Ik ga ervan tussen, plicht roept.
Voor degene die werken werk ze nog vandaag en anders fijne dag/ avond
Vond de prijs eigenlijk wel meevallen. Hij had het erover dat het echt pandora zou zijn. Maar je kent ze ook he, zou heel goed turkse pandora kunnen zijn:wink:
:dag::dag:
Ja daarom!! Maar goed maar eens op pad dan in september!!
En wie weet kom ik je daar nog wel tegen dan!!!
x
Wat is het hier rustig!! Zowel bij WW als op de zaak… :tssk:
@ toos, werk ze
en idd een bedel met turks oog, die moet je natuurlijk hebben! weet de prijs in NL niet, maar € 18 voor een echte is wel te doen, voor een nepperd veels te duur!
@ cyn, is het toch die pandora geworden? je overwoog toch evt. dezelfde alleen dan ander merk & goedkoper te nemen?
Zooo hee daar ben ik weer
Toos, werkse meis…
Cyn…ik heb more…dat is van lucard* maar mjn armband zit vol is veel te zwaar dus iedere keer het slotje kapot…(had ik maar pandora genomen).
maar zitten wel heel veel bedels aan…en die zijn wel goedkoper , maar ook zo’n 7 euro per stuk en doordat ze kleiner zijn moeten er veel meer op de armband…komt ie uiteindelijk op dezelfde prijs als pandora.
Bloemmie, volgens mij…vallen bij jou nu alle puzzelstukjes in elkaar…geld,leo,broer…alles tegelijk…ik denk dat alles helemaal goed komt daar bij jou…
Pandora bedels starten bij €17,- en hier in Alkmaar krijg je 10% korting… Dus €18.- voor Turkije is nog vrij duur… Ik heb van alles door elkaar… Pandora, Tedora, Elemento noem maar op!! Het past allemaal op elkaar, en dus makkelijk combineren!!!
Ga donderdag dus een nieuwe armband kopen, en koop nu dus wel een pandora armband… Mijn eerste armband was namelijk net zo duur als Pandora…
Viva, ik heb een armband met clipsluiting, dus die sluit wel echt supergoed af!! Passen de bedels van Lucardi niet op pandora dan??
x
nee, die gaatjes in de bedels zijn veel te klein, dat lukt niet
Goedemiddag.
Heppe de thee klaar? Nee, hoef geen koekje d’r bij.
Als ik ook nog even over dat geld mag beginnen Bloem, dat zou ik op wat voor manier dan ook wel zien da’k het terug kreeg. Het is me nogal nie wat! :drool:
Enneh, ik heb hier nog een gewoon zilveren armandje liggen gemaakt van alleen Turkse oogjes, maar ik draag nooit armbandjes. Ten eerste mag het al niet op en met ons werk en ten tweede ik vind het zelf zo irri zitten. Misschien ook wel omdat ik het niet gewent ben. Ik kreeg (nouja kopen) 'm ooit eens in Alanya bij zo’n juwelier waar ik toen een zilveren ketting met oogje kocht en dan weet je wel , praten ze je er ook een mooi en gelijkend armbandje bij aan.
Nou, wie 'm wil mag 'm hebben.![]()
thee Roanna, mag het ook een bakkie koffie zijn???/
Zo Roanna, vandaag gewerkt, of lekker vrij geweest…je had wel weer het nodige bij te lezen he…(ach viel wel mee geloof ik)
Hier bij de to is het ook rustig.
Voorlopig kan ik geen winterprijzen en berekeningen meer zien. Moet ook nog niet aan de winter denken;)
Mk…zie dat je online bent…hoe gaat het met je en de kids…al een beetje regelmaat gevonden.
besmile…moet geloof ik eerst nog zomer worden …winter brrrrrrr…
cyn…druk ineens???
Bloemmie…ook druk…
Ikke helemaal remie
@ viva, nou ja, leo is nog een heeeeel lang verhaal, zie niet helemaal hoe dat binnen nu en 2 jr zou moeten gebeuren, maar ach heb de tijd
@ cyn, ach alss de kwalitiet hetzelfde is, en hij is uniek, waarom dan niet nemen! leuk toch!
@ roanna, ikke ben meestal helemaal behangen maar wordt steeds minder, minder armbanden, 2 ringen en soms ook niet
neem alleen mn s watch mee op reis, dus moet er aan gaan wennen me ‘naakt’ te voelen… hihihi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya ![]()
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi:TURKEY:
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
hhahaaha Bloem, liever naakt dan namaak…toch
Bloem alles wat je om hebt kun je verliezen, groot gelijk dat je "naakt"op reis gaat…