TTT deel 38!!

Iemand nog wat leuks te melden?? Ik zit hier op mijn werk… En heb niet echt veel te doen!!

x

goedemorgen…

Linda, gewoon recht voor zijn raap vragen, weet je gelijk waar je aan toe ben…ik begrijp dat dat voor jou moeilijk is, maar er om heen draaien werkt ook niet.

Cyn…hersenspinsels wegwerken meis…dat komt de rust vanzelf wel weer
Bloemmie…gebak…heb ik wat gemist…
Beps…jeetje lange dagen zeg…balen ook volgende week vrijdag zo laat.
Turkijke lover…wanneer ga jij weer naar turkije??

Voor de rest…somber weer hierzo…grijs en grauw…enne ik heb niets te melden…

Cyn hoe kan dat rustig…er was een run op last minutes…blijft iedereen thuis…of komt het door flyair…die nu weer niet op tijd gaat.

goedemorgen,
Heb net het huis aan kant gemaakt en boodschappen in huis gehaald.
Manman het lijkt soms net een werkdag als je die boodschappen moet doen, vooral met al die toeristen.
Maar goed, ga denk ik straks maar lekker shoppen nog eventjes.
Ik heb eigenlijk niets leuks te melden cyn, werk ze.

Groetjes

mm nee FlyAir boekten wij toch al niet… dus hebben er ook geen gedonder mee… En ja heel rustig… maar ja er zijn ook bijna geen lastminutes meer te vinden… En het regent hier enorm hard, dus iedereen zal wel lekker binnen blijven en via internet boeken ofzo :drool::retard:

Hersenspinsels: ja die zijn er inderdaad wel, en ik denk dat dat er ook wel mee te maken heeft!! Maar ik heb gewoon een besluit genomen voor mezelf… ik ga niet meer heen…

x

:thumbsup: groot gelijk Cyn…

Cyn, als dan de vraag komt waarom je niet meer gaat…ala minute alles eruit gooien hoe en wat, maakt niet uit aan wie…

Het was op het journaal dat er geen reis meer te boeken valt.

maar corend*n heeft extra vluchten ingezet las ik op de site

zo ikke lekker douchen en dan ff shoppen denk ik…zit al 2 weken binnen, behalve naar de supermarkt ben ik nog nergens geweest…

tot later…toedels…werkse…shopse…doei

Ok… Dan zou ik dus wel nog bij Corendn kunnen kijken… Kreeg net ook via de mail lastminutes binnen van Sunrse… voor Brazilie en Gambia… Zal die denk ik maar eens gaan ophangen… :vak02:

Cyn,gelijk heb je en het van je afzetten…

Viva,eind oktober is de bedoeling.Nu heeft me vriend het toch te druk met werken en dan heeft hij weer vrij en gaan we samen vakantie houden.

Hier droog en zelfs wat zon

Een goede morgen in dit nieuwe deel, gefeliciteerd!
Eens kijken wat er vanaf hier nog te melden valt. Gisteren na de jaarmarkt nog bij een keukenzaak rondgesnuffeld. En net zoals anders pik ik er natuurlijk weer de duurste keukens uit die ik mooi vind. Maar we zien het wel, morgenavond moeten we terug voor de tekening en offerte.
Kreeg gisteren een leuke aanbieding in de mailbox voor een nachtje weg. Hubs zag het ook wel zitten, hulp kon moest alleen nog checken of vriendin iets in de planning had. Zo niet dan maar hopen dat er nog een plekkie vrij is voor ons van zaterdag op zondag. En dan ff er tussenuit.

@ marion owh dat zou leuk zijn… waarheen? NL?

@ viva, ach taart, lees de krant, boeit me nix…

ai ai, ik snap de ballen van dit onderwerp… Maar tis wel grappig om jullie bezig te zien :lol:

@Cyn
Goede beslissing meis! Soms zit er niets ander op dan voor jezelf te kiezen.

@Bloem
Yep, tis in Volendam.

@ marion owh gezellig ff de toerist uit hangen in NL en ff lekker weg! hopelijk lukt het

Marion,lekker hoor Volendam,gaat J ook mee of gaan jullie met z’n tweetjes…

Turkse collega heeft gister besloten dat ze vanacht toch maar vertrekken naar Turkije voor een week,met de auto!!! 35 uur rijden om 1 weekje daar te zijn…

Volendam> leuk!!! En als je Jan Smit tegenkomt… ontvoer hem dan, en lever hem dan maar in Alkmaar af :so:

Oh nee, die zit in India… :finger: