TTT deel 38!!

dat hij niet meteen wat anders gaat denken, dan is het contact mss helemaal gelijk over als ie niet wil komen zou ik echt jammer vinden zou het hartstikke leuk vinden als ie zou komen mss komt ie wel eerder dan

dus ik bedoelde mail ook aan twee vriendinnen sturen, daarna aan hun extra mail met hoe en wat dat ze niet hoeven te reageren enz

Waarom ze zien vanzelf toch wel wie er allemaal op je verjaardag zit,je kan misschien ook nog wel andere van atletiek uitnodigen.Gewoon een algemeen mailtje sturen met dat je dan en dan je verjaardag viert,en als ze niet kunnen of ze het dan even willen laten weten.

Zooooo wat heb ik ineens veel punten,bedankt hoor !!!

snap je helemaal turkije-lover dat mail ook aan twee vriendinnen sturen was meer bedoeld voor J. anders denkt ie dat t alleen om hem gaat en komt ie daardoor mss niet

Ik ga werken tot vanavond allemaal

@ turkijelover jij snapt em

@ linda, ik zou hem niet zo op de email uitnodigen, tenzij je idd de halve atletiek uitnodigt, maar dan kunnen ze natuurlijk ook komen…
waarom zo moeilijk doen??

Bloem, :smile:

Linda,of bel hem gewoon op kan hij gelijk vragen wie er allemaal komen als hij dat wil en hij kan gelijk zeggen of hij komt…Je kan het voor je familie ook op de dag zelf doen en voor vrienden in het weekend…Hoeft hij niet gelijk met de familie te zitten…

juist da bedoelde ik eerder ook te zeggen

pooeeehhh,…
ik ben nog klaarwakker…:frowning: snik snik…

@ brenniej, owhhh dat kun je niet gebruiken… ff een stukkie hardlopen… ofzoiets :wink:

Goeiemorgen lovely ladies!!

Ik ben ook weer de gehele dag van de partij!! Jeetje deel 38 alweer… Wist niet wat ik zag vanmorgen!! Haha we lullen ook wat af he hier!!!

Bloem, die 7de ster komt er echt nog wel!!

@Brenniej, neem een beker warme melk… misschien helpt het!!

Het lijkt de laatste tijd wel of ik ben aangestoken met het Beps-syndroom… Ik kan namelijk de laatste 6 nachten ook niet langer slapen dan 4 uur half 5… erg vervelend! Heb van alles geprobeerd, maar niks werkt!! :crybaby:

Zo nu eerst even een kop thee zetten… En dan zien jullie mij zo weer!

x

poehee heb ikke dus totaal geen last van
ben altijd te moe nog als ik op MOET staan…
lijkt me erg lastig maar geen ervaring mee dus

Ik ben ook moe als ik eruit moet gaan… maar om 4 uur ben ik klaar wakker en zou ik desnoods gewoon tv kunnen gaan kijken ofzo… Dat doe ik alleen niet, want dan kom ik helemaal niet in slaap!! Heb alles geprobeerd, op mijn zij, op mijn rug, op mijn buik, met me hoofd naast me kussen, op me kussen, bij het voeteneind… Ga zo maar door!! Echt niet normaal!!!

Heb er totaal geen verklaring voor, maar irritant is het wel!!

Nou genoeg gezeurd!! Morgen lekker vrij!!! Heb geen plannen overigens… Zaterdag werken… Zondag vrij… Naar Beverwijk!! En daarna verjaardag… :tssk:

Wat Maleisie betreft: Mijn ouders zijn in een goeie bui… Mijn broer en schoonzus mogen ook mee… dus dat gaan we ze volgende week even vertellen :dope:

@ cyn hee wat leuk met heel het gezin!! wordt echt een leuke trip lijkt mij! ze zullen wel verrast zijn…

alicht helpt het om nog een keer extra te plassen voor het slapen gaan, niets meer te drinken 2 uur voor het slapen gaan, alles donker, warm etc etc… ander kussen?

Ik plas altijd net voor het slapen gaan… Drink voor het slapen heel weinig… Heb een rolluik, dus mega-donker… Heb ook sinds 6 maanden een heerlijk kussen, waar ik ook echt super op sliep!!

En ja die trip wordt denk ik ook super!!!

x

Bloem, Is ook lullig… jullie krijgen nu niet eens gebak!!

x

poehee dan zou ik het ook niet meer weten
zoals ik al zei: geeeeen ervaring mee!! hahahaa

@ cyn, zal mij werkelijk een rotzorg zijn… als ik daarvan afhankelijk zou zijn om gebak te krijgen
collega hiero liep ookal te mekkeren ppfpfpff

Ik snap er ook niks van… Nou ja gaat vast wel weer over!! En anders slaap ik na Turkije vast wel weer! Want dan ben ik weer gesloopt!!:so: