zie ikke het nu he-le-maal verkeerd :so:
hahahaha nou heerlijk toch moet kunnen!!
maargoed ik ga eventjes iets eten en dan shoppen.
Iedereen een fijne dag en misschien tot vanavond!
Groetjes
tis hier behoorlijk bewolkt en met allemaal wolken enzo…, nix aan, heeft al flink geregend… lekker voor cris die aan het shoppen is en voor miertje d’r bruiloft van die kids…
vreselijke NON zomer is het!!
Bloem, JAAAAAAAAA Ik vind ze allebei lekker!! Haha… Tsja ken toch!!!
uhm ja blijkbaar
ikke kan me er alleen dus niets bij voorstellen
maar goed smaken verschillen
Ik kan er ook verder niks aan doen… Jan Smit is gewoon lekker… En Askim, is lief, leuk en lekker :wub:
okey cyn
whenever you say so!!
Nou meiden, Volendam gaat het dus niet worden als Jan er toch niet is!
Geintje, konden dus alleen met z’n tweetjes daar terecht en ga dus ECHT niet zonder J. Even gespeurd dus en heb een paar hotelletjes gevonden die me wel wat leken. Kunnen nog overal terecht komen dus … Hilversum, Schin op Geul, Zeist, Valkenburg, Oldenzaal, Noord Scharwoude. En dan heb ik nog niet gespeurd op Belgie en Duitsland. Effe afwachten nog wat hubs wil, em die is nog ff bezig.
@ marion als je maar weg bent idd
@ viva, ff overbieden??
![]()
ikke ga zo richting huis en markt voor een wijntje met cris
Marion,Valkenburg ook altijd leuk en gezellig…Maar idd als je maar weg bent net wat Bloem zegt.
Bloem,veel plezier met Cris.